Suziki Vitara od 2018 dalje

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
727
75
28
Ekipa…
Dejte podat izkusnje o Vitari od 2018 dalje, motor 1.0 booster .(morda stari 1.6)
So se vedno to neproblematicni zanesljivi avtomobili ki delajo ali so kake tezave.
Vsak info dobrodosel.

thxx
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
727
75
28
no sej bolj gledam 1.0 ker je nov, pa tudi na cestnini in registraciji se ji pozna :)

bolj me zanima kako je s samo zanesljivostjo. 4-5 let starih in da bi / bo v uporabi nekih naslednjih 5 let. stroški vzdrževanja etc
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
Za turbo mlinček presenetljivo zanesliv. Servisi so pri Suzukiju itak poceni. Ga ima/je imel mislim da tony v Swiftu pa bo on znal kaj več povedati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Da še jst vprašam, nekje sem bral da je problem s placem, če si 190+?

Sodelavc ima, pa ga nikoli ne trofim na parkirju, da bi mal pomeril.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Suzukijevi turbo motorji (motor je tudi GDI) so presenetljivo neproblematični, servisi niso dragi (redni servis je okrog 200 EUR, pa še to zato, ker vsi goljufajo in na račun napišejo 3,5 litra olja, v motor ga gre pa pod 3 litre), motor ima ketno.

V 4ih letih ni bilo glede motorja niti najmanjše težave, olja ne spije nič. Za swifta s svojimi 900 kilami je motor precej (beri: zelo, v Vrhniški klanec gre avto 180 km/h kot nič... potem sem moral pa nehati zaradi gužve :D) živahen, tako da za zmerno vožnjo tudi v Vitari ne bo prešvoh.

Motor je trivaljnik, in kljub temu, da so se kar potrudili zadušiti njegov zvok v kabini avta, se ga seveda sliši zunaj ali pa če imaš odprto šipo. Med vožnjo se ne sliši nič posebnega, je pa lahko moteč ko mrzel avto vžgeš na poti iz šihta in čez pol minute stojiš pri semaforju v leru. Sam si vsake toliko zabrundam, da trivaljnika ne bi še enkrat kupil...

Bi pa vseeno predlagal razmislek tudi o 1.4 turbo motorju, iz dveh razlogov:
-1.4 je 4-valjnik, manj ropota
-če se ne motim je mogoče vitaro dobiti z s klasičnim (torej, takim, ki NI CVT) avtomatikom le s tem motorjem (gre za 6-stopenjski avtomat firme Aisin (v lasti Toyote), ki deluje odlično in me še niti enkrat ni razpizdil), in ga zelo priporočam, ker je vožnja z avtomatikom pač bolj komot (ročni menjalniki na Suzukiju nikakor nimajo tako natančne/uživaške prestavne ročice kot kakšna Honda).

Skratka, pri Suzukiju glede zanesljivosti delovanja ne bi smel imeti skrbi.

Edini minus Suzukija pa je klasično japonski - premalo zvočne izolacije (izolacija zvoka motorja kot tudi vetra na AC sta OK in nista problem), problem je izolacija zvoka iz okolice (kamion, ki se pelje mimo tebe, kamion, ki spelje za tabo in prestavlja, ti pa lahko zraven šteješ njegove prestave :D, hrup s ceste, ko povoziš lukenjo, v kabino se sliši, ko povoziš lužo).
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
727
75
28
Suzukijevi turbo motorji (motor je tudi GDI) so presenetljivo neproblematični, servisi niso dragi (redni servis je okrog 200 EUR, pa še to zato, ker vsi goljufajo in na račun napišejo 3,5 litra olja, v motor ga gre pa pod 3 litre), motor ima ketno.

V 4ih letih ni bilo glede motorja niti najmanjše težave, olja ne spije nič. Za swifta s svojimi 900 kilami je motor precej (beri: zelo, v Vrhniški klanec gre avto 180 km/h kot nič... potem sem moral pa nehati zaradi gužve :D) živahen, tako da za zmerno vožnjo tudi v Vitari ne bo prešvoh.

