Če so dobili preko eCalla, ni šlo ročno preko uporabnikovega telefona (ker tak potem ni eCall ). Moral je klicat sistem in "govorit" sistem.
Kup avtov eCall ima, a pač niso mogli "klicat", ker sistem ni deloval.
Načeloma gre (kopija iz mojega dobro leto starega članka, takrat še na UZR niso vedeli, kakj bo in kaj ne bo, deloma se še zdaj ne vem)
Gre za navaden GSM klic, brez prenosa podatkov, na začetku klica pa naprava preko zvočne kode (tisti, ki se spomnite starih modemov, boste vedeli, kako deluje) prenese do sistema v centru vsaj osnovne podatke (MSD):
- lokacijo nesreče
- zadnjo smer vožnje vozila
- tip goriva
Poleg tega bo naprava verjetno lahko poslala še dodatne podatke, in sicer podatke s senzorjev (da lahko v centru za obveščanje ugotovijo, za kašno nesrečo gre) in znamko in tip vozila – standard tu še ni popolnoma dorečen.
EDIT: jasneje napisal, kdaj je lahko klic preko BT eCall.