TDI 130km AWX čudno ropota

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Živjo

Audi A4 s tem motorjem ropota ko zetor, ko hladnega vžgem. Nekje pri aupuhu blizu mašine mora bit. Ko se segreje, je bolje, še vedno pa se sliši nek prizvok. Drugače dela čisto normalno, zadeva ne vpliva na performance.
Baje je že bil pri majstru za auspuhe in ni našel nič, rekel naj bi samo, da lahko menja celoten sistem (recimo jurja €) ali pa gibljivo cev (dobrega stotaka).

Se je mogoče že komu pojavila podobna zadeva in kako jo je rešil? Mogoče bo v pomoč še tole: 130kkm, vožen pa dnevno 2x 12km primestno, pozimi občasno segret z Webastom (če se mu ljubi delat) + občasne daljše relacije.

lp
matej
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.095
138
63
okolica mesta
Kaj pa če ga še kam drugam pelješ na pregled. Meni kdaj eden ne najde napake, drugi pa jo v 1min
grin1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
kako pa je slišat? je kaj drugače če ne vem...pritisneš gas, pristisneš sklopko...zavrtiš volan, daš v prestavo..spelješ.

Če je slišati kovinski zvok..sploh takoj po vžigu, pa ko obrneš volan da se še malo povdari (sploh ob hladnem vžigu) potem je skoraj 100 % sklopka na jermenici, ki je na dinamu/alternatorju (če odpreš havbo...je najvišja jermenica - spredaj desno, nakatero je vezan jermen, ki ga vidiš pred motorjem).

Menjava in sklopka..cca. 90 Eur pri popoldancu.

In če je res ona, jo je dobro zamenjat, ker lahko sklopka zablopkira in vtrga jermen...potem pa ni več heca (jo pa marsikje preventivno menjajo kar pri velikem servisu).
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
zdravo!

slišat je kot, da auspuh nekje pušča. oz. zelo podobno temu. vendar naj bi bil ok (po besedah serviserja)

zvok ni vezan na igranje s sklopko, volanom, ... pri nizkih obratih se ga sliši, potem pa okoli 1800- 2200 res ropota (verjetno je nekaj veze s turbino), potem je spet malo manjši.

saj pravim, ko se segreje, je precej ok, malo se pa vseeno še sliši. bom poskušal enkrat posnet, če mi uspe ta ropot spravit v uporabno obliko
smile-1.gif


je pa res, da je bilo cca pol leta marsikaj menjano na mašini. poleti je ob vžigu nekaj zacvililo kot bi prasca klal. zelo verjetno je šlo za vklop klime. potem so na porsche menjali precej delov, pa še vedno ni bilo čisto ok, potem je pa zima prišla in z njo počasi tole ropotanje... morda je pa res kaj v te smeri

hvala!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Prekati v loncu? Da se je lonc sesedu...pa pač k je mrzu ropota.....k pa se segreje pa se tolk raztegne not da se ne premika več?
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
men je tisti lonec kmalu za turbino in gibljivo cevjo precej sumljiv. misliš tega? a je sploh možno, da se kaj takega naredi?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
glede na napisano to ni sklopka.

Poskusi najprej locirat od kje točno prihaja ropot...dobi enegapomagača in naj tisti od vaju dveh, ki se boljspozna posluša okoli motorja, drugi pa nažiga gas
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
men je tisti lonec kmalu za turbino in gibljivo cevjo precej sumljiv. misliš tega? a je sploh možno, da se kaj takega naredi?

Tisti lonec je katalizator je pa pomojem pred gibljivo cevjo, sploh če misliš tisto ki se začne na podvozju.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Lahko je pa tud toplotna pleh zaščita na podvozju nad auspuhom...da resonira....
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
če se prav spomnim, gre takole: mašina, kolektor, turbina, gibljiva cev, potem pa "potone" nekam za mašino in tam se nahaja tak debel lonec, potrem gre pa do podvozja in tam naprej.

bom popoldne slikal, da bo bolj jasno. sem že poslušal, pa nisem našel razloga za ropot. je vse skupaj preglasno, da bi lahko ugotovil od kje prihaja.

edit: mislim, da ne gre za resonanco, ker je zvok bolj zadušen.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Sej imaš prav, sem gledal kako imam sam na bencinarju .. pri meni gre takole: katalizator -> cev z gibljivim delom -> srednji lonec.

Pri tebi je gibljiva cev dirketno iz kolektorja, za cevjo je katalizator in potem gre dalje do srednjega lonca.

Če je katalizato fuč bi se znalo poznat na plinih, če imaš pa cev naluknjano na gibljivem delu bi pa skoraj moral opazit (že moč ti pobere, ropota vedno, pa dimilo bo tudi v motorni prostor).
 

B81

22. jul 2007
37.646
10.936
113
KSZ

Imel enako zadevo na escortu, pri določenih vrtljajih so se pojavili tresljaji in takrat je ružilo....sesut katalizator. Cev vmes.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Sem že skoraj naštudiral, kje in kako najbolj ugodno dobiti nov katalizator, pa je šel avto na servis in so baje samo dobro zaprli škatlo za zračni filter. Škoda, da me ni bilo zraven, ker skoraj ne morem verjet.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
Sem že skoraj naštudiral, kje in kako najbolj ugodno dobiti nov katalizator, pa je šel avto na servis in so baje samo dobro zaprli škatlo za zračni filter. Škoda, da me ni bilo zraven, ker skoraj ne morem verjet.
Jah, jeb.at ga, to je VW, se nič ne pokvari
grin1.gif
.

Btw, kje si ga mislil nabavit ugodno?
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Ni še bilo nič odločeno, sem bolj kot ne gledal kaj se sploh da dobit. Dobiš pa recimo nov katalizator za 250€ z 2 letno garancijo, kar se mi niti ne zdi slabo. Nov je pa 500-600.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
Sem že skoraj naštudiral, kje in kako najbolj ugodno dobiti nov katalizator, pa je šel avto na servis in so baje samo dobro zaprli škatlo za zračni filter. Škoda, da me ni bilo zraven, ker skoraj ne morem verjet.

To zgleda da je napaka na vsek awx-ih. Sem imel isto foro ..praktično takoj po nakupu (rabljenega seveda)...je neki zamolklo bobnalo....pa je pomagalo samo da sem med pokrov in spodnji del nalepil filc, da bolj tesni. Potem pa je bil od takrat mir.