Res je kislina, natančneje gre za razredčeno žvepleno kislino (H2SO4), zato mora biti delo maksimalno previdno.
Postopek pa je šel takole: z debelimi gumijastimi rokavicami si odprt akumulator obrnil v plastičen 'hobuk', da je tekočina iztekla, nato smo ohišja razbili in pobrali ven svinčene plošče, plastične pa zlagali posebej. Te svinčene so se še enkrat oprale z navadno vodo, nato pa so romale v talilni, vodo inštalaterski kotel s podpihovanjem zraka. Odpadki so potem romali k akumulatorskemu obrtniku, ki je za majhen denar poskrbel za uničenje, oziroma predelavo.
Za kobilico, ki smo jo odlivali, je bilo porabljeno cca 500 kg (barka je bila Zeton - VanDe Stad), vendar nismo dobili vse iz akumulatorjev, več kakor polovica je bila iz odpada in že takrat nepresahljivega vira - nabiralci železa (Romi) so imeli tudi to dobrino
V tistih časih se namreč svinca po redni poti ni dobilo, kakor še marsičesa ne.
Zdaj pa tisto glavno: poskušaj poklicati kakšnega od akumulatorskih servisov, ugotovi, kam gredo iztrošeni na reciklažo in morda boš teh 15 kg dobil za šteko pira
Da bi to počel sam, ti pa ne priporočan, razen če si res spreten. problem bi lahko bil tudi pri ohišjih, nekoč so bila bakelitna, zdaj so plastična...
LP