Statistika uporabnikov

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Pozdravljeni,
že dalj časa sem nameraval odpret to temo, pa jo bom sedaj. Upam, da kaj podobnega še ni bilo.

Gre za to, da vsak napiše slabe (!!), samo slabe strani svojih avtomobilov. Zakaj? Hvalit zna vsak, predvsem svojo znamko, grajat seveda ni pripravljen, ampak bo pa zagotovo komu v pomoč. In, nenazadnje, ustvarili bi lahko neko statistično sliko, a so res BMWji tako dobri, kot so Renaulti slabi?

Pa naj začnem kar sam, ker je o tem pač največ govora:

R Clio II, dCi, 82 KM, letnik 2002, 1.lastnik

- okvara klime (kompresor) .... po 1 letu
- okvara klime (cevi) ... po 2 letih
- okvara diesel črpalke ... pri 80 k km (injektorji OK)

Prodal s 110 k km (realnimi)

R Twingo, letnik 1996 ... brez omembe vrednih napak, 1.lastnik
R Laguna, letnik 1994 ... klasika (akumulator, krtačke ...), nimam pojma, keri lastnik ??

VW Jetta, 1.8, 90 KM, letnik 1991 ... elektronika, lambda sonda, 2.lastnik

Ford Mondeo 1.8, letnik 1993 ... kaj je bilo na tem avtu sploh OK? puščalo olje, bremze povsem v "organu" , ... ne vem, keri lastnik ???

Yugo ... vse OK
cheer.gif


Evo, to bi blo to ...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
P206:

- odpoved ležajev na desni strani na zadnjem mostu (sicer pri 160kkm, ampak vseeno malo hitro). Sumim prevelike gume (205/55/16'').
- ko sem ga šel gledat v trgovino je bil brez antifriza, kriva je bila zanič dihtunga, so v trgovini popravili.
- leva vilica ropota že od nakupa (od 120kkm, nič izrednega po moje).
- rja prežrla var med katalizatorjem in cevjo, cev se povesila in avto se je drl ko dizelska lokomotiva
grin1.gif
Popravilo v pol ure.

Kalos:

- zatikajoč menjalnik (pri novem!)

Nexia:

- korozija pojedla hladilnik klime, menjava draga
- rja na zadnjih blatnikih

Felicia:

- standardne napake: škripajoče bremze in rja na vratih prtljažnika

Toliko se spomnim zdaj na pamet. Ostale stvari pa so pač standardne (manšete recimo), zato jih nisem pisal.
 
Nazadnje urejeno:

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Kia Sephia, l. 1995:
- do 140k km:
2x menjava zglobov
2x menjava avspuha
menjava sklopke
menjava cevi za klimo
amortizerji so začeli spuščati olje
odstopanje plastike v avtu po treh letih
...
avto bil prodan, ker je bilo tu mač.

Toyota Carina II, letnik 1992
pri prevoženih skoraj 320k km:
- zamenjan srednji del avspuha
- ene gumice pri prednjih kolesih
- katalizator je še prvi, nazadnje je šel skozi tehničnega
- avto ni videl nikoli garaže pa ga zadnje 3 leta nekaj rja zeza pri zadnjih kolesih


Toyota Corolla, letnik 1990
pri prevoženih 310k km:
- menjava avspuha prednji del in srednji del (pri okrog 240k km),
- menjava zadnjih amortizerjev (se pozna prikolica...)
- pojavila se je rja pri zadnjih kolesih

Mazda 626 wagon 1.8, l. 1998
- Nekaj je bilo s klimo.. vendar je bil strošek minimalen
- rja jo jebe pri zadnjih kolesih

Mitsubishi Carisma GDI, letnik 1998, 205k km
- Ker prejšnji lastnik ni delal servisov in je prvi velik servis bil narejen pri 194k km...
- menjava visokotlačne bencinske pumpe
- menjava ene "cinšpule"
- crknilo stikalo za lučko, ko avto šaltaš v vzvratno prestavo
- odklepanje desnih prednjih vrat zeza (daljinsko)

Chrysler Voyager dizel, l. 1997
Sploh ne bom našteval, ker ne vem kje bi se seznam končal.
Katastrofa od avta...

