Skuter Piaggio 2T ne vžge če dalj časa stoji

astra_boy

Pripravnik
15. jan 2008
127
0
16
Težava je sledeča.

Ob vsakodnevni vožnji mi skuter vžiga s prve brez problema na štarter.
Če se z skuterjem ne vozim več kot teden ali več ne vžge: ne na starter ne na nožni zagon.
Vžge šele ko svečko namočim v bencin.

Rezervoar je nameščen nižje od vplinjača. Črpalke nima.

Kako rešit težavo?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Klasika.......ko scooter dalj časa stoji.....benz izhlapi ven iz vplinjača.....ker nima črpalke...ga moraš pač verglat tolk časa da potegne bencin skozi vplinjač

Večx ga vmes vžigaj pa bo....ni druge rešitve

Če ne pa pač filter vedno dol....pa malo bencin(mešanice) z injekcijsko iglo al pa startspray mal posprejaš malo tolk da zavergla parx in bo speljal pol sam naprej
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
@ kameleon
Vidim, da se spoznas nazadeve. Zanima me kaj vse bi poteglo za sabo, ce v gilero runner vgradim 70 ccm malossi kit. Torej kaj vse bi moral poleg tega se menjat.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Jaz bi pustil 50ccm in jo odprl malo....bom kasneje prilepiil online rezervne dele za setup...tud zneskovno bo tam tam z 70ccm kitom....sam kit tud pottegne dodatne stroske...plus motor gre prej v.... Tko da za moje pojme potrata resursov...
smile-1.gif


Tko bo sla lepih 90km/h in bo delala par leet BP...ce je ze sedaj ohranjena...

Glavna omejitev so 12colske gume....ce si seveda pameten
wink-1.gif
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Runnerca je stara 3 leta in 7000 km prevozenih. Zdaj gre 70-80 po ravnini. Vse orginal, tudi izpuh. Ma pa ze spredaj 14 col, zadaj 13
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
A to maš že tanovo......ma sej nima veze.....to so še zmeram premajhne gume za navijat čez 100km/h
smile-1.gif
Se ubiješ takoj!

Jaz imam še tastaro.....

Setup:

Bla je serijsko z 12mm fergom......dal sem Dell Orto 17,5mm ( skuterist.si)
Gre boljše ampak poraba ni več ko pri faracajgu ampak se nagiba že bolj na 8L/100km......to pa je že poraba avta
smile-1.gif


Ubistvu sem nakupil kup delov katere še moram vržt skupaj......seveda po registraciji
smile-1.gif


Se pravi

MUST HAVE:

Vplinjač PHVA 17,5mm (če že nimaš!!!)
http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&grupa=107&id=P2010147

Večji ferg...rabi bolj pretočno koleno (gledal sem ceno): http://www.frcomoto.si/si/sesalni-sistemi/2012-sesalno-koleno-racing-24-32mm-piaggio.html

Pri tvoji runnerci ne vem če pride v upoštev ker nima deljenega kolena......no tale je bolj pretočen od tovarniškega in BP pustiš original avspuh ( prihraniš 100++eur) : http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=10&grupa=104&id=TE3045

MANJ POMEMBNO:

1) karbonske membrane.....sem naročil pa jih ni imel.....bom 1x...ČE
2) Torsion kontroler na zadnji sklopki: http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&grupa=109&id=M2512828
3) prve trše fedrčke in vzmet od standardne ( odvisno od proizvajalca je to ali rumena ali bela barva): http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=10&grupa=106&id=M297454
4) prav tako vzmet sklopke (rumena ali bela..odvisno ali je malossi ali polini)

Pri 24.000kkm bom naredil še malo generalno......nov bat plus zgornji igličasti ležaj na ojnici....lahko bi že malo prej ( dela se tam pri 15-20kkm)...naslednjič pa pač kompletna generalka....ČE
smile-1.gif


Mogoče 1x v prihodnosti še kak malossi multivar...mogoče


Še uporabni linki:

http://www.cilinder.si/?pageId=60&langId=8

http://www.skuterist.si/index.aspx?source=nasveti

Sploh tale.....: http://www.skuterist.si/index.aspx?source=nasveti&id=5
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
17.5 ferg ze ma gore. Zre pa mi zre ene 4 l. Me prav mika 70 cc mallosi. Samo ce ne gre 100 pol ga ne dam gor. Dol cez crni kal v ugodnih vrememenskih ramerah, (veter v hrbet) je sla 98.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
Me prav mika 70 cc mallosi. Samo ce ne gre 100 pol ga ne dam gor.

