Verjetno bo tole izpadlo vprašanje telebana...
Imam skoraj nov avto kjer se sklopka obnaša malenkost drugače kot na ostalih avtomobilih ki sem jih imel/vozil prej, sedaj pa si nisem na jasnem če to "tako pri nekaterih avtomobilih danes pač je" ali "to ne sme biti tako".
Pri vseh dosedaj avtomobilih (pa sem jih dal skozi kar nekaj) je bil pedal sklopke ob pritisku bolj ali manj enakomerno uporen na pritisk oz. spust, pri tem novem pa sklopka pri popuščanju nekje na meji primeža na določeni točki dejansko "spusti", ne samo motor ampak tudi padal... še najbolj primerljivo bi bilo občutek na tej točki podoben tistemu ko potegneš zamašek iz steklenice in premagaš upor vakuma , pri pritisku to ni opazno.
Je ta občutek kao zatikanja ok ali naj dam vseeno pogledat sklopko?
Imam skoraj nov avto kjer se sklopka obnaša malenkost drugače kot na ostalih avtomobilih ki sem jih imel/vozil prej, sedaj pa si nisem na jasnem če to "tako pri nekaterih avtomobilih danes pač je" ali "to ne sme biti tako".
Pri vseh dosedaj avtomobilih (pa sem jih dal skozi kar nekaj) je bil pedal sklopke ob pritisku bolj ali manj enakomerno uporen na pritisk oz. spust, pri tem novem pa sklopka pri popuščanju nekje na meji primeža na določeni točki dejansko "spusti", ne samo motor ampak tudi padal... še najbolj primerljivo bi bilo občutek na tej točki podoben tistemu ko potegneš zamašek iz steklenice in premagaš upor vakuma , pri pritisku to ni opazno.
Je ta občutek kao zatikanja ok ali naj dam vseeno pogledat sklopko?