Sekundarni prenos: jermen vs variomat

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
+1....
sprasujem se.gif
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Se sploh ne spoznam zato pa sprašujem.
Pri Gilera Runner SP 50 piše pri sekundarnem prenosu variomat : klik Gilera
Pri Piaggo NRG 50 DD pa piše pri sekundarnem prenosu jermen: klik Piaggo

Sedaj pa mene nepoznavalca pač zanima kakšna je razlika med enim in drugim.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Maš v "menjalniku" 2 osi....

Ena ma primarni zobnik
druga sekundarni zobnik....

Če menjaš prenose moraš menjat oba.......standardni prenos nima ravnega ozobljenja in kao žre konje.......športni ma ravne zobe...manjše trenje in da več konjev....kao

Potem ko menjaš lahko daš manjši sekundarni zobnik pa večji primarni (št zob)....ali obratno....pač ne vem na pamet....nekaj je za boljše pospeške in slabšo končno....IN OBRATNO....

Jermen.....je pa jermen......

Tu p lahko menjaš samo naklone in materiale jermenic.......recimo spredaj pri valjčkih Malossi multivar 2000....ma drug naklon ( V ) jermenice od standardega.....stem bolj agresivno pospešuje motor.....drugo vrsto aluminija....da se jermen bolj prime not in ne zdrsuje itd itd...

Enako lahko delaš z jermenico na sklopki ( drugi konec jermena)

Variacije...kombinacije....če ne veš kaj delaš ( jaz ne) bolje da pustiš standardno....al pa pač izbaciš pare in daš nekomu ki ve da vse skupaj menja in "upari" da dela bp
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Variomat je variomat, večinoma ima jermenski končni prenos, nekateri notranji, nekateri zunanji ( Yam Tmax) razen na nekaterih izjemah tipa Aprilia mana, ki ima variomat, končni prenos pa ketna in zobniki. Če pa sprašuješ za motor, je pa jermen zakon, proti ketni. Dobene zamazanije, itd. Sicer imam skuter z variomatom, ampak si ne predstavljam, da bi po vsakih 5 kapelj dežja pucal še pol ure tisto ketno, pa mazal, pa felge pucal, itd. če pa imaš kej bolj športnega brez centralnega štenderja, pa po vsaki furi dviguj na zadnji štender. Vglavnem,, razen moto GP mimo. Je pa cenej za proizvajalce.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
V obeh opisih je mišljeno eno in isto .. pač variomat in jermen ...

nekaj v tem stilu kot na sliki spodaj. Na levi variomat, na desni jermenica in sklopka, vmes pa jermen ...
2225922-i5.jpg
 

Priponke

  • 2225922-i5.jpg
    2225922-i5.jpg
    79,4 KB · Ogledi: 2.470

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Hvala vsem za razjasnitev pojmov.
@Gox za nazorno sliko pa *****

V ožjem izboru so:
Aprilia SR 50 MOTARD 2T klik
Gilera Runner SP 50 klik
Piaggio NRG power 50 DD klik
Yamaha Aerox R klik
cene vseh štirih so približno 2500 € +- 50 €

Kaj kupiti glede na tehniko?
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
386
130
43
gilera in piaggio imata isti motor, minimalne razlike. Meni osebno je NRG najboljši (sem ga imele ene 10 let), ker nima grebena za noge, pa lohk plato pira pelješ če je treba
smile-1.gif



Za aeroxa preveri če se ne zadevaš s krmilom v kolena, ker ni prav velik...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
+1 na oby....razen da jaz še imam runnerco SP let 99
smile-1.gif


Aprilie včas so nardile 15kkm pa totalna generalna...kako je sedaj ne vem...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Res je. Hyper 2 motor (runner, nrg, aprilia sr 50) je sicer nekaj močnejši in precej vzdržljivejši od minarellijevega (aerox, aprilie do pred kratkim, malaguti F15 itd).