Na Mercedes servisu delam ze leta in leta ,specializiran prav za Van sektor,se pravi vecinoma delam na Vitu ,Sprinterju in njihovih izpeljankah.
ker delam v Italiji in to kjer se cest skorajda ne soli tam kakih vecjih problemov z rjo ni, ko pa pridejo mimo kaki A, D, CH pa je rja prisotna ali tudi zelo prisotna.
Prvi modeli z navadnimi dizel motorji so bili leni in pozresni,turbo izvedenka (110D) so imeli probleme z tesnili glav. Probleme so imeli z polosovinskimi mansetami -posledicno z homokineticnimi zglobi. Sem in tja kaksen luft v diferencialu,trde zajle menjalnika.
Po prihodu CDI motorjev se je poraba drasticno zmansala ,pojavili pa so se drugi problemi, ogrevalne svecke ki blokirajo v glavah ,puscanje tesnil pod inektorji in izredne tezave pri demontazi le teh, puscanje nafte na visokotlacnih crpalkah ,prebijanje tesnila na regulacijskem ventilu in kak inektor ki meta na povratek....Vendar statisticno na stevilo teh vozil na cesti mislim da ne pretirano iztopajo po pokvarljivosti napram drugim,zgoraj napisano o zaribavanju in posebnih oljih je zame prvic slisano ,niti na izobrazevanjih niso nikoli nam tega omenjali....Ti motorji ob normalnem uzdrzevanju naredijo pol miliona in vec,olje se nalija pac tovarnisko predpisano za Mercedes motorje specifikacij vsaj 228.5 in ni problemov.
Servis Liebher iz Monfalkona jih je imel 15 za servisiranje avtodvigal po Italiji,zaradi zgoraj napisanih napakic so zaceli z prehajanjem na VW,po treh letih so vse VW prodali zaradi neuzdrzljivosti in pokvarljivosti ter sedaj ponovno nabavljajo Vitote ,sicer nov 639 model.