Sodobna IP telefonija in klicni center

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.526
4.637
113
Potrebuje se uvedba IP telefonije (zamenjava obstoječe) z ekstra podporo internemu klicnemu centru oz. tipu dela podobnemu klicnemu centru.
Nanjo bi obesili tudi fizične IP telefone, mora pa delati tudi brez njih preko appa.

Malo se razgledujem za možnostmi in ena je, da sami uredimo vse, kot je recimo 3CX, kjer že imamo izkušnje in nam ni 100% všeč, saj določene opcije manjkajo, ni preveč zanesljiv, itd.
Druga je iti k recimo Telekomu, T2ju in prevzeti njihove rešitve.
Četrta je iti kam izven tega.

Obstaja kakšen splošni konsenz ali so storitve Telekoma/T2ja dobre (kar se tiče IP telefonija in klicnega centra) oz. ali je kakšna zunanja rešitev posebno dobra/prilagodljiva in ima pri nas kvalitetnega ponudnika?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.070
113
O koliko kanalih (trunk) in internih enotah (extension) je sploh govora?

Na IP telefoniji je tako da ti danes na nekem serverčku tipa rpi z open-source SW rešitvami tipa asterisk (freepbx) lahko fura telefonija za celo firmo, postavi ti jo pa vsak spodoben softweraš in upravljaš stvari sam preko WEB vmesnikov (za razliko od analognih sistemov ko si rabil drage centrale, switche in nekega štručkota ki se na vse to spozna).