Takole zasebno sporocilo sem poslal tehnikom na SiOL forumu, 27.10.2007:
Po urgiranju tehnika, je bil spremenjen profil, izvajani razni pregledi na centrali, dvig sinhronizacije itd. Povezava se je stabilizirala, prav tako se je uredilo vse ostalo, SiOL TV je pa "black sheep".
TV je po tem urgiranju se vedno kockal, tako da sem moral dnevno resetirat modem (ker je scasoma dejansko postalo nemogoce za gledat), da je kolikortoliko zdrzalo naslednjih 24ur.
Po zadnjem klicu na HelpDesk (to nedeljo) je bila izdana zahteva za zamenjavo modema. Cez 2 dni (vceraj, torek 20.11.2007) se je pri meni oglasil nekdo s Telekoma ter preveril zadeve (ni zamenjal modema). Komuniciral je s SiOLom, na koncu se je nastavil drugacen profil od prejsnjega, tako da je sinhronizacija iz 17/3 (kakor naj bi bil maximum moje linije) bila spremenjena na 11/2, kar naj bi resilo problem.
Priblizno 2 uri je delalo BP, za tem pa se je zadeva se poslabsala. Modem je bil resetiran ze veckrat, kockanje se ponavlja do stopnje, ko se televizije ne da vec gledat.
Ker vecinoma televizijo gledata starsa, sta zacela razmisljati o odhodu s SiOLa, pa cetudi je treba za to placat, ker imata dovolj take nedelujoce storitve. Tudi sam sem prekleto navelican klicarjenja ter posiljanja PMjev, zato bo treba nekaj narediti. Kriv ni kabel iz modema v tv komunikator, kriva niti ni razdalja od centrale, ki je od mene cca. 200-300m.
Je ze imel kdo podobne probleme in je zahteval prekinitev narocnine?
Je kdo pisal pritozbo na Zvezo potrosnikov Slovenije in dobil kakrsnekoli uporabne odgovore?
Lahko mogoce prekinem narocnino brez doplacil, ce mi SiOL ne zagotavlja kakovostne storitve?
24-mesecna vezava pretece septembra drugo leto. Kaj mi svetujete?
Hvala za odgovore, LP.
Citat:
Imam TRIO paket, staticni ip, na internet pa se poveze modem, ki deluje kot router.
Prejsnji teden mi je tehnik prisel zamenjat ADSL za VDSL, torej sem dobil Proteusa932. Na zacetku se mi ni hotelo povezat na register.siol.net, zato je registracijo opravil vas kolega na helpdesku.
Po 20ih minutah zadeva se vedno ni delala, zato je to porihtal vas drug kolega na helpdesku.
Ko sem koncno hotel uporabit MSN Messengerja, ta ni deloval in sem na tem vasem forumu opazil, da nisem edini. Kot videno, sem na modemu dodal MSN Messenger med Enabled Applications, ampak zadeva se vedno ni delovala. Spet sem klical na HD kjer sva z vasim kolegom prisla do zakljucka, da je za delovanje MSNja potrebno kreirat svojo povezavo v Nadzorni plosci. Cemu to?
Naslednja stvar je hitrost. Ko sem oddal zahtevo za spremembo paketa, mi je bilo receno, da VDSL 5/5 na mojem naslovu ni problem. Tehnik je rekel, da 5/5 paket ni mozen, ker imam lahko max 2Mbit upload, tako da bo paket spremenjen na 5/2 in meni poslana nova pogodba. Po testu na speedtest.net mi pokaze 5/1. Dejansko se tudi p2p ne premakne vec od 130kbps, tako da verjetno drzi. Zakaj ni 5/2?
Zadnja stvar (vsaj upam) je sioltv. Vsake pol ure se pojavi black screen in je tak neke pol minute, nakar se slika spet pojavi. To traja ze cel dan. Naj omenim se to, da je prej pri Sagemu eno leto delalo BP, v zadnjem casu pa je nekajkrat na dan crkovalo, ampak ne v takem obsegu kot danes. Sem ze javljal na HD, pa nisem dobil nobenega pametnga odgovora, ki bi resilo problem. Po novem pa se kocke pojavljajo na vseh programih.
Upam, da se bo zadeva cimprej uredila ter da lahko kako pomagate. Hvala za odgovore in resitve.
Po urgiranju tehnika, je bil spremenjen profil, izvajani razni pregledi na centrali, dvig sinhronizacije itd. Povezava se je stabilizirala, prav tako se je uredilo vse ostalo, SiOL TV je pa "black sheep".
TV je po tem urgiranju se vedno kockal, tako da sem moral dnevno resetirat modem (ker je scasoma dejansko postalo nemogoce za gledat), da je kolikortoliko zdrzalo naslednjih 24ur.
Po zadnjem klicu na HelpDesk (to nedeljo) je bila izdana zahteva za zamenjavo modema. Cez 2 dni (vceraj, torek 20.11.2007) se je pri meni oglasil nekdo s Telekoma ter preveril zadeve (ni zamenjal modema). Komuniciral je s SiOLom, na koncu se je nastavil drugacen profil od prejsnjega, tako da je sinhronizacija iz 17/3 (kakor naj bi bil maximum moje linije) bila spremenjena na 11/2, kar naj bi resilo problem.
Priblizno 2 uri je delalo BP, za tem pa se je zadeva se poslabsala. Modem je bil resetiran ze veckrat, kockanje se ponavlja do stopnje, ko se televizije ne da vec gledat.
Ker vecinoma televizijo gledata starsa, sta zacela razmisljati o odhodu s SiOLa, pa cetudi je treba za to placat, ker imata dovolj take nedelujoce storitve. Tudi sam sem prekleto navelican klicarjenja ter posiljanja PMjev, zato bo treba nekaj narediti. Kriv ni kabel iz modema v tv komunikator, kriva niti ni razdalja od centrale, ki je od mene cca. 200-300m.
Je ze imel kdo podobne probleme in je zahteval prekinitev narocnine?
Je kdo pisal pritozbo na Zvezo potrosnikov Slovenije in dobil kakrsnekoli uporabne odgovore?
Lahko mogoce prekinem narocnino brez doplacil, ce mi SiOL ne zagotavlja kakovostne storitve?
24-mesecna vezava pretece septembra drugo leto. Kaj mi svetujete?
Hvala za odgovore, LP.