Servis "zafrknil"

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Pozdravljeni

Bom na hitro opisal težavo in sicer je punci telefon delal slabe slike in tipka za fotoaparat ji je slabo prijela in ker je bil v garanciji, ga je nesla na Mobitel. Po 38 dneh ga je dobila nazaj, nakar je po vstavitvi kartice napisalo" insert corect sim". Enako je napisalo pri vstavitvi moje kartice in na Mobitelu so vstavili še svojo, da so preverili. Zvedel sem, da trenutno dajajo telefone na popravilo v Italijo, ker Sweme ni več. Ker nekako sumim, da so telefon v Italiji ponesreči zaklenili na italijansko omrežje in ker je to pač napaka servisa, me zanima, ali se ti dnevi od 38 štejejo naprej ali gre vse skupaj znova?

Hvala za odgovore že vnaprej
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Ni šans, da pride v 7dneh nazaj iz italije. Se šteje ponovno
smirk-1.gif
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.644
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Upam da si zahteval nadomestni mobitel za ta čas... vsaj jaz bi ga.

Kako je s časom pa ne bi vedel. Ali se šteje, da si naredil reklamacijo (pač še enkrat) in gre z nule, ali pa si pač zavrnil prevzem, v tem primeru pa nimam pojma.

Upam da zrihtata čimbolj ugodno
zmaga.gif
 

x5x

600.registrirani uporabnik
22. avg 2007
2.665
9
38
Ljubljana- okolica
Časi se seštevajo.. se pravi je sedaj imela telefon na popravilu 38 dni... še 7 in gre lahko po novega..
Pri meni je bilo podobno ko sem takrat nokio nosil na popravilo in so mi po sštetih 45dnevih dali nov telefon.. je pa res da sem moral počakat do konca.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Točno tako, zanimivo pa je, ker gre za očitno napako serviserja, ki ni popravil kot bi moral. Mogoče bi se to lahko štelo kot dodatek na prejšnjo napako ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Za enako napako se sešteva do 45 dni ali pa 3x popravila.

Ampak serviserji lahko tu enostavno rečejo, da ni enaka napaka pa rešeno.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Hja, napako je servis naredil in se ni nova pojavila, da bi se štelo znova. Telefon je prevzela ob 18.30, nato ga ni mogla vžgat, ker je bila baterija tolk spraznjena, ker pa je imela trening ob 19.00, ga je vžgala šele po treningu, malo po 20.00, ko je prišla domov in ga priključila na polnilec. Potem sem ga jaz naslednji dan nesel na Mobitel (ona ga pač ni mogla, ker je ni bilo cel dan doma) in povedal situacijo. Vprašal sem tudi glede garancije, tako kot vas tu, vendar mi ni znala povedati, češ, da še niso imeli takega primera.
Nadomestni telefon mi je sama ponudila, tako prvič, kot sedaj.
zmaga.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Se je že velikokrat zgodilo, da so bili telefoni zaklenjeni na ITA omrežje+ni bilo naloženega SLO menija.

Mogoče bi se ti ratalo sklicevati na napako serviserja oz. reklamacija na servis.. Samo, problem je, ker pri Svemi bi s pravim odnosom zadevo rešil, tu pa vrjetno noben nebo šel samo zato v ITA, da dobi nov telefon..
grin1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Hvala za to info, ovca. Bom ob prevzemu pregledal kar ma Mobitelu, če je slo meni gor, če ne, ga bodo še tretjič poslali nazaj. Hmmm, a da bi jaz moral po nov telefon v ITA al kako, te ne zastopim najbolj? Saj to mora Mobitel zrihtat, če bo šlo čez 45 dni in da ti "slučajno" odobrijo novga??
rolleyes-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če je telefon prišel mrtev, oz. nedelujoč iz servisa, se šteje, da napaka ni bila odpravljena. Če so na servisu ob posegu zajebal nekaj drugega, je to povsem njihov problem.

Ogo
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Hvala za to info, ovca. Bom ob prevzemu pregledal kar ma Mobitelu, če je slo meni gor, če ne, ga bodo še tretjič poslali nazaj. Hmmm, a da bi jaz moral po nov telefon v ITA al kako, te ne zastopim najbolj? Saj to mora Mobitel zrihtat, če bo šlo čez 45 dni in da ti "slučajno" odobrijo novga??
rolleyes-1.gif

Za garancijska popravila je odgovoren servis in ne prodajalec. Kaj ti piše na garancijskem listu, kdo je serviser?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Servis, prodajalec, bla bla bla.

Kupec je kralj. Pošteno plača svoj telefon in ni važno, če ga kupi pri Mobitelu, Simobilu, Tušmobilu, T2, BigBangu ali na bencinski črpalki.
Vsak normalen prodajalec mora narediti vse, kar je v njegovi moči in v okviru pooblastil, da pomaga stranki. Srčno upam, da se tega zavedajo na Mobitelu, pa tudi drugje.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Ne ne, hotu sm rečt, da če bi se ti to zgodilo v Svemi (torej, SLO), potem bi (lahko) iztržil nov telefon. Ker je pa servis v ITA, pa pomoje ni nben tolk neumen, da bo šel v ITA samo zato, da si izbori novi telefon..

Nov telefon ti oni sami od sebe dajo, če smatrajo, da si upravičen do novega (v Svemi si svojo `upravičenost` lahko dokazal oz. prigovoril, v ITA pa vrjetno neboš šel in si bolj ko ne odvisen od njih).

Pa pazi-pri teh 45 dneh morš zastopt, da se prvi dan začne šteti, ko servis prejme telefon in ne, ko ga ti odpošlješ.
Zadevo imaš `uradno` tako, da v primeru, če si nesu tel v M@ mmc (oz. posredniku), ga oni pošljejo preko DHL-a. DHL prevzame telefon, ga nese v ITA in nazaj pripelje dobavnico oz. prevzemnico, ko je tisti servis prevzel telefon. Od tistega dne se začne šteti 45 dnevni garancijski rok. Ampak v najslabšem primeru je to 3 dni, da pride tel. iz SLO v ITA...

Samo v memo
wink-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Darjan: garancijskega nimam, so mi ga na Mobitelu vzeli noter. No, bomo vidli, kako pa kaj bo. Bom pa poročal, kako se bo izšlo.
Hvala še enkrat vsem
zmaga.gif

Ovca, tudi tebi hvala za izčrpen odgovor
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Don_Corleone

THE GODfather
3. sep 2007
5.638
0
36
39
dnevi se morajo seštevat, ker drugače bi lahko servis po 40ih dneh vrnil telefon in to ponavljal več let. in če telefona ne dobiš v popolnoma delujočem stanju (torej tudi s slo menijem), potem je logično da se bodo dnevi seštevali.