Zdravo,
zanima me, kako imate v podjetjih urejene splošne akte in pogodbe o zaposlitvi?
Pri nas imamo nek star vzorec pogodbe, ki pa ni "up to date" in moramo pogodbo osvežiti z obveznimi vsebinami itd.
Iščem in sem našel nekaj ponudnikov ki pripravijo pogodbo ter splošne akte, ki jih mora imeti podjetje. Kako je s tem? Mora to obvezno narediti nekdo zunanji ali lahko naredimo sami po kakšnih smernicah?
Smo manjše podjetje s 5 zaposlenimi.
zanima me, kako imate v podjetjih urejene splošne akte in pogodbe o zaposlitvi?
Pri nas imamo nek star vzorec pogodbe, ki pa ni "up to date" in moramo pogodbo osvežiti z obveznimi vsebinami itd.
Iščem in sem našel nekaj ponudnikov ki pripravijo pogodbo ter splošne akte, ki jih mora imeti podjetje. Kako je s tem? Mora to obvezno narediti nekdo zunanji ali lahko naredimo sami po kakšnih smernicah?
Smo manjše podjetje s 5 zaposlenimi.