Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
LMM - luftmesser - merilec pretoka zraka
EGR - exhaust gas recirculation - ventil za recirkulacijo izpušnih plinov, del izpušnih plinov vrača nazaj v sesalni kolektor
Poskusi najprej odklopiti LMM in se voziti - če ne bo nobene spremembe (na slabše), potem je tu napaka. EGR pa se očisti, ker se v njem naberejo saje.
Ob naslednjem tankanju v rezervoar vlij tekočino za čiščenje sistema vbrizga, imajo na skoraj vseh pumpah. Nato nalij polno goriva in pojdi na ac in ga zgoni, s tem mislim 2,3,4 do konca, ponovi vajo še vsaj enkrat (seveda segret motor). Zna bit da bodo težave čarobno izginile. Vsaj meni so. Sicer je šlo za bosch pumpa motor, ampak mislim da škodovati ne more niti PD niti CRju.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.