Če se kaj spomnim še bom dodal..
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
R Clio 1.4 l.1994:
- diferencial šel pri 24k km

R Megane 1.6 l.1996:
- katalizator zamašen pri 55k km
- menjalnik zaribal pri 105k km
- občasno tuljenje, nikoli noben ugotovil kaj to je, nikoli odpravljeno
- izpušni kolektor počil 2x
- reostat
marsikaj sem še pozabil oziroma odmislil, z avtom so bli sami problemi, vsak drugi mesec sem bil na servisu

R Megane 1.6 16V l.1999:
- vžigne tuljave zamenjane
- odpovedal motorček za loputo notranjega kroženja zraka

Xsara 2.0 HDI 110KM l.2004:
- obvolanske ročke, serijska napaka, na srečo v garanciji

Seat Ibiza 1.4 l.2004:
- občasno odpove elektrika in ne svetijo zavorne luči
- glasno podvozje
na splošno slaba kakovost, kjer so imeli španci prste vmes, notranjost je po 4,5 letih in 35k km obupna, vse razpada

R Scenic 1.9 dci l.2005:
- napaka na krmiljenju, v skrajnih legah volana nekaj poči, odpravljeno v garanciji
- reostat
- čriček v prednjih desnih vratih
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Clio 1.2 letnik 1997
- shodila benz pumpa (piskala je že ko sem ga kupil in zdržala še skoraj 2 leti)
- auspuh prerjavel
- 2 ležaja, 1 je šel kot posledica srečanja z robnikom
- ko so shodili še amortizerji in diski sem ga za male pare prodal sodelavcu, ki je te reči zamenjal in se že 3 leta vozi kot nov, nima niti pikice rje, kilometrov pa več kot tisto kar se na avto.net prodaja
wink-1.gif


Clio 1.2 16v letnik 2006, 93000km
- v garanciji zamenjan štarter pri 72000km, ker je občasno zaružil
- razen olja in filtrov je to to. Še prve gume, bremze in vse ostalo. Slabih materialov v notranjosti in čričkov pa ne štejem, ker pač vem kaj sem kupil in za kako malo denarja.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Yugo 45:
Kupil s 70k prodal s 140k prevoženimi, prodal zato ker je začel kuhat, pa bil je ko gliser za pogledat, drugih problemov ni bilo.

Twingo:
Kupil s 54k prodal s 145k prevoženimi, menjani prednji amortizerji, prednji diski + zavore, izpušni lonec, dva ležaja spredaj.

Peugeot 206CC 2,0
kupil z 0km prodal s 85k prevoženimi, 1x menjani prednji diski in zavorne ploščice, + sovoznikov airbag, ker je plastika okoli njega počila po moji neumnosti, ker sem neko škatlo vozil, ki je pritiskala na armaturo in je sčasoma cela odprtina zazijala.

Audi A4, kupil z 80k zdaj jih je 145k, menjana sklopka, vsi diski in ploščice, pa nek nosilec pri prednjem kolesu.
Vsi so bili/so redno servisirani.


Kakih izrednih, nepredvidenih stroškov zaenkrat nisem imel na nobenem avtu.

Smo pa imeli na firmi precej težav s službenimi vozili: R Kangoo, menjava motorja pri 60k kilometrih (1,9 diesel, brez turbine), Hyundai SantaFe dvakrat šel avtomatski menjalnik po gobe + neke šobe pri vbrizgu goriva, Ford Transit Connect turbina pri 80k prevoženih, sedaj VW Crafter neki senzorji pri zavorah po 10k prevoženih (to je bilo krito iz garancije)
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Fiat Tipo 91' 1.4, kupil z 105k km (že imel narejen velik servis), prodal pri 225k km
- pri 150k km se pojavijo težave z ventilacijo; zamenjan rele nato je delovalo ok.
- pri 180k km zamenjani diski in ploščice
- pri 190k km narejen 2.veliki servis
- 205k km kaže prve znake rje pri zadnjem desnem blatniku
- edit : zamenjan izpušni lonec


