Citat:
Uporabnik mariombb pravi:
kako to misliš zaščitil?
s ferosanom (no ja...niti ne boš rabil pršilke...s čopičem namaži mesta - najbolje 2 x - sicer pa preberi navodila) zgolj odpravljaš posledico.
Ti moraš pa odstraniti vzrok (za nastanek rje).
Običjano gre takole...imaš avto tipi topi, se voziš, prileti v havbo kamenček, sila je tako velika da kamen uniči lak, barvo (in po možnosti še pocinkan nanos...če ga avto ima). Torej je od tega trenutka naprej pleh izpostavljen vremenskim vplivom....po domače rečeno...začelo bo rjaveti. In tudi začne.
Ti boš zdaj kupil ferosan, ki bo rjo razžrl, še vedno pa ti bo ostalo izpostavljeno nezaščiteno mesto. In ko naredi ferosan svoje vazmeš v roke barvo tvojega avtomobila (če jo nimaš jo greš npr. v Mavrico namešat 2 deci, kjer kupiš tudi ferosan) ter s čopičem/zobotrebcem 'prebarvaš' ta del. To ponoviš 2 oz 3 x in to ti je garancija da na tem mestu ne bo več rjavelo....torej po tem ko boš zaščitil kovino pred zunanjimi vplivi.