Start meni windows 10 ne deluje

elth

Pripravnik
20. avg 2007
417
24
18
Kavčke
Po update mi je start meni nehal delovati, prav tako spodnja obvestilna vrstica.Po netu sem iskal rešitve kot so uporaba PowerShella.Vendar vse omenjene rešitve niso prinesle uspeha.Microsoft je pred kratkim objavil programček prav za to težavo vendar tudi to ne deluje.Da je laptop vsaj malo spet funkcionalen sem si naložil Start Menu X.Ker prej nisem mogel dostopati do celotne nadzorne plošče itd....
Kr nekj
rolleyes-1.gif


lp Bošti
 
22. jul 2007
1.398
43
48
Start meni tudi meni ne deluje že nekaj časa, prav tako ne morem zagnati vgrajenega požarnega zidu v win 10 in še nekaj drugih malenkosti, poizkusil sem že vse kar sem najdel na internetu vendar brez uspeha.... tako da bo verjetno potrebno nanovo namestiti windovse
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.874
756
113
www.jernej.org
Ko sem jaz naletel na to težavo, je bil krivec Skype. Uninstall in potem ponovna instalacija je rešilo težavo. Če pa to ne pomaga, pa po vrsti odstranjevati programe, ki bi znalo povzročati težave v toolbaru.
 
22. jul 2007
1.398
43
48
Pri meni to ne deluje, ker niti ne naredi nobene restore point točke, niti če jo hočem ročno ustvariti, prac tako ni kriv Skype...
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
Citat:
Uporabnik kontrakarambolmatica pravi:
Pri meni to ne deluje, ker niti ne naredi nobene restore point točke, niti če jo hočem ročno ustvariti, prac tako ni kriv Skype...

Probaj narediti vse možne update MS a , potem podvprašanje kateri AV uporabljaš, je morda en ki pride v rumeni škatli ..... ?

Potem zalaufaj vsaj Malwarebytes in še kaj za zalego pregledati ......

Povej še, če si uporabljal kake sistemske programe za odstranitev telemetrije in blokado le te ??? Če ja vem marsikaj ......
 
22. jul 2007
1.398
43
48
Vsi update so narejeni, AV sem zamenjal 3 v tem času ravno zaradi tega, trenutno je 360 total security, obrnil internet podolgem in počez poizkusil že vse mogoče rešitve iz interneta pa vendar stvar ne deluje.... Sem skoraj 100 % da ne..
 

Gizmo

Pripravnik
26. feb 2008
74
0
6
Velika verjetnost, da je težava v uporabniškem profilu. Probaj kreirat drug profil.
 

elth

Pripravnik
20. avg 2007
417
24
18
Kavčke
Tudi uporabniški profil sem že zamenjal venda brez uspeha.Včeraj sem na novo povozil winse z ohranjenimi nastavitvami,programi,dokumenti...in zadeva zopet špila kot je treba.Ker izgleda res ni druge rešitve.
lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.420
5.699
113
Citat:
Uporabnik kontrakarambolmatica pravi:
Pri meni to ne deluje, ker niti ne naredi nobene restore point točke, niti če jo hočem ročno ustvariti, prac tako ni kriv Skype...
naloži dober ansti malware in dober antivirus program.
tu maš progblem v nekem softwaru ki ti namensko nagaja. Glede na zgoraj napisano je tudi defender disablan
 

Jiggler

Pripravnik
22. jul 2007
637
1
18
Pri kolegu mi je uspelo težavo rešit po spodnjem postopku:

Reinstall Windows apps

Launch the Task manager and open a new PowerShell window with administrative privileges, as explained above.

When the Windows PowerShell window opens copy the line below and paste it into the PowerShell window by simply right-clicking at the blinking PS C:\WINDOWS\system32> prompt, or by pressing [Ctrl] + [V] on the keyboard:

Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}

Wait until the app download and installation process completes — ignore any red text that appears — and restart Windows.


Več pa tule...