Senzor za gume mi pravi da so vse 4 prazne pa niso

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.808
560
113
42
povsod malo
Avto je stal 3 tedene v bregu podložen s klocnami, da se ročna spočije. In zdaj non stop kaže, da ima prazne vse štiri gume. Pa niso.
Citroen C6 gume so ene bičstone pojma nima kere. Niso pa run-on-flat. Kaj naj zdej ob 21 zvečer? Kličem na servis in jim zatežim v 0 al naj se vozim do Greifenburga cca 300 km v obe smeri.
Nazaj se bo peljalo še ene 200 kil + truga
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.407
2.478
113
SV SLO
malo za hec
smile-1.gif


kliči na servis ziher bo kdo ob tej uri tam.

malo zares

idi na črpalko in preveri pritisk v gumah
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Gume so imele višji pritisk 3 tedne, ker je avto slonel na klocnih, zdaj pa je pritisk iznenada padel (na normalnega) in senzor misli da kaj ni v redu.
Če imaš kam za it, preveri pritisk na črpalki in če je v redu, pejdi, senzor pač narobe kaže.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Zna bit problem če ima kak dosadan računalnik z glasovnimi obvestili...pol skoz terorizira FLAT TYRE....BOING....FLAT TYRE...CHECK PRESSURE....oz v francosčini, kar je še hujše
smile-1.gif
 

Matjaz1974

Fizikalc
10. okt 2007
1.734
33
48
50
Nekje po sloveniji
Obišči stran
Mal off topic...enkrat sem se vozil v tanovi laguni, ki sicer ni gobcala, ampak lučka za olje se pa nikakor ni hotela ugasnit (tudi na servisu je niso znali-pustimo to), pa sem nanjo nalepil kar hansaplast.



Drugače pa verjetno res kaj piše o tem v navodilih...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Matjaz1974 pravi:
Ja, pojdi preverit na bencinsko črpašlko, kako je stanje glede tlaka v njih, potem pa se pelji. Meni piše v navodilih, da se alarm za prazno gumo resetira, ko prevozim ??? km.

Resetirat ni potrebno nič, če sistem deluje pravilno. Tvoj sistem je namreč aktiven (s senzorji tlaka) in periodično preverja tlak v pnevmatikah. Pasivne TPMS sisteme (take brez senzorjev tlaka; podatek o izpraznjeni pnevmatiki izračunajo iz hitrosti posamezne pnevmatike prek ABS senzorjev hitrosti) pa je treba po polnjenju pnevmatik resetirat, da pridobijo nove referenčne vrednosti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Tudi aktivnemu sistemu lahko nastaviš, kateri naj bo referenčni pritisk v gumah. Alarm se sproži, ko pritisk odstopa od njega dosti navzdol in ni vseeno ali imaš normalno v gumah 2,1 ali pa 2,8 ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Nisem govoril o referenčnih tlakih, ampak referenčnih vrednostih (v bistvu gre za sinhronizacijo podatkov o hitrostih koles). Če vozilu s pasivnim TPMSjem napolniš vse pnevmatike na 0,5 bara in resetiraš sistem, bo sistem tako napolnjene pnevmatike tretiral kot popolnoma brezhibne.

Referenčne vrednosti tlakov na vozilih z aktivnim TPMS sistemom se nastavlja s testerjem. Sistem zazna nepravilnost pri odstopanju v obe smeri, ne samo navzdol. Skratka, pri aktivnih TPMS sistemih nimaš kaj resetirat.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.808
560
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik bansh28 pravi:
glej ..... elektronika pač ni za francoze ! Po tem so pa zeloooooo znani ....... poden !
Za 1x po 20k km (tok tok po lesu) ni problemov z elektroniko razen, da ima butaste menije in 10001 nastavitev.
Udobje je pa res
cool-1.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Mislim da ni tako hudo in se tudi pod daljnovodom parkirana C6-ka ne bo pokvarila.

Tisti, ki pa kritizirajo C6-ko naj se najprej zapeljejo z njo, potem pa povejo kaj več o avtu.