Fiat Brava 96' 1.4 12v; kupil z 113k km, še vedno doma z 240k km
- pri 155k km šla sklopka
-pri 165k km zamenjana vžigalna tuljava in kabli (bolezen teh avtov)
- pri 190k km narejen 2. veliki servis
- pri 205k km zamenjan termostat in hladilnik vode
- pri 210k km crknila benz pumpa (sploh ne vem če je bila kdaj zamenjana; moja napaka
redface-1.gif
)
- pri 220k km zamenjani prednji roki in diski+ploščice
- trenutno bi moral zamenjati še zadnje amortizerje, sam ni dinar
grin1.gif


Fiat Stilo 1.9jtd 05' kupil z 12.500 km, trenutno 48k km
- zaenkrat nobene težave (tok, tok, tok)
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
zanimivo prva dva avta sma imela enaka!
Jugo 45 ne spominm se kilometrov niti letnika vem da ni nikoli kaj crknilo!
Tvingo se spomnim ležaja da je crknil kaj drugega mislim da ni bilo
BMW e36 is bomba na cesti 94 letnik prodan s 180.000 km menjava sprednjih zavor, obe roki in na koncu pred prodajo je neka voda prišla v računalnik in ob dežju ni vžgal kak dan nismo abili popravit ampak avto prodali!
C3 letnik 2005, menjava injektorja, akumulatorja. pa še dveh stvari v garanciji (avto je še pri hiši)
Rover 75 letnik 1999 150.000 km menjava tesnila (mešal hladilno in olje) pri 80.000 posledično se je potem menjalo vse ker je bil že narazen se pravi dodna pumpa jermeni strošek preračunano cca 400 evrov delal lokalc), menjava ober rok,
in še e 46 cupe ima seda 208.000 menjava komplet zavor 400 evrov, na 10.000km popije 1 liter olja tega je potem potrebno dolit, dva gumijasta o rinka (iz filtra olja ko gre potem v motor ) tam je puščalo malo olja menjava cca 20 evrov na zadnjem zavornem disku sem moral menjat tista gumijasta tesnila strošek 12 evrov pa pred dnevi sem zaradi pluženja snega stisnil en del od servovolana (tak gumijast) ob jermen in je začelo tam puščat olje menjava celega dela 265 evrov!
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
Škoda felicija v cca. 1 letu
-rja
-varovalka za vžig 2x
-zglobi
-nekaj zaradi česar se je avto pregreval (počena glava, stikalo..ne ven ker sem avto prodal)
-ostalo pa je bil potrošni materijal

Honda civic cca. 1 leto in pol
-je pila olje (se pravi generalka)
-leva manšeta
-desna polosevina (dobro da ni počila, ker jo je rja že dobro načela)
-kolektor bo treba menjati
-ostalo pa potrošni materijal
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
zanimivo prva dva avta sma imela enaka!

No, pa tudi po tem sva ostala v žlahti - PSA (ti Citroen, jaz Peugeot)
Zdaj pa oba voziva Nemca. Edino, jaz se nisem spuščal v Roverje, ker vem, da to je pa res sranje
evil.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
zanimivo prva dva avta sma imela enaka!

No, pa tudi po tem sva ostala v žlahti - PSA (ti Citroen, jaz Peugeot)
Zdaj pa oba voziva Nemca. Edino, jaz se nisem spuščal v Roverje, ker vem, da to je pa res sranje
evil.gif

No če si prebral kaj se je dogajalo z našim vidiš da ni šlo veliko narobe! Ti pa lahko napišem da imata starša od punce ne vem točno 12 al 13 let staro 416 pa nista še menjala dobesedno nič! No je pa tut res da ima avto manj kot 90.000 in sta prva lastnika (štet moreš da sem v zadnjem letu jaz naredil 10.000 na njega)!
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.102
458
83
45
dolenska
OK OK Še jaz
smile-1.gif


Samo te bomo bolj opisovali "starine" se mi zdi.

