Odločam za nakup telefona pa potrebujem pomoč glede na možnosti sinhroniziranja z Outlookom (MS Office x64). Sinhronizirati pa se morajo podatki med:
1. privat PC,
2. telefon,
3. sluzbeni PC.
Sedaj uporabljam Windows Mobile 6.5 in sem zadovoljen s sinhronizacijo, ker vse deluje - vsi podatki so usklajeni. Vzeti pa moram službeni telefon in ne vem kaj naj vzamem: Android ali Windows Phone 7 - da bom imel tudi na tem telefonu vse usklajeno?
Problem je podatkih, ki se morajo sinhronizirati - pa očitno vse kategorije niso podprte:
- stiki (to vidim da deluje), - nujno potrebno
- koledar (to tudi deluje), - nujno potrebno
- opravila [Tasks] (???), - nujno potrebno
- opombe (???),
- zapiski [OneNote] (???).
Ustvarjanje Google ali Windows Live računa ni želena rešitev (razen v skrajni sili). Desktop sinhonizacija je bojda OUT - zdaj je IN "cloud" sinhronizacija. Exchange ni rešitev (morda v prihodnosti v firmi nabavimo tudi to).
Uporablja kdo te funkcije in ima katerega od omenjenih sistemov na telefonu? Prosim če delite kakšno svojo izkušnjo in/ali pa mi pomagate pri izbiri.
1. privat PC,
2. telefon,
3. sluzbeni PC.
Sedaj uporabljam Windows Mobile 6.5 in sem zadovoljen s sinhronizacijo, ker vse deluje - vsi podatki so usklajeni. Vzeti pa moram službeni telefon in ne vem kaj naj vzamem: Android ali Windows Phone 7 - da bom imel tudi na tem telefonu vse usklajeno?
Problem je podatkih, ki se morajo sinhronizirati - pa očitno vse kategorije niso podprte:
- stiki (to vidim da deluje), - nujno potrebno
- koledar (to tudi deluje), - nujno potrebno
- opravila [Tasks] (???), - nujno potrebno
- opombe (???),
- zapiski [OneNote] (???).
Ustvarjanje Google ali Windows Live računa ni želena rešitev (razen v skrajni sili). Desktop sinhonizacija je bojda OUT - zdaj je IN "cloud" sinhronizacija. Exchange ni rešitev (morda v prihodnosti v firmi nabavimo tudi to).
Uporablja kdo te funkcije in ima katerega od omenjenih sistemov na telefonu? Prosim če delite kakšno svojo izkušnjo in/ali pa mi pomagate pri izbiri.