služben dnevnik

kajn

Guru
5. okt 2007
2.787
1.619
113
Iskajoč brata
Zdravo ekipa,

preden se lotim izdelave v Excelu....

Kaj uporabljate za služben dnevnik? Jaz bi rabil tedenskega + da bi zraven lahko dodal še kakšen TO DO listo, ki bi jo urejal in prenesel iz tedna v teden.

Sem malo po spletu iskal, če bi našel kakšen template, ampak ni nič pametnega..
Imate kakšne dobre template, ali delate v kakšnem online appu?

Hvala in LP
 

sousis

Guru
16. nov 2019
1.602
1.080
113
Uporabljam Todoist za to-doje in delno project management, imaš vse možne opcije - subtasks, reminders, recurring tasks, kanban view, ni da ni. Pošlji mi zs, če hočeš invite za 2 meseca trial Pro verzije.

Poleg tega uporabljam Evernote kot podaljšek možganov oz. elektronske možgane. Zapiski, ideje, načrtovanje, kopipejst člankov z neta za arhiviranje, itd. Če bi morala pisati službeni dnevnik, bi ga pisala v Evernote.

In Todoist in Evernote imata spletno in app verzijo, vse se sinhronizira med sabo, torej lahko uporabljaš kjerkoli.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.176
490
83
Sam si trenutno v google keep vse zapisujem. Malo razmišljam, da bi šel v excel ali en ločen app, da nimam privat in službeno v istem.

Videl sem že pri stranki, da je Evernote kar močno orodje. Sam ga poznam samo izpred "10" let, ko je bila prva mal lepša beležeka na pametnih telefonih. Sedaj pa ni-da-ni...

En mi je pa razlagal, da uporablja https://www.zoho.com/ in imajo nekak integrirano s firmo. Mislim, da celo klice sprejema preko tega. Stranka ne ve njegove direkt številke.
 
19. jul 2007
2.841
1.566
113
Uporabljam Todoist za to-doje in delno project management, imaš vse možne opcije - subtasks, reminders, recurring tasks, kanban view, ni da ni. Pošlji mi zs, če hočeš invite za 2 meseca trial Pro verzije.

Poleg tega uporabljam Evernote kot podaljšek možganov oz. elektronske možgane. Zapiski, ideje, načrtovanje, kopipejst člankov z neta za arhiviranje, itd. Če bi morala pisati službeni dnevnik, bi ga pisala v Evernote.

In Todoist in Evernote imata spletno in app verzijo, vse se sinhronizira med sabo, torej lahko uporabljaš kjerkoli.

Evernote se sliši res zanimivo (ravno nekaj takega rabim, ker mi stvari udidejo iz glave), če se ti da, a lahko napišeš
- tri stvari, ki se ti zdijo res dobro narejene (npr. da ima nek app reminder mi ni presežek)
- tri slabosti (če so sploh so)
 

sousis

Guru
16. nov 2019
1.602
1.080
113
Evernote se sliši res zanimivo (ravno nekaj takega rabim, ker mi stvari udidejo iz glave), če se ti da, a lahko napišeš
- tri stvari, ki se ti zdijo res dobro narejene (npr. da ima nek app reminder mi ni presežek)
- tri slabosti (če so sploh so)

Slabosti:
- razvoj gre v smeri kokr se spomnijo šefi in ne tisto, kar bi uporabniki radi; sicer je to že skoraj normalno pri softverju...
- če hočeš hraniti več datotek ali slikovnega gradiva, moraš plačati Premium naročnino (omejena je količina in število uploadov na mesec - meni je dovolj za npr. nekaj 10 fotk notri, saj za te namene imam Dropbox ali Drive)
- najnovejša verzija klienta za Windows menda ni najboljša (nisem je niti probala in ostajam na zadnji verziji, ki je meni ok)

Res dobro narejeno:
- sinhronizacija: uporabljam Android app, unofficial Linux app, official Win app in občasno spletno verzijo; vse špila
- urejanje/hierarhija/kategorizacija: Osnova Evernota so zapisi ("notes"), ki jih lahko daš v zvezke ("notebooks"), posamezne zvezke pa daš lahko v kupe ("stacks") in tako dobiš 3-nivojsko hierarhijo. Poleg tega lahko vsakemu zapisu posebej dodeliš neomejeno število tag-ov. Nekateri preferirajo orientacijo po hierarhiji (npr. vem, da za projekt zamenjave vhodnih vrat imam zapisane dobavitelje in shranjene ponudbe v notebook-u "Vrata" v stack-u "Hiša"), drugi pa se zanašajo na tage in search (npr. vtipkaš v search "vrata hiša").
- bombončki: iskanje po samodejno OCR-ani vsebini uvoženih datotek, enostavno urejanje zapisov (samo klikneš in pišeš), dodajaš lahko multimedijo in datoteke in mešaš s tekstom, interni linki na zapise ko se hočeš sklicevat na drug zapis, hitro in enostavno delovanje...

Meni predvsem pomaga, da imam samo eno mesto za vse te stvari, ki se ponavadi nabirajo npr. v bookmarkih, v mapah po disku, na listkih, sprintano in nekam odloženo... V Evernote zapišem citate in zanimive stvari iz knjig, ki jih berem. Tja pišem shopping liste, ideje za darila, sezname kaj je treba narediti po hiši in okoli nje (skupaj z načrti, dimenzijami, primerjavo cen v trgovinah ali pri ponudnikih)... Planiranje potovanj gre vse v Evernote - kopipejst informacij z neta, informacije o poletih/prevozih... Za službo imamo uradna orodja plus raje ne mešam službenega s privatnim, zato službenih stvari načeloma nimam v Evernotu, imam pa npr. zadnjo verzijo CVja, pripravo na naslednji letni razgovor, izračun plače...

Evernote podpira tudi neke template, avtomatizacijo preko IFTTT ali mailov, ampak to je že skoraj prenapredno in ne rabim tega. Ampak opcija je, če se komu da s tem ukvarjat.

Podobna zadeva je tudi Notion in MS OneNote, morda tudi Google Doc, Zoho Notebook... Ampak Notion mi je prenačičkan, OneNote je vezan na MS ekosistem, tako da pač ostajam na Evernote.

PS. Tole ni reklama, ker uporabljam zastonj verzijo. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: johan_blond