Stuktura maloprodajne cene avtomobila

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Ravno debata na Odmevih. Pišejo takole:

85% - proizvajalec
5% - uvoznik
10% - prodajalec

brez dajatev, seveda.

Malo morgen. Je že voditelj rekel, da so to uradni podatki, neuradno pa je pri uvozniku in prodajalcu še precej rezerve.

Za koji koorac nihče ne upa povedat, kolikšen delež si odrežejo posamezni akterji?
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
LOL, in zakaj bi povedali
sprasujem se.gif


sicer pa so povedali alne?
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.733
100
63
Jaz bi rekel, da je vmes še 10%, ki pa jih delijo folku v obliki akcij (24ur, do x EUR več za staro vozilo, gotovinski popust, itd). Če računaš zraven še dajatve in DDV potem kar drži...

Da poenostavimo, izračun recimo za novega Cliota 1.2, ki ga dobiš za 9.200 EUR:
Cena brez dajatev in DDV = cca. 7.000 EUR
Prodajalec dobi 700 EUR
Renault Nissan SLO dobi 350 EUR
Renault FRA dobi cca. 5.950 EUR, ko odbije stroške transporta in skladišča mu ostane 5.500 EUR

Za prodajalce so največje marže na dodatni opremi, na osnovnih modelih zaslužijo bore malo..
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Ne vem od kod bi potem opli meli te bajne akcije za par tisoč eurov? Verjetno prodajalci tega ne dajo iz lastnega žepa.

Finta je pač, da se veliko % zgubi iz akcij in kakšne opreme, etc..v osnovi pa imajo "veliko mesa".
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Akcije suportira principal in ne gredo v celoti iz marž.

Kako vam to ni jasno no?!
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Zelo zelo na okroglo (stvari od znamke do znamke močno nihajo), v procentih od MPC:
proizvajalec 45-60%
država 22-33%
ostanek (torej nekje 20-30%) pa se deli med uvoznika in prodajalca. Iz te cifre gre večina popustov, le pri velikih akcijah z velikimi popusti del tega prispeva tudi proizvajalec. Iz te cifre gre oglaševanje, testni avti, investicije, logistika, transport ipd. In tega je pri enem 20 jurjev vrednem avtu 4-6 jurjev ... Ni veliko, se pa da preživet.
Na odmevih pa nimajo pojma, očitno ... Uradno in neuradno.
 

torek

Pripravnik
28. okt 2007
269
0
16
Sicer ne vem kaj štejejo pod "proizvajalca" ker so itak ponavadi "uvozniki" v lasti (vsaj večinski) lasti izdelovalcev avtov. Še celo dilerji so velikokrat.
Pri večini visokoserjihskih proizvodov za široko potrošnjo je strošek same izdelave ca.50% tistega kar plača končni kupec. Ne vem zakaj bi avti bili izjema. Zato predvidevam (točno ne vem) da je npr:
twingo na dvorišču v Novem mestu: 50 (vključuje izdelavo avta, torej tudi razvoj ipd)
Renault-Nissan Slovenija: 20 (skladiščenje, financiranje, reklama v SLO, gomila testnih avtov,....)
Renault koncesionar: 10 (prodajalci, salon,...)
država: ca.19
kupec torej plača. ca.100
cena po ceniku pa je bila npr.120, zato da so lahko dali 10-20% popusta
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
za določeno znamko kjer je avto ocenjen na za cca. 18.000 eur ga koncesionar dobi malenkost pod 10k eur z upoštevanimi bonusi in brez ddv. ta cena je po priporočenem ceniku, akcije oz. popusti niso všteti v ceno.

določen avto za katerega vem, ima priporočeno ceno cca 13.ooo eur ga koncesionar dobi za cca 8.ooo eur.
 

B81

22. jul 2007
36.941
10.505
113
KSZ

Citroen je prodajal C5 se mi zdi, s 4 ali 5 k popusta. In kako je zdaj to mogoče in kje so nadomestili stari milijon sit?
Avto za 45 k eur bi se dalo spraviti na 40 k.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
ne vem kako je pri citroenu, ampak verjetno imajo podobno strukturo cen. sicer pa prodajalci danes ne zivijo vec od prodanih avtomobilov ampak od servisa.aja pa če se nemotim pri kii prodajalci dobijo samo določen bonus od tovarne in sploh nimajo maneverskega prostora za znizevanje cen, ker naj bi sla kupnina direkt na kiin račun.

ps:še manj kot 40k eur, kar računaj kot si rekel za c5 kjer imas 5k eur popusta, pa verjemi da avta ne prodajajo z izgubo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik torek pravi:
Sicer ne vem kaj štejejo pod "proizvajalca" ker so itak ponavadi "uvozniki" v lasti (vsaj večinski) lasti izdelovalcev avtov. Še celo dilerji so velikokrat.
Pri nas ne ...
Znamke, kjer temu ni tako (ne vse, le tiste, ki se jih spomnim): kompletna VW grupacija, Fiat&Co, Mercedes, Ford, Honda, Mitsubishi ...

Sicer pa si napisal praktično enako, kot piše 1 post prej. Pozabil si le na DMV ...
 
Nazadnje urejeno: