No jaz pa imam eno veliko reklamacijo na ta Mobitel. Imam njihov itak džabest paket.
Torej že 2 tedna se mi dogaja, da se mi na aparatu izpisuje VSTAVI SIM. Klical sem že na njihov center za pomoč uporabnikom in so mi rekli, da naj testiram in vstavim to sim kartico v drugi aparat in testiram par dni. In res sem vstavil to sim kartico v drugi aparat in uporabljal 1 teden in se mi je isto dogajalo, torej se mi je vsake 2 dni napisalo: VSTAVI SIM.
Nato sem še en krat klical na njihov center in so mi rekli, da je napaka na sim in da naj grem na mobitelov center in mi bodo zamenjali novo sim. Vprašal sem jih ali me to kej stane in so mi rekli da ne, ker gre za napako na sim.
In glih kar sem bil na m@ centru v cytiparku pri enemu gospodu (mislim, da mu je Jaka ime) in mi je rekel, da se mi to dogaja ker je sim kartica že zeloo izrabljena in da zaradi tega se mi ta napaka pojavlja. Rekel sem mu, da je zdrsana, ker sem pač v več aparatih vstavljal sim in da jo imam že več kot eno leto.
Rekel mi je hladnokrvno: HJA, TO NI NAŠA STVAR, LAHKO ZAMENJAMO AMPAK BO ZA PLAČAT .
Rekel sem mu da se s tem ne strinjam in da če mi lahko zamenja brezplačno ker ni to moja napaka (prej sem uporabljal ta staro sim kartico od mobitela pa sm jo imel 5 let brez problema, odkar imam ta novo pametno sim že več kot leto dni pa je že fuč?)
In ne, ni šans....ni hotu slišat o brezplačni menjavi sim kartice ker je pač moja krivda, da se sim obrablja.
MISLIM - KR NEKY!!!!
SRAMOTA ZA TAKO VELIKO PODJETJE KOT JE DRUŽBA MOBITEL IN VERJEMITE, DA TO NE BO OSTALO PRI MENI AMPAK DA SE BO TO NAPREJ POSREDOVALO DA FOLK VIDI, DA MOREJO PAZIT NA NJIHOVE SIM KARTICE KER SO ZELO OBČUTLJIVE (vsaj ta nove).
Še en krat sramota res....
P.S. problem naj bi bil v temu, da je sim kartica zdrsana - JA ČUDNO?? ČE PA SO MI ONI SAMI REKLI DA NAJ POSKUSIM V VEČJIH TELEFONIH TESTIRAT! Valda sem vstavil v več aparatov, samo v enemu sem pa testiral en teden...
No toliko z moje strani za en krat.
Torej že 2 tedna se mi dogaja, da se mi na aparatu izpisuje VSTAVI SIM. Klical sem že na njihov center za pomoč uporabnikom in so mi rekli, da naj testiram in vstavim to sim kartico v drugi aparat in testiram par dni. In res sem vstavil to sim kartico v drugi aparat in uporabljal 1 teden in se mi je isto dogajalo, torej se mi je vsake 2 dni napisalo: VSTAVI SIM.
Nato sem še en krat klical na njihov center in so mi rekli, da je napaka na sim in da naj grem na mobitelov center in mi bodo zamenjali novo sim. Vprašal sem jih ali me to kej stane in so mi rekli da ne, ker gre za napako na sim.
In glih kar sem bil na m@ centru v cytiparku pri enemu gospodu (mislim, da mu je Jaka ime) in mi je rekel, da se mi to dogaja ker je sim kartica že zeloo izrabljena in da zaradi tega se mi ta napaka pojavlja. Rekel sem mu, da je zdrsana, ker sem pač v več aparatih vstavljal sim in da jo imam že več kot eno leto.
Rekel mi je hladnokrvno: HJA, TO NI NAŠA STVAR, LAHKO ZAMENJAMO AMPAK BO ZA PLAČAT .
Rekel sem mu da se s tem ne strinjam in da če mi lahko zamenja brezplačno ker ni to moja napaka (prej sem uporabljal ta staro sim kartico od mobitela pa sm jo imel 5 let brez problema, odkar imam ta novo pametno sim že več kot leto dni pa je že fuč?)
In ne, ni šans....ni hotu slišat o brezplačni menjavi sim kartice ker je pač moja krivda, da se sim obrablja.
MISLIM - KR NEKY!!!!
SRAMOTA ZA TAKO VELIKO PODJETJE KOT JE DRUŽBA MOBITEL IN VERJEMITE, DA TO NE BO OSTALO PRI MENI AMPAK DA SE BO TO NAPREJ POSREDOVALO DA FOLK VIDI, DA MOREJO PAZIT NA NJIHOVE SIM KARTICE KER SO ZELO OBČUTLJIVE (vsaj ta nove).
Še en krat sramota res....
P.S. problem naj bi bil v temu, da je sim kartica zdrsana - JA ČUDNO?? ČE PA SO MI ONI SAMI REKLI DA NAJ POSKUSIM V VEČJIH TELEFONIH TESTIRAT! Valda sem vstavil v več aparatov, samo v enemu sem pa testiral en teden...
No toliko z moje strani za en krat.