Motor je trivaljnik, in kljub temu, da so se kar potrudili zadušiti njegov zvok v kabini avta, se ga seveda sliši zunaj ali pa če imaš odprto šipo. Med vožnjo se ne sliši nič posebnega, je pa lahko moteč ko mrzel avto vžgeš na poti iz šihta in čez pol minute stojiš pri semaforju v leru. Sam si vsake toliko zabrundam, da trivaljnika ne bi še enkrat kupil...

Bi pa vseeno predlagal razmislek tudi o 1.4 turbo motorju, iz dveh razlogov:
-1.4 je 4-valjnik, manj ropota
-če se ne motim je mogoče vitaro dobiti z s klasičnim (torej, takim, ki NI CVT) avtomatikom le s tem motorjem (gre za 6-stopenjski avtomat firme Aisin (v lasti Toyote), ki deluje odlično in me še niti enkrat ni razpizdil), in ga zelo priporočam, ker je vožnja z avtomatikom pač bolj komot (ročni menjalniki na Suzukiju nikakor nimajo tako natančne/uživaške prestavne ročice kot kakšna Honda).

Skratka, pri Suzukiju glede zanesljivosti delovanja ne bi smel imeti skrbi.

Edini minus Suzukija pa je klasično japonski - premalo zvočne izolacije (izolacija zvoka motorja kot tudi vetra na AC sta OK in nista problem), problem je izolacija zvoka iz okolice (kamion, ki se pelje mimo tebe, kamion, ki spelje za tabo in prestavlja, ti pa lahko zraven šteješ njegove prestave :D, hrup s ceste, ko povoziš lukenjo, v kabino se sliši, ko povoziš lužo).
hvala za tole.
3v mlinček ma sedaj ( samo francoza - tistega ''ta problematičnega'' čeprav to še ni :) ) gre za to da bi spet ( kot v prejšnjem avtu) sedela višje, paš mehki suv je edina opcija potem. Zakaj Suzuki, ker se mi zdi da je najbolj neproblematičen in nezahteven overall, opreme ima za njene potrebe dovolj, relacije z izjemo 3x letno so kratke, stroški zavarovanja cestnine in gum so tukaj nekje - tako da tu ne bo odstopanja od trenutne situacije.
drugega '' pametnega'' mini đipka v tem € rangu za drugi avto mi ne pade na pamet. da je p/p in da neveš da ga imaš z vidika vzdrzevanja ( no lahko imas povsod smolo)
ne poznam ap nobenega ki bi ga imel - no zadnjic sem enega gospoda vprašal kar an parkingu - pa je rekel da je blazno zadovoljen :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Drži, tudi sam ne poznam lastnika Suzukija, ki ne bi bil zadovoljen z njim; za ta denar so to izjemno solidni avti.

(Morda poglej še Hyundai, vendar njhovih terencev sploh ne poznam, lahko le povem, da ima npr. i10 v primerjavi s swiftom več zvočne izolacije, cena servisa je pa primerljiva...)
 
2. jul 2020
5.058
6.600
113
1.0 so neproblematični, odnesle so jih emisije co2. Sodelavec ima 1.6 pa se ni nikoli pritoževal da bi bil nevaren, sosed ima 1.6 v SX4, predelan na LPG, naredil 200.000 samo na plin na 100.000 km podlage z bencinom. Jaz imam 2019 1.4, dva kolega imata 1.4 blaga hibrida. Nobenih težav.

Mali servis me je pri pooblaščencu stal 180€. Naslednje leto že 220€ (olje, filtri in delo). Tretje leto pri sp-jevcu pa 100€ za olje, filter in delo. Četrto leto pa 200€, še svečke in filter zraka in kabine. Računaj liter olja manj in svečko manj. Pa mislim da ima 1.0 verigo, 1.6 ima pas. Pa Allgrip ima še olje v zadnjem diferencialu za menjati.

Če že gledaš pa vzami po 2019 ko je bil facelift, dobiš armaturko iz mehke plastike, barvi zaslon med števci, sredinski naslon za roko. Pa še malo estetike na zunaj. Prostora pa je povsem dovolj za moje 188cm. Lahko se tudi vsedem na stol za voznikovim v moji poziciji.

