SLO tuning & styling cars

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
ta tema naj bo namenjena slovenskim predelanim avtomobilom. limajte slike, linke samo avto naj bo iz slovenije.

upam, da se bo ta tema razvila, ker podobna že obstaja, kjer pa se mi zdi da je preveč tujih.
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37






več slik na http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1571037#
11229-1.jpg
 

Priponke

  • 11229-1.jpg
    11229-1.jpg
    44,4 KB · Ogledi: 485
Nazadnje urejeno:

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Prvi post...
grin1.gif

No pa da mal popravimo splosni vtis slo scene
tongue-1.gif


Moj prispevek:

Engine:
-B18C blok (JDM ITR)
-PR3 port&polish glava
-BuddyClub spec3+ odmicne
-BuddyClub Racing spec nastavljiva zobnika odmicnih
-ITR ventili
-racing vzmeti ventilov
-DCsports 4-1 kolektor
-Skunk2 sesalni kolektor
-65mm loputa
-AEM V2 CAI
-DeVito catback
-NGK kabli sveck
-NGK pfr7g platinum svecke
-APEXi VAFC
-HAsport engine kit
-HAsport Akse
-RC 310cc inektorji
-AEM fuelrail
-B&M Fuel press. gouge
-Walbro 255l pumpa
-SuperTech retejnerji
-ARP vijaki glave
-nov Mugen termostat
-nov Mugen stikalo ventilatorja
-P30 OBD1 ECU tuned w/ CROME by Krigl (basemap by www.phearable.net )
-Samco vodne cevi
-Spoon "svicarji"

Menjalnik:
-komplet 4.7FD itr menjalnik
-Quaife LSD
-ACT Performance Street Discs lamela
-ACT kosara sklopke
-ACT prolite vstrajnik

Podvozje:
-KW V2 nastavljivi amortizerji in vzmeti
-ASR ojacitvena plosca
-ITR 22mm zadnji stabilizator
-Blox zadnje spodnje roke
-Skunk2 prednji strutbar
-Sport bushing kit

Zavore:
-Earls pletene zavorne cevi
-Brembo diski
-Fritech Racing zavorne ploščice

Notranjost:
-Recaro SR2 prednji sedezi
-Civic TypeR (EK9) sanke/nosilci sedezev
-Mugen prestavna "bunka"
-Integra type R tok prestavne rocice
-ITR stevci
-Custom karbon sredinski naslon roke
-Sparco karbon pedalke
-Titanium zavorna rocica
-Stevec temp. olja
-Stevec pritiska olja
-Volt stevec

Zunanjost:
-JDM SiR prednji podaljsek
-JDM meglenke
-Red Honda emblems
-JHPusa decal

Platisca/Gume:
-BuddyClub P1 racing platisca
-Toyo R888 195/55-15 gume







 

zdravnik

Pripravnik
11. avg 2007
935
0
16
MB
Citat:
Uporabnik Shaedar pravi:

Vse lepo in prav... ampak... to je še vedno honda.
grin1.gif




njop, to je VTEC



pa si se že ti sploh peljal v VTEC mašini, ko bi ti vedel, kako lepo prede....pa v ovinkih kak ma dobro lego...se lahko impreze pa EVOti skrijejo pred VTECom.
 
Nazadnje urejeno:

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Trenutno je blokada na 9000rpm, ker pac ne nameravam pretirono pod stres dajat ojnic in lezajev, za konje pa tocne cifre se ne morm podat, ker se nismo uspeli priti do valjev, predvidevamo pa da okoli 230KM, rezerve je se kr nekaj vendar bom zaenkrat pustil tak setup kot je, vsaj dokler se avto uporablja za vsakodnevno voznjo
wink-1.gif
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Damn. Dobro to.
Koliko si vložil v tole?

PS: Zakaj vztrajaš na 15-kah?
confused-1.gif

PS2: Ne morem mimo
evil.gif
: kakšno porabo imaš?
Hm vse skupaj, jah nekje 10k eur

Ja 15ke, to se je pa ze kr ene par spotaknilo v to
grin1.gif
Primarno sama teza platisc, 5kg trenutne, drug dejavnik je pa nekako tako imenovana JDM scena (Japanese domestic market), ceprav kratica predstavlja vec kot to, na kratko: https://www.youtube.com/watch?v=oZ41lKxxDnk , kratek trajler dokumentarca na vse to, res kul zadeva.

Poraba je skos okoli 10 povprecje, s tem da ga punca vozi vsak dan na siht (obvoznica) in seveda obcasni "izleti" za to kar je bil delan
wink-1.gif
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Citat:
Uporabnik zdravnik pravi:
itak, se popolnoma strinjam

VTEC je zakon!
Nism prav naslov za take "provokacije" , ker se zdalec nism nek Honda fanatik, nasplosno imam rad vsa vozila ki imajo dobr potencial za modifikacije.
Zaenkrat imam velik interes za atmosfericne motorje, ce me pa kdaj spet premami turbo, bo pa bolj smislno pogledat k drugim znamkam ne Hondi, mogoce se pa ravno odlocim za EVOta ali Sti, ko si jih ze omenjal prej.