Servis za PC in reklamacija

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
588
8
18
Znancu je crknil računalnik (na monitorju ni bilo slike) oz. iz VGA izhoda sploh ni prišel signal.
Na računalniku je kao servisna nalepka, tako da ga nepooblaščeno ne moreš odpirati (da bi preveril, če je slučajno bil slab stik grafične kartice).
Poslal ga je na servis pod garancijo, ti pa so mu poslali račun za 100€ za njihov porabljen čas, češ da računalnik normalno deluje.

Servis ja iz MB.

Kaj predlagate (seveda razmišlja o inšpekciji)?

Lithium
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Čisto možno je, da je prišlo do kakšnega stika, ki se je med transportom kar sam "odpravil".

Sklepam, da je računalnik na servisu in oni čakajo, da kolega plača račun, potem ga dobi nazaj?
 

WhiteCell

Fizikalc
18. avg 2007
1.930
1
38
42
Kranj
Obišči stran
100€da so prižgal računalnik ? looool....drage minute imajo
stupid-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Če so ga res testirali, so ziher porabili več ur. Ura servisa je pa tam nekje 40€ in gor.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Glej, če je bil računalnik res strokovno pregledan in servis stoji za svojim delom, potem naj plača. Cena je res zasoljena, a tako pač je. Večina prodajalcev računalnikov služi tudi s "poprodajnimi" uslugami, to je očitno tudi pri tvojem kolegu. Inšpekcija nima kaj prcat, oni so računalnik dobili v servis, ga pregledali in izjavili, da deluje. In izstavili račun. Sam za tovrstno delo (pregled računalnika, ki doma ni delal, ko je prišel k meni pa se je čudežno prebudil) dokler sem bil garažni mojster nisem zaračunaval, zdaj pa. Ker dobiš račun in ker računalnik dejansko pregledam, tudi če dela - recimo test napajalnika in rama sta najmanj, kar naredim. Sicer za bistveno nižjo vsoto, zaračunam pa vendarle.
Prijatelju svetujem, naj servis povpraša še po zapisniku o testiranju - če so vsaj malo resni, bi ga morali imet, če že ne priložit kopije k računu...
 

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
588
8
18
Računalnik sem tudi sam pretestiral (imam s tem dosti izkušenj), ampak signala ni dal od sebe. In to na dveh monitorjih.
Glede na to, da so mogoče samo boj "prišraufali" grafično kartico (saj ga kot uporabnik ne smeš odpreti sam, zaradi njihove butaste nalepke), nevem, zakaj se nebi naredili še "francoze", pa lepo rekli, da je vse delalo in bi radi s tem še zaslužili.

Drugače pa so izstavili "ponudbo", dokler ni plačana, pa je PC pri njih, čeprav je bil oddan v trgovino, kjer je bil računalnik kupljen.

Lithium
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Seveda. Zelo lahko se naredijo francoze. Se spomnim, kako je rolan znancu 3x računal za krneko bedarijo(čiščenje virusov, prahu, etc...), dokler ni prinesel računalnik k meni in sem ugotovil, da je problem le v nastavitvah pomnilnika.

Marže so danes tako majhne, da se z samo prodajo le stežka preživi, zato pa izkoriščajo naivne uporabnike in računajo "servisne" stortive.

Kot rečeno, zaprosi za zapisnik in točno poročilo opravljenega postopka, potem pa bo pač kolega moral plačati. Verjetno se ne bo šel tožit z servisom za računalnik
smile-1.gif
 

Tomaz

Pripravnik
2. sep 2007
197
0
16
Marburg Umgebung
Hmm, je računalnik še sploh v garanciji? Če, da potem se da tu še marsikaj predebatirat. Če ne, zakaj ga ni sam odprl, kaj ti pa koristi tista nalepko ko te tako ali tako povabijo k plačilu.
Se spomnim pred mnogimi leti, ko sem si omislim da bi pa imel sound blaster zvočno kartico v PC pa sem ga peljal na servis da mi to vgradjo. Tipi so rojevali tam skoraj 14 dni pa da jim ne uspe pa ne vem kaj pa dajali diagnoze da bo disk crknil pa ne vem kaj vse.
Disk je po tistem še laufal 12 let, SB zvočne sem kupil pa jo sam vgradil in je delala. Ja servis je bil pa tudi v MB. Sem takrat nakuril pametnega serviserja, ki mi je hotel še računat svojo nestrokovnost. Firma se je pa imenovala MEGA-HIT in so bili res pravi mega hit v idejah.
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
588
8
18
Hja, računalnik ima še en mesec garancije (saj to jih pomoje najbolj muči).
Nalepko bi pa že pretrgal, če nebi na njej pisalo, da potem garancija ne velja...
uf-1.gif


No tile niso Mega-HIT, so pa "vodilni sistemski integrator na področju severovzhodne Slovenije, ki se ukvarja s svetovanjem, načrtovanjem, postavitvijo in vzdrževanjem celovitih informacijskih rešitev."
evil.gif


