Pri nas smo v firmi konec leta imeli malo gužve in sem pomotoma poslal nek paket naših izdelkov stranki brez odkupnine, čeprav je stranka označila, da želi plačilo po povzetju.
Torej, stranka je paket prejela in bila tiho, čeprav ni bilo odkupnine. Začetek leta iz računovodstva pride opozorilo, da ne najdejo plačila za to naročilo.
Stranki pošljem prijazen mail, da smo naredili napako in da lepo prosimo, če lahko znesek nakaže na naš račun.
Čez kakšen dan pošlje samo mail, da je plačal izdelke ob prevzemu in naj zadevo urejamo z dostavno službo.
Mu pošljem dokazila, da ni mogoče, da bi plačal, ker enostavno ni bil označena odkupnina za paket.
Torej človek se enostavno laže in sedaj niti ne odgovarja več.
Ok, vem da je naša napaka, ampak kaj sploh lahko narediš v tem primeru, da bi rešil zadevo?
Torej, stranka je paket prejela in bila tiho, čeprav ni bilo odkupnine. Začetek leta iz računovodstva pride opozorilo, da ne najdejo plačila za to naročilo.
Stranki pošljem prijazen mail, da smo naredili napako in da lepo prosimo, če lahko znesek nakaže na naš račun.
Čez kakšen dan pošlje samo mail, da je plačal izdelke ob prevzemu in naj zadevo urejamo z dostavno službo.
Mu pošljem dokazila, da ni mogoče, da bi plačal, ker enostavno ni bil označena odkupnina za paket.
Torej človek se enostavno laže in sedaj niti ne odgovarja več.
Ok, vem da je naša napaka, ampak kaj sploh lahko narediš v tem primeru, da bi rešil zadevo?