Ker so se Mobitelovci pobunili, ker predhodno postavljeni članek ne predstavlja operaterja v luči božanstva
. Se članek iz tega razloga postavlja ločeno_
Pisma bralcev DELO 22.05.2009
Oh, ta Mobitel!
Nimam sreče s tem »Mobitelom d.d.«, ki enkrat s pticami deli nebo in drugič ponuja internet kjerkoli. Mobitel d.d. sem poimenoval po svoje, d.d. pomeni: dela, če dela in če signal je.
Moje romanje na Mobitel center se je začelo v velikonočnem času, kot se spodobi. Več kot pet let staro nokio sem hotel zamenjati. Oglasil sem se na mobi centru na Ptuju. Prijazna uslužbenka ustreže moji izbiri. Kupim Sagem in si prestavim svojo staro kartico. Novi francoski čarovnik noče prepoznati sim kartice in se dela francoza. Pot pod noge in romanje na mobi center. Po tuhtanju, ne da bi posumili, da je izdelek pokvarjen, domnevajo, da je kriva stara kartica. Menda ni iste voltaže. Usposobijo kripo in odidem domov. Po prvem sprejemu klica francoski Sagem crkne. Pot pod noge in spet romanje na mobi center. Ponovno nič ne de, dajo novo SIM kartico in spet dela do prvega klica. Četrtič romanje in ugotovijo, da je treba novega francoza na servis. Petič grem in zahtevam preklic aneksa in vrnitev francoske kripe. Ustrežejo šele, ko odobrijo Dremljevi tlačani v močvirju. Po petem romanju ugotovimo, da je francoz požrl ves imenik na Sim kartici in v telefonu. Na moj drugi ugovor in odškodninski zahtevek zaradi neštetih poti, zgrešenih dogovorov opravim nekaj sto kilometrov.
Dremljevi v močvirju ne dremljejo, priznavajo samo poti od poštne številke bivališča do mobi centra, in to v višini najcenejšega prevoza. Morda prevoz z volovsko vprego, ki nič ne stane. Še vedno si dopisujem z Dremljevimi tlačani za par beličev. Škrti so, škrti, ne glede na nastalo škodo. Prav je tako, kako nej si uprava izplača nagrade in sejnine nadzorniki in dividende lastniki, če bodo priznavali napake in škodo, ki je dejanska in so jo sami priznali v dveh pismih. Ma niso se niti opravičili, kaj šele da bi šli v razumno poravnavo kot dajalci kilavih storitev?!
Koristim še eno kilavo storitev – dostop do interneta. Če kdo sliši vse kletvice, ko čakam na isto, kjer je ponudba kjerkoli, bodo dremljevci zagotovo prišli v pekel. Signal kilav, tehnologije, ki jih oglašujejo, UMTS, GPRS, HSDP itd., so blažev žegen. Ne verjemite gigantski reklami, kjerkoli, kjer vas bodo nategovali da boli.
Drobni tisk na velikih plakatih se ne vidi. Ali ne zavajajo svojih sedanjih in bodočih uporabnikov, naj presodi kdo drug. Jaz vem, da bom kmalu nehal plačevati davek za zavajanje. Ob prvi priliki. Če bo med bralci še kdo, ki ima izkušnje z našim skoraj mobi monopolistom, naj se mi oglasi, kjer bom ustanovil stranko nezadovoljnih uporabnikov Mobitela d.d
Jasim Mrkalj
Sedlašek 38 a, Podlehnik ..
_________________________
Pisma bralcev DELO 22.05.2009
Oh, ta Mobitel!
Nimam sreče s tem »Mobitelom d.d.«, ki enkrat s pticami deli nebo in drugič ponuja internet kjerkoli. Mobitel d.d. sem poimenoval po svoje, d.d. pomeni: dela, če dela in če signal je.
Moje romanje na Mobitel center se je začelo v velikonočnem času, kot se spodobi. Več kot pet let staro nokio sem hotel zamenjati. Oglasil sem se na mobi centru na Ptuju. Prijazna uslužbenka ustreže moji izbiri. Kupim Sagem in si prestavim svojo staro kartico. Novi francoski čarovnik noče prepoznati sim kartice in se dela francoza. Pot pod noge in romanje na mobi center. Po tuhtanju, ne da bi posumili, da je izdelek pokvarjen, domnevajo, da je kriva stara kartica. Menda ni iste voltaže. Usposobijo kripo in odidem domov. Po prvem sprejemu klica francoski Sagem crkne. Pot pod noge in spet romanje na mobi center. Ponovno nič ne de, dajo novo SIM kartico in spet dela do prvega klica. Četrtič romanje in ugotovijo, da je treba novega francoza na servis. Petič grem in zahtevam preklic aneksa in vrnitev francoske kripe. Ustrežejo šele, ko odobrijo Dremljevi tlačani v močvirju. Po petem romanju ugotovimo, da je francoz požrl ves imenik na Sim kartici in v telefonu. Na moj drugi ugovor in odškodninski zahtevek zaradi neštetih poti, zgrešenih dogovorov opravim nekaj sto kilometrov.
Dremljevi v močvirju ne dremljejo, priznavajo samo poti od poštne številke bivališča do mobi centra, in to v višini najcenejšega prevoza. Morda prevoz z volovsko vprego, ki nič ne stane. Še vedno si dopisujem z Dremljevimi tlačani za par beličev. Škrti so, škrti, ne glede na nastalo škodo. Prav je tako, kako nej si uprava izplača nagrade in sejnine nadzorniki in dividende lastniki, če bodo priznavali napake in škodo, ki je dejanska in so jo sami priznali v dveh pismih. Ma niso se niti opravičili, kaj šele da bi šli v razumno poravnavo kot dajalci kilavih storitev?!
Koristim še eno kilavo storitev – dostop do interneta. Če kdo sliši vse kletvice, ko čakam na isto, kjer je ponudba kjerkoli, bodo dremljevci zagotovo prišli v pekel. Signal kilav, tehnologije, ki jih oglašujejo, UMTS, GPRS, HSDP itd., so blažev žegen. Ne verjemite gigantski reklami, kjerkoli, kjer vas bodo nategovali da boli.
Drobni tisk na velikih plakatih se ne vidi. Ali ne zavajajo svojih sedanjih in bodočih uporabnikov, naj presodi kdo drug. Jaz vem, da bom kmalu nehal plačevati davek za zavajanje. Ob prvi priliki. Če bo med bralci še kdo, ki ima izkušnje z našim skoraj mobi monopolistom, naj se mi oglasi, kjer bom ustanovil stranko nezadovoljnih uporabnikov Mobitela d.d
Jasim Mrkalj
Sedlašek 38 a, Podlehnik ..
_________________________