Lej....kar ti hočem dopovedat je da se ne splača
smile-1.gif


Ker ni to da daš samo 70ccm gor in boš letel.....
ne-ne-1.gif


70ccm potegne s sabo še kup dodatnih stroškov....ker pol moraš menjat še prenose ( cca 70-80eur)...ker drugače nič ne pridobiš ker se ti samo motor vrti v uberture......sicer super pospešuje ampak si zarad original prenosov stuck there...prav tako na 90-100km/h...veæč gre samo zato ker se ti namesto 9000-10.000 rpm vrti 12.000-13.'000rpm zarad kita......stem da zjebeš motor v sezoni....dveh
smile-1.gif


50ccm......malo odpreš (glej moje predloge zgoraj) in ti bo šlo lepih 90km/h par let BP
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
17.5 ferg ze ma gore. Zre pa mi zre ene 4 l.

aplauz.gif


Tolk mal še original z 12mm fergom ne pije!
 

astra_boy

Pripravnik
15. jan 2008
127
0
16
A tale Malosi Multivar variator poveča kaj končno hitrost ali samo izboljša pospeške?
Ostalo ostane original.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Ne vem natancno...mislim da bolj pospeski ker ma drug naklon jermenic...

Za hitrost je pomojem overrange....sam je....200eur
smile-1.gif
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Za tiste 4 l ne lazem. 70 - 80 mi gre zdaj po ravnini pa je orginal not vse. Po crnem kalu dol 98 (po stevcu). Ce mi ne bo slo 100 po ravnini ne dam not kita. Moram se majstra barat kaka je stvar
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Sel bo definitivno vec....ampak na racun tega da se bo 70ccm kit ze po defaultu ene 2-4k rpm vec vrtel od standardnega.....tko kot ce se ti vsedes na MTB....das v 15 prestavo in lepo na easy pedaliras tm 17km/h.....al pa to delas v 4ti in vrtis do onemoglosti v njej tolk da ti ze skor potrga noge
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Oziroma primerjava z fixno prestavo bi bla boljsa...

Recmo mas 15to prestavo kot MAX prenos....

Gres znjo 20km/h z nekim zmernim brcanjem....ali pa 25km/h z orto brcanjem da te ze skoraj sezuuje dol s kolesa
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Torej visjo hitrost bo imel samo zaradi dosezenih visjih vrtljajih motorja. Ampak pospeske in navor bo tud mel vecje. Tud v klanec bo sel bolje. Tako, da mislim, da je tud nekaj plusov. Prenosov pa ne mislim menjavat v nobenem primeru
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-393
113
jest mam 70ccm, pa 18 frgazer, pa gre po stevcu 120, po gps pa dobrih 70

pospeski in navor so ok...

na zivce mi gre edin glasen auspuh... mehanik mi ke rekel, da tud ce dam odprtega original da ne bo dosti razlike... a je to res??
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.270
113
120 po števcu in 70 po GPS?
smile-1.gif
A ni to nekam velika razlika?

Jaz vozim SYM-a 50 ccm (sicer ni moj), ki mu je v prenosu bojda požrlo neko distančno podložko, ki omejuje hitrost, vse ostalo je tovarniško pa gre, ko se ogreje tam nekje do 60, če ni hud veter 63 km/h po števcu (pa tudi radarska tabla v naselju kaže nekje toliko).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
70ccm z 18mm fergom ne more it samo 70km/h....tuki more bit neki hudo narobe...pa ne z polzem v sprednjem kolesu
smile-1.gif


Tok gre vsak odprt scooter z standard motorjem (50ccm....12mm ferg)
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sam imam Speedfighta, serija Prost Peugeot, letnik 1998. Sem ga lani po 4 letih mirovanja zakurblal, malo je blo treba brcat, ampak je začuda vžgal. Z starim benzom in oljem... In še vedno je po ravnini brcnil zavidljivih 92 km/h (po števcu, z GPS nisem meril). Pa vse stock...

Treba bo čez zimo ga malo porihtat, uma 9000km prevoženih, ampak po moje material že malo leta dajejo...