Sony garancija in Big Bang?

raners

Majstr
4. mar 2008
2.827
442
83
Pozdrav vsem...

Nekaj me zanima. V BB sem pred slabimi dvemi leti kupil LCD TV Sony za 749 EUR. Pa se je pojavila neka zelena črta in sem ga nesel nazaj v BB in uveljavil garancijo. Zamenjali so LCD panel in mi TV vrnili. Na TV se je čez en teden zopet pojavila črta in spet sem nesel nazaj v BB in uveljavil garancijo. Sedaj so me iz BB klicali, da so na servisu rekli, da se TV več ne splača popravljat in da so mi priznali nov (boljši) TV (kar tudi drži).

Sedaj me zanima naslednje: ali ni tako, da če servis ne more popraviti izdelka, ti dajo ENAK model (nov) nazaj ALI pa ti povrnejo denar? Mi lahko dajo kar drug model? Ta model, ki mi ga ponujajo, stane 500EUR, torej bi bil na boljšem, če bi mi vrnili denar. Sumim tudi, da je servis dejansko vrnili denar BB, vendar mi BB namesto denarja hoče 'podtaknit' ta TV.

Torej, ali lahko zahtevam denar ali moram vzeti ta TV?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
To da boš dobil dejansko boljši (oz ajde tehnično identični) TV pa ni uredu? Znate samo čez denar gledat? Dobiš ekvivalentno zamenjavo, pač recimo plazme ki so danes po 600€ so bile par let nazaj 2000€ (pa še slabše so bile).
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
zakaj bi vzel tv za 500 eur če lahko odbi vrnjeno kupnino in vseeno kupi tav za 500€ in še mu ostane? recimo če garancijski pogoji to oogočajo.

vem samo to, da ti morejo dat enak ali boljši tv.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
Zato, ker mu sicer lahko zaračunajo obrabnino, za čas ko je delal in je zato ponudba povsem feer, jasno najbolje, da za vse prestane muke zahteva še odškodnino ene 1000 eur po vaše !
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Mislim da pripada nov tv le, če bi popravljali dlje kot tistih zakonskih 45 dni. Potem bi lahko zahteval nov aparat ali vračilo kupnine.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Zato, ker mu sicer lahko zaračunajo obrabnino, za čas ko je delal in je zato ponudba povsem feer, jasno najbolje, da za vse prestane muke zahteva še odškodnino ene 1000 eur po vaše !

Ne morejo mu zaracunat obrabnino... Ce ne morejo odpravit napake... ali ce ni vec enakega izdelka, se lahko odloci za vrnitev kupnine ali enakovreden oz. boljsi izdelek ...

Na tak nacin sem jaz reklamiral zunanji disk... in na Avteri so mi ponudili en cenejsi disk (enak samo po velikosti - 1TB, ne pa tudi po prikljuckih - firewire 800)... pa sem pokvarjen disk prevzel in ga nesel v Big Bang, kjer sem ga kupil. Tam so ga spet poslali na Avtero, ki jim je odobrila dobropis... in meni so vrnili kupnino...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
zakaj bi vzel tv za 500 eur če lahko odbi vrnjeno kupnino in vseeno kupi tav za 500€ in še mu ostane? recimo če garancijski pogoji to oogočajo.

vem samo to, da ti morejo dat enak ali boljši tv.

ddd, samo enak ali boljši TV stane danes manj kot 2 leti nazaj..
 

timm

Pripravnik
21. apr 2008
115
0
16
Celje
Ta ponudba, ki ti jo ponujajo, je čisto OK. Imam kar dosti opravka z BB pa so mi do sedaj še vedno uredili kot je treba. Je pa že veliko vredno, da ti niso zavlačevali s tistim 45 dnevnim rokom.
Lahko pa zahtevaš vrnitev kupnine, ki pa bi menda naj bila vrnjena v celoti in ne 500€ kot tukaj pišeš ti.
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.773
169
63
ksz

mislim, da je na strani kupca, da se sam odloči kaj je zanj ugodneje. Nisem pa ziher. Povprašaj ZVP.

lp
 

timm

Pripravnik
21. apr 2008
115
0
16
Celje
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
ksz

mislim, da je na strani kupca, da se sam odloči kaj je zanj ugodneje. Nisem pa ziher. Povprašaj ZVP.

lp


Je, je, na strani kupca kaj želi. Vrnitev kupnine, zamenjava blaga za enak ali boljši izdelek ali pa sorazmerno zmanjšanje kupnine.
 

danilo

Pripravnik
18. maj 2008
160
1
16
Ja, če uveljavlja stvarno napako, lahko izbira potrošnik sam, kaj želi.
Če pa uveljavlja garancijo je določeno v Zakonu o varstvu potrošnikov, kaj in kdaj lahko zahteva (http://www.pravicepotrosnikov.si/fileadmin/datoteke/napaka_izd.pdf).
Še posebej pa je urejeno v pogojih, če uveljavlja posebno garancijo "se zgodi", ki jo lahko dokupiš ob nakupu v BB.

lp
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Po slabih 2 letih ni stvarna napaka.....ampak klasična garancija.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Želim, da rešiš čim boljše zate. Ampak zavedaj se nečesa. Zadeva je tik pred iztekom garancije. In če bi jaz bil serviser oz. prodajalec in bi mi ti najedal z vračilom kupnine (čeprav sem ti zelo fer ponudil nov televizor, za katerega mora spet veljati nova garancija, in celo boljši televizor kot ga imaš sedaj), bi ti starega popravil, zakrpal kakrkoli, samo da zdrži še toliko časa, da bo ven iz garancije, potem pa naj kar crkne.
Kaj boš pa potem naredil?
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
[censored] ste eni zoprni res. Tako je Tito
smile-1.gif
Eni bi res nonstop nekaj gratis.....
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.827
442
83
Zakaj dostikrat mislite, da smo eni pohlepni in nevem kaj... Zakaj se ne vprašate: "Zakaj bi Big Bang-u pustil 200 EUR? Zakaj bi moral bit zadovoljen kar s produktom, ki mi sicer ni všeč? Zakaj bi bila vedno stranka tista, ki potegne krajšo?"

Saj ne bom postal tajkun, če bom zahteval kupnino nazaj...
smile-1.gif
Saj ne bom izsiljeval kupnine, če pa bo možno, bom raje vzel kupnino kot pa TV, ki mi ga ponujajo... Pač, takšno je moje mnenje.

Lp vsem.