Koliko sem te dni spoznal situacijo okoli postopka popravil naprav, očitno ne gre kriviti samo serviserjev za nerazumno dolge čase popravil. Verjetno so oni tu še najmanj krivi. Če bi serviserji bili samostojni in ne vezani v sistem z zastopnikom, bi zadeva lahko tekla veliko hitreje. Tako pa naročila potujejo preko zastopnika, ki očitno diktira tempo. Dnevi se zgubljajo že z posredovanjem skupnih naročil proizvajalcu, ki gredo naprej samo 1x ali 2x na teden. Potem pa ta del potuje še iz Lj na periferijo... Če pa tega dela ni na zalogi pri proizvajalcu, pol pa je itak štala.
Te postopki me načeloma ne bi smeli zanimati, me pa pošteno razjezijo. Kot potrošnik se soočiš s popolno neodzivnostjo zastopstva, nemočjo trgovca in serviserja. Ko bom naslednjič pred dilemo Philips ali katera druga znamka, bom seveda imel ta dogodek v mislih in verjetno izbral drugo izbiro (in verjetno v primeru ponovne okvare padel v isti film). Žalostno je, da taka znamka ne poskrbi vsaj za nadomestno napravo, če že ne za hitro popravilo. Pred kratkim smo doma nabavili en večji kos pohištva in doživeli podobno zgodbo. Proda se hitro, v primeru težav pa... Toliko o mojem Philips doživetju.