Lithium
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.385
113
Ko poveš da je firma iz MB in da ima nalepke, vemo koliko je ura
smile-1.gif


Grafične so pri vseh novejših pritrjene z obeh strani tako da se ne morejo samodejno izpulit.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Če je računalnik v garanciji, nimajo kaj računati "servisa" pa četudi ni bilo nobene napake --> Če bi pa bila napaka in bi jo odpravili v istem času bi pa bilo zastonj (garancija pač)?! Tu jaz ne vidim logike. Zveza potrošnikov bi morala tukaj ukrepati (moje mnenje)...
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik Tomaz pravi:
Hmm, je računalnik še sploh v garanciji? Če, da potem se da tu še marsikaj predebatirat. Če ne, zakaj ga ni sam odprl, kaj ti pa koristi tista nalepko ko te tako ali tako povabijo k plačilu.

Točno isto kot moje mišljenje...
zmaga.gif
 

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
588
8
18
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Če je računalnik v garanciji, nimajo kaj računati "servisa" pa četudi ni bilo nobene napake --> Če bi pa bila napaka in bi jo odpravili v istem času bi pa bilo zastonj (garancija pač)?! Tu jaz ne vidim logike. Zveza potrošnikov bi morala tukaj ukrepati (moje mnenje)...

Saj tako bo tudi ukrepal. ZPS.

Lithium
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Lancom?
Oni se tako oklicujejo, v naših krogih pa se že govori, da se razpadajo in zato lovijo denar na vsakem koraku...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Če je računalnik v garanciji, nimajo kaj računati "servisa" pa četudi ni bilo nobene napake --> Če bi pa bila napaka in bi jo odpravili v istem času bi pa bilo zastonj (garancija pač)?! Tu jaz ne vidim logike. Zveza potrošnikov bi morala tukaj ukrepati (moje mnenje)...

sam res, s tem se tudi jaz strinjam.
če doma ni delal tam pa, jebiga pač se zgodi, se ni prvič niti zadnjič.

zanimivo je tudi vprašanje ali se sedaj garancija kaj podaljša, ker so oni "strokovno" ugotovili da je s pc-jem vse vredu
grin1.gif
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lancom?
Oni se tako oklicujejo, v naših krogih pa se že govori, da se razpadajo in zato lovijo denar na vsakem koraku...
naj potem kolega pohiti z zadevo, da ne bo šel računalnik za stečajno masoLPWWY
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.604
1.206
113
Celje
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Če je računalnik v garanciji, nimajo kaj računati "servisa" pa četudi ni bilo nobene napake --> Če bi pa bila napaka in bi jo odpravili v istem času bi pa bilo zastonj (garancija pač)?! Tu jaz ne vidim logike. Zveza potrošnikov bi morala tukaj ukrepati (moje mnenje)...

Da se postavim v vlogo servisa (9 let sem delal v eni največjih slo firm)
Če bi bilo z njim kaj narobe, potem res nimajo kaj računati, če pa je zadeva delovala normalno pa so upravičeno zaračunali neupravičeno reklamacijo. Če gremo čisto po regelcih.
Ampak v 9 letih nisem niti enkrat zaračunal kaj podobnega, ker v računalništvu je vse mogoče in tudi čisto verjamem, da doma ni delal, ko se je pa malce pretresel pa zadeva špila normalno. Se pa je zgodilo, da je bil kakšen račun napisan za neupravičeno reklamacijo ampak samo v primerih "strokovnjakov", ki so sami čarali in potem še pametovali. Pa še to v primerih, ko se je dalo nesporno dokazati moj/naš prav!

100€ je absolutno preveč za diagnostiko takšne napake. Po mojem ceniku bi bilo 30€, pa v tem primeru nebi niti zaračunal.
V tvojem primeru bi račun gladkomalo zavrnil. Ali pa ga plačal, prevzel računanik, nekaj ušpilal
evil.gif
, ter ga takoj naslednji dan zavrnil, češ ne deluje. Zraven pa piložil specifikacijo stroškov, ki so mi pri tem nastali.

Lep dan
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Kolikor vem, garancija vseeno velja tudi če pretrgaš tisto nalepko - sicer na komponente, pa vendar.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lancom?
Oni se tako oklicujejo, v naših krogih pa se že govori, da se razpadajo in zato lovijo denar na vsakem koraku...
naj potem kolega pohiti z zadevo, da ne bo šel računalnik za stečajno masoLPWWY

Računalnik ne bo del stečajne mase, ker ni last servisa, ampak stranke.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Zakaj bi pa "neupravičene reklamacije" sploh računal? A "neupravičene reklamacije" kot take sploh obstajajo? Večina (pustimo zlonamerneže, ker so redki v teh primerih) se izogiba servisov kakor je le možno. In če je bil zaradi česarkoli (pa naj bo to slaba elektrika doma) prisiljen v servis (ki ne bo odkril nobene napake), to še zdaleč ni neupravičeno! Če je garancija, morajo to narediti zastonj, napaka gor ali dol.