Zvočna izolacija pa res; po 7 letih vožnje Golfa sem v roku 2 mesecev dodal izolativne panele v vrata Vitare. Pa se je že poznala razlika.

Se pa zelo lepo pelje tudi v ovinkih z težko nogo. 15cm nespluženega snega proti Bazi 20 tudi ni problem...
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
727
75
28
1.0 so neproblematični, odnesle so jih emisije co2. Sodelavec ima 1.6 pa se ni nikoli pritoževal da bi bil nevaren, sosed ima 1.6 v SX4, predelan na LPG, naredil 200.000 samo na plin na 100.000 km podlage z bencinom. Jaz imam 2019 1.4, dva kolega imata 1.4 blaga hibrida. Nobenih težav.

Mali servis me je pri pooblaščencu stal 180€. Naslednje leto že 220€ (olje, filtri in delo). Tretje leto pri sp-jevcu pa 100€ za olje, filter in delo. Četrto leto pa 200€, še svečke in filter zraka in kabine. Računaj liter olja manj in svečko manj. Pa mislim da ima 1.0 verigo, 1.6 ima pas. Pa Allgrip ima še olje v zadnjem diferencialu za menjati.

Če že gledaš pa vzami po 2019 ko je bil facelift, dobiš armaturko iz mehke plastike, barvi zaslon med števci, sredinski naslon za roko. Pa še malo estetike na zunaj. Prostora pa je povsem dovolj za moje 188cm. Lahko se tudi vsedem na stol za voznikovim v moji poziciji.

Zvočna izolacija pa res; po 7 letih vožnje Golfa sem v roku 2 mesecev dodal izolativne panele v vrata Vitare. Pa se je že poznala razlika.

Se pa zelo lepo pelje tudi v ovinkih z težko nogo. 15cm nespluženega snega proti Bazi 20 tudi ni problem...
Top info. Hvala
Ja saj gledam to ki je “malo” fl, ma zadnje luci v eni barvi pa malo izbocene.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
drugega '' pametnega'' mini đipka v tem € rangu za drugi avto mi ne pade na pamet.
Mogoče Hyundai Bayon. Ravno tako 1.0, dobrih 20.000 z neko primerno opremo, prtljažnik bi naj bil malo večji od Vitare, 5 let prave garancije. No, pri garanciji je gotovo še kaka finta, dvomim, da ima npr. akumulator 5 let garancije, čeprav je nekaj mora imeti.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
" Zvočna izolacija pa res; po 7 letih vožnje Golfa sem v roku 2 mesecev dodal izolativne panele v vrata Vitare. Pa se je že poznala razlika."

Kdo ti je to delal oz. če si delal sam, kaj si dal notri? Kam si lepil izolacijo, na parno zaporo? Si kaj lepil alu fleh na pločevino vrat?
 
2. jul 2020
5.058
6.600
113
Na Orange audio sem naročil material in še nove zvočnike, ker originalni Panasonici so bolj kilavi pri višjih glasnostih in srednja oprema ni imela twiterjev. Imam jih pa še vedno v zadnjih vratih - bolj utišane.

CTK pratcic paket sem naročil, to je nek samolepilni bitumen zmes z alufoljo na eni strani.
4x CTK tempofix 4mm, to sem zalepil namesto parne zapore - je kot neka samolepila penasta obloga.

Skoraj 100€ za material. Sem pa doma naredil. Parno zaporo dol, na pleh sem lepil 10x10cm izrezane plate izolacije v razmaku. Ni nujno da se pokrije 100% površine. Jaz sem cca 75%. Potem pa na notranjemu plehu vrat sem oblepil okoli lukenj za zvočnike, potem pa trkal po kovini naprej. Kjer je bolj zacingljala, tam sem lepil manjše plate. Luknje sem potem z Tempofixom prekril Še malo bitumna sem potem dal na notransjo stran plastik, kamor se bili nenarebrani predeli.



Po testni vožnji mi je bilo že dovolj ok, nisem potem nadaljeval.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in tony

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
Meni se je zdelo malo prostora za tako velik avto ko sem ga gledal pri Jordanu.