Seat Alhambra PD 1.9 TDI

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Monday,06,September,2010,11:04:01:13314
VCDS Version: Release 908.0

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 J
Component and/or Version: 11,9l R4 EDC 0000SG 1087
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020
2 Faults Found:

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction
P1668 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Zanimivo je da napake ni vedno, error koda je vedno na 3 cilindru, če se pojavi je tam okol 2.000 - 2.100 obratov... Avto začne cukat oz trest potem pa mal bolj pritisnem pa neha....
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Lahko da je kaj na inštalaciji narobe, lahko je pa PD injektor pokvarjen. Najprej preveri torej inštalacijo (pri PD injektorjih so izjemno važni dobri spoji, bolj kot pri CR injektorjih), očisti kontakte etc ... Če ne pomaga, zamenjaj 2 injektorja med sabo (npr. 2 in 3 ali 3 in 4) in če napake ne bo več na tretjem cilindru, ampak na katerem od ostalih, je kriv zanič injektor.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
pa je praksa, da kabli sami od sebe crnkejo ali je prej injector kriv (da puša al kej podobnega).. Zanimivo je to, da samo občasno nagaja, pa če dam ključ vn napake kr ni... obnaša se kot bi bla fuč turbina...


 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
A ima kdo kako sliko kje se injektorji ri TDI-jih nahajao oz. kako priti do njih?

(Ker jaz bi jih malo poškilil...
redface-1.gif
)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
sej priklopš na tester pa gledaš vrednost vseh 4 šob, če ena odstopa pol je problem
smile-1.gif

S testerjem ne vidiš praktično ničesar. Edino kar lahko pri elektriki pogledaš je oblika signala, ki pride na injektor, pa še za tole potrebuješ osciloskop in referenčno valovno sliko. S tem postopkom preveriš le, če motorni računalnik pošilja prave signale na injektorje, ne pa če je kateri od slednjih fuč.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
to sem probal, pokazal ni nič napačnega pod group 013 ti kaže vse 4 šobe...

men sam ni jasn, zakva enkrat dela enkrat pa zajebava in potem spet normalno dela... če bi bil kabl, bi tester v štartu pokazal, vsaj tko predvidevam...
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
mehanik je reku, da je treba za menjavo kablov, vzet pokrov ventilov dol, za menjavo šob pa še odmično....
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Hmmm.. Storija stara nekaj dni. Podobna zadeva, samo podrobnega izpisa na testerju nisem videl. Sicer Caddy 2.0 SDI, vendar je bila odmicna podolgem pocena.

Kot 1. pa poskusi @crashednburnt recept.