strešni ali ritni kufer

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
večina jih vozi strešne kovčke, thule, farad, camei, montana...
sem pa tja vidim kak avtodom s kufrom na kljuki.

danes sem našel naylon kufer za kljujko, 285l, 90€, pa alu kufer, 425l 170e in manjši za manj denarja.

v primerjavi s thule je alu ritni precej cenejši. nalaganje je tudi lažje. kljuka je homologirana na 100 kil.

kaj pa vožnja? garaže in nadvozi so jasni. kaj vse ostalo?

zakaj strešni in ne ritni? da bom rabil in kljuko za kolesa in kufer za robo je minimalno primerov, tako da to ne prevaga v smer strešnega.

http://www.mixi-caravaning.si/katalog/index.php?cat_id=122
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.130
113
Ali nosilec za kolesa za ritni kufer imaš? Drugače je vseeno ali strešni ali ritni, kovčki pridejo v konflikt pri uporabi le pri trajektih in pri parkirnih hišah. Trajekt te udari v obe smeri, dolžina ali višina, tako da je vseeno. Za v kovček je pa tako ali tako le balastna roba (cunje, blazine, razne druge balastne lahke reči). Mogoče je za porabo boljši ritni. Strešni mi vzame dodaten slab liter nad 100 km/h. Do 100 pa še pol litra ne. Sem veliko prepotoval z njim in pišem porabo, zato sem opazil.

Zaklene naj se solidno, to je pa to. Sam imam Transconovo kopijo Thula in je aerodinamično super. Odpira se le iz ene strani, ampak to zame ni bil nikoli problem.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Kje je meja v višini za trajekt? Ker sam imam 260cm s kovčkom pa mi nihče nikoli ni težil. Za dolžino je bila pa nazadnje meja 6m.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.130
113
Ne vem kam hodiš, običajno imajo trajekti prvo klaso avta do 5m dolžine in do 1,9m višine. Tako je bilo v večini primerov in na severu in na jugu Evrope, kjer sem koristil trajekte. Tudi Jadrolinija z enonadstropnimi trajekti ima to v ceniku
hysterical-1.gif


Ko sem šel nazadnje leta 2013 na sever, sem kovček zanalašč pustil doma, ker sva šla na 5 trajektov in se je že na ceni kart poznalo, da ne omenjam porabe na 7.000km dolgi turi, dodatnih 70 litrov nafte. Saj ni problem, nekaj pa le je ane?
grin1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.130
113
Aja, na Toledu sem malo pod 200cm s kovčkom, sem še precej nizek, za v garažne hiše na knap.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.157
3.881
113
Thule ritni kufer ne paše na thule ritni nosilec za kolesa. Mora biti tudi prtljažnik (osnova) namenski za kufer.

Itak je pa prvovrstna neumnost. Kljuko imaš zasedeno, pa še nič pametnega ne spraviš notri, vsaj po dolžini ne. Za ceno ritnega kufra in nosilca za kufer dobiš dobro alu prikolico, nemško, ne poljsko.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
mal si ga preteral.
kufer ritni, je 170e, tisti z linka. pozabi na thule palstiko, ki zamaka, da je veselje.
nosilec od koles bo dober vsak. drugače pa hitra sklopka in lastna izvedba. ni treba imet homologacije.
in tam je še fiama nylon kufer, sicer mali volumen.

prednost je poraba, verjetno, hrup in dostopnost.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Če zelo naložiš ritni kufer, zna avto precej glisirati (no, odvisno, kakšne fedre ima zadaj).
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.130
113
Liter ja, na AC po predpisih. Zadnja leta kruzamo kakšno nočno na ene 110 povprečno, je pa precej manj. Govorim o GPS hitrostih, da ne bo pomote, števec mi slabe 10 na uro v minus laže.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.157
3.881
113
Se čuti da je nekaj na riti, ampak daleč od tega da bi glisiral. Tudi če imam gor moped+bicikel (to je 20+40+20kg).
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Se čuti da je nekaj na riti, ampak daleč od tega da bi glisiral. Tudi če imam gor moped+bicikel (to je 20+40+20kg).

Saj pravim, odvisno od avta. Na kombiju se ni čutilo nič, medtem ko je osebni pri vožnji čez neravnine lepo zaglisiral.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
a lahko odpreš prtljažnik, če imaš ritnega?
oz kako težko je polnega ritnega snet, če potrebuješ prtljažnik...
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Bom se jaz dodal moja opazanja....si lastim Kamei-jev stresni kovcek...na alfi sem z njim nizji od 200cm, kar je slo za trajekt na Sardinijo OK skoz...trajekt za Korziko je mozicek pri cekiranju nekaj jamral (sem kupil karto do visine 200 ali celo do 190cm...se ne spomnim vec) in me je poturil med avtodome. S parkirnimi hisami nisem imel problema, sem pa cviknil da bo kovcek prijel v strop, ker je bil vhod v parkirno precej strm....slo za centimetre
smile-1.gif
Minusi s kovckom na strehi...vecja poraba....povečan šum na AC, sploh pri vecjih hitrostih, tako da ponavadi vozim med 120 in 130 (po stevcu). Ima obojestransko odpiranje, kar je definitivno plus....nikoli ni premocil kljub nalivom. Prtljažnik se mi normalno odpira in ne butne v kovcek. Morem pa odstranit anteno, posledicno radio lovi mal slabs.

LP
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.338
9.572
113
EU
Citat:
Uporabnik softi pravi:
mal si ga preteral.
kufer ritni, je 170e, tisti z linka. pozabi na thule palstiko, ki zamaka, da je veselje.
nosilec od koles bo dober vsak. drugače pa hitra sklopka in lastna izvedba. ni treba imet homologacije.
in tam je še fiama nylon kufer, sicer mali volumen.

prednost je poraba, verjetno, hrup in dostopnost.

Thuleja imam že ohoho let. Je plastični in zamaka pa ne
grims-1.gif

Plastični je lažji kot poliesterski in je tehnologija izdelave dražja.
Mi smo delali poliesterske pokrove za motor avtobusa v kabini pri šoferju. Če želiš solidno trdnost (ojačitve) in da ne prenaša vibracij motorja, pride na koncu težji od pločevinastega
evil.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
a lahko odpreš prtljažnik, če imaš ritnega?
oz kako težko je polnega ritnega snet, če potrebuješ prtljažnik...

lahko, če je nosilec nagiben.
poln kufer ne sme tehtat več kot 55 kil. ima stranska ročaja. dva ga menda uspeta snet.