Prvi avto pri 16-tih
aplauz.gif
.
Yugo 25AX 1988
Predužig delal samo za dan tehničnega
jezen.gif
. Razklenil prvi konec (parkkat ušla cesta iz nadzora). Avto drugač BP.
VW hrošč 1200j 1975
Glasen. Ker sem nekaj sam drkaf frgazer, mi je crkoval na mestu. Drugače pil 7,6
priden.gif
. Z njim naredil cca 30000. Postal rjav in bremze odpovedovale.
Ford orion 1.4 Ghia 1988
Z njim naredil v dveh letih 60000. Avto do sedaj še najbolj hvaležen, čeprov sem divjal z njim. Začel je kadit, rja (ford pač), sklopka.
Škoda felicija 1993 1.3
Rja, nekajkrat ni kotel vžgat. Ko je, je pokadila ko lokomotiva. nonstop problemi s termostatom.
Ford mondeo 1.8 D 1998
V kurcu notranjost, klima nonstop cukala. Segnili pragi v letu in pol.
Ford mondeo 1.8 D 1998
Kupil brez motorja. Motor od prejšnjega. kilometri niso znani. Do sedaj v dveh letih 65000. V sedanjem težave s rjo, ne najdem vzroka zakaj ne dela kabinska luč, ko vrata odprem, Zamaka pri zadnjem steklu (verjetno prevrjen), počasa bo šla sklopka. Menjal bosch pumpo, ker je odtrgal jermenico
sprasujem se.gif
. Ne dela mtorček za dvig sedeža.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.013
6.194
113
R Clio 1996 165kkm
- vsi ležaji,
- na koncu mastni armotizerji - nisem menjaval ampak samo prodal.
- auspuh pri 90kkm
- bremze, pumpa hladilne tekočine - po predpisanem servisnem intervalu

Opel Astra 1,6 2005 72kkm
- loputa za zrak na avtomatski klimi - v loputo se je splazila vejica (bor iz morja), motorček pa zaradi nje zlomil vzvod


Zanimivo pa to da vsi pišete tudi redne servise, kar recimo so menjava bremzploščic, itd. To so stvari ki crknejo tako BMV-ju kot Zastavi, enostavno zaradi obrabe .
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
laguna 1.6 1999 takrat 39kkm sedaj 140kkm

menjani vsi ležaji, zavorne ploščice pred kratkim

prerjavel je izpušni kolektor, kar je po navedbah servisa (dela moj kolega) zelo redko, in bi moral na del čakat 14 dni (pa 600 eurov) - sem rabljenega kupil za 90 eurov

izpuh prerjavel večkrat, so ga neki flikali, nazadnje je zarjavel nosilec za zadnji lonec

zelo drag servis na 100kkm zaradi menjave jermen
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Samo zadnja dva, ker sta edina še reevantna te čase
- Twingo (kupljen nov, prodan pri 45.000): menjalnik, lambda, tesnilo pokrova glave, težave z vžigom (elektrika)
- Corolla (kupljena pri 20.000, sedaj ima 40.000): nič (OK, lažem, ena žarnica, ampak so jo zastonj zamenjali)
 

zetko

Pripravnik
18. avg 2007
916
0
16
41
P 206 S16:

Kupil novega. Prevozil 130kkm v 4 letih. Menjal starter motorja, kolektor, katalizator, sklopko, diske, nosilec motorja, problemi s software-om, crknila vzigalna tuljava, pa se problemi z elektriko (se je dogajalo da so stevci med voznjo enostavno padli na 0, pa vse lucke so se prizgale). Skratka jajc
smile-1.gif


A4 avant 2.0 TDI

Isto novega, star 2 leti in pol in ima 75kkm. Enkrat crknil tempomat, to je pa zaenkrat to
smile-1.gif
 

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.625
1
432
83
www.weekendwarrior.si
Rover 214i '99
- Testnilo glave motorja (120kkm)
- ECUju se je zmešalo, ni več prepoznal ključa, ga je blo treba odvlečt na servis, priklopit gor in na novo posyncat s ključem

