Sem ze zadnjic hotel nekaj napisati, pa se nisem mogel spomniti kaj, vceraj zvecer pred spanjem mi je pa koncno padlo na pamet, cisto nepovezano
V glavnem: v GTA4 sta v bistvu dva nacina streljanja in ne en sam; auto-aim (ki se meni zdi edini uporaben za streljanke na konzoli, kjer ni na voljo miske za bolj natancno merjenje) deluje v GTA4 samo, dokler hodis pes naokoli, ce pa si v/na vozilu (avtu, motorju, colnu ...) pa moras meriti sam, ob tem pa se sofirati, se izogibati manijakom, policajem, iz nic pojavljajocim stangam ob cesti (predvsem Xbox, pa PS3 ni bilo tako hudo) in tistim, katere lovis, da te oni ne pokokajo.
Mene je tista misija, kjer moras postreliti junake na colnih (kjer Kim z ladjico sverca ene imigrante ali nekaj podobnega) frustrirala dovolj, da sem odnehal. Ze prej so bile ene zoprne misije, kjer si moral hkrati voziti in s tisto drkalico od joysticka meriti po zlobnezih (z avtom jih lahko vsaj zrines nekam in opravis z njimi, ko se ne morejo umakniti, tiste misije, kjer pa to pocnes na motorju, kjer te takoj razmaze, so pa tudi nekaj boljsega ... se dobro, da ni veliko prometa ko lovis tistega albanca ali kaj je ze) in so bile vse po vrsti zoprne, tale je bila pa vendarle eno sranje too much zame. Ne razumem kako se lahko komurkoli zdi tisto neprecizno "merjenje", kjer vsak premik joysticka premakne nisan za sirino vsaj petih ljudi v igri (torej ce si prej streljal malo ob tarco in hoces samo malo popraviti, lahko falis zdaj na drugo stran se bistveno bolj, kot si prej), dovolj dobro in zabavno za igranje. Ajde, je dobro za frustracijo, ce si res navdusen nad tudi nekaj desetkratnim ponavljanjem istih dolgocasnih misij ... ampak jaz nisem