Toyota Yaris '03
- Odpadla kolotečna plastika med vožnjo po brezpotju (mogoče malo prehitro, ampak še vedno se to neb smelo zgodit)
- Odpadel nek stabilizator, vseskupej vredno nič, vrli serviserji so najprej zamenjali končnike, nato so le pogledali in našli napako

Volvo S40 '04
- Menjan alternator (garancija)
- 6x update software-a (garancija)
- Menjan desni prednji ležaj (garancija)
- Najbrž bo treba menjat servo črpalko (čudno cvili, najprej zamenjam olje, potem pa bomo vidli)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Golf I 1.1 zamenjal prakticno vse ker je bilo nonstop nekaj zanic, vendar kupoval sem vedno rabljene dele.
Golf 2D prevozenih ca 200T km, sam sem nato naredil se ca 50T km, zamenjal komplet izspuh, regler in zadnje amortizerje ostalo je delovalo kot urca.
A6TDI kupljen z 150T km, sedaj jih ima skoraj 450T, menjalen kolesni lezaj, prednje roke, jermenica na altenatorju,sklopko pri ca 300T km, sklopko zaganjaca, pred kratkim se nove dize ostalo se vse original, tudi turbina,izspuh ki ni nikjer niti rjav.
 
Nazadnje urejeno:

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
yugo 45 - xxx km
- razna sprotna popravila, sklopka, lezaj, rja, auspuh, bremze, rja, rja, nic posebnega...

fiat regata 100 SIE - 70.000 km, imel ga potem 5 let
- delal ko urica, samo servisne stvari...pol pa se je zacelo ko ej bil avto star 17 al 18 let..tesnilo glave, menjal hladilnik ker je orgiinalni preparel, pa menjal smo auspuh, pa vodno pumpo...pac majster rekel da ga zacel zob casa..in res je bilo tako, avto je cvetel ko trobentica, kljub temu da nikjer ni bil zaleten. Z elektroniko pa ni bilo nobenih tezav sploh. Lepi spomini.

mercedes C sportkupe 200k - 70.000 km - imel ga 2 leti
- samo redni servisi (simbio), zafrkavala je lambda 60k SIT, to je pa to blo

honda civic 1,5 LSI (1997) - 130.000 km - imam ga zdaj 2 leti
- brez problemov, samo redni domači servisi, mal pije olje, pa kolektor smo zašvasali.

mercedes 500 SEC (1982) - 232.000 km - v delu
- to bo pa jama brez dna
evil.gif
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Samo lejte, če ej bil avto redno vzdrževan je VELIKA vrjetnost, da ne bo kar tako crknil, kot tisti avto, ki je bil NEredno servisiran. Veliko je tudi odvisno ali si prvi lastnik, 2 lastnik ali ap sploh 3,4, 5, 6 lastnik avta bog vedi kaj vse lahko gre narobe.

Lahko pa zatrdim za Accenta, da pri 115000km še ni imel izrednega popravila. Menjalo se je samo zadnje zavore in naredilo veliki servis in servisne intervale.

Ali pa seat cordoba l.94...5 lastnik avta vse živo narobe vrjetno, če bi bil avto od prvega lastnika ga nebi takole zjezal.

Najbolj dotrajen avto pa je bil pri meni SUZUKI SWIFT l.93 pri 210tkm je bilo že vse dotrajno samo motor je še delal kot urca (ležaji, sklopka, menjalnik, zadnje zavore, amortizerji, nosilci, ventilacija je samo enkrat zasmrdelo in moral sem menjat pečko, avspuh, roke, končniki, luknjasti pragovi, zglob je ropotal za zmešat, stabilizatorji hin, to je pa to, ker nisem emrkal avto šel je vsepovsod vse do tam, ko so terenska vozila šla notri vozil po 300kg železa + 2 osebi, 250kg krompirja kar nekaj krat, v glavnem posledice pa so tukaj...uf s takima vtom se enbi nikoli več želel vozt.
 
Nazadnje urejeno: