Scenic 16 16V štrajka

janko

Pripravnik
12. nov 2007
171
20
18
Hrati sta odpovedala oba daljinca za odpiranje vrat, zato sem jih odklenil s ključem, ker pa imam na daljinsko odpiranje vezan alaram, se je le ta razburjal. S tipko za odklepanje vrat na armaturi se je potem izključil tudi alarm. Najprej sem poizkusil na novo prijavit daljinca, vendar mi ni uspelo, ker je izgledalo, da je modul za daljinsko odpovedal. Normalno sem avto vžgal in se odpeljal, ko pa sem se vrnil, sem pogledal varovalko, pa je bila v redu. Nekajkrat sem še poizkušal zaklepat in odklepat stipko in naenkrat sta oba daljinca zopet delovala. No, zadeva bi bila zelo lepo rešena, vendar avto ni več vžgal, opazil sem pa, da je nehala utripat rdeča dioda na armaturi, katera vedno utripa ob ugasnjenem motorju.
Ali ima kdo idejo, kaj je lahko narobe.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Jst bi šu najprej do enga električarja, da vn vrže alarm, pol bi se pa naprej zajebaval...te alarmi nardijo več slabga k dobrga...
confused-1.gif
 

ProDriver

Pripravnik
2. mar 2011
84
0
6
Pozdravljen.
Glede na napisano je blokada vžiga.
Ne vem kako ima to Renault narejeno ampak bodi vesel da ti se ni avto ugasnil na cesti, in ti drugo kot avtovleka nebi preostalo.
Obvezno do štromarja it.
Če si iz LJ. ti dam lahko kontakt od dobrga mojstra pa še poceni je.

Lp
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
171
20
18
Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
Pozdravljen.
Glede na napisano je blokada vžiga.
Ne vem kako ima to Renault narejeno ampak bodi vesel da ti se ni avto ugasnil na cesti, in ti drugo kot avtovleka nebi preostalo.
Obvezno do štromarja it.
Če si iz LJ. ti dam lahko kontakt od dobrga mojstra pa še poceni je.

Lp

Hvala obema za odgovore. Sem že dogovorjen, da ga odpelje avtovleka.

LP Janko
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
171
20
18
Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
Pozdravljen.
Glede na napisano je blokada vžiga.
Ne vem kako ima to Renault narejeno ampak bodi vesel da ti se ni avto ugasnil na cesti, in ti drugo kot avtovleka nebi preostalo.
Obvezno do štromarja it.
Če si iz LJ. ti dam lahko kontakt od dobrga mojstra pa še poceni je.

Lp

Še to me zanima. Če je napaka v računalniku, ali se ga splača popravljat, ali je bolje novega. Na tem forumu sem zasledil, da računajo popravilo za polovico cene novega, ni pa nobene garancije koliko časa bo to normalno delovalo. Če se mi to zgodi nekje na poti, bodo potem hitro večji stroški, kot takojšen nakup novega.

LP Janko
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Najprej lepo počasi. Zaradi blokade motorja avto nikoli ne ugasne med vožnjo, ker računalnik kodo ključa preverja samo ob zagonu motorja. Svetujem, da pelješ k nekomu na tester (pa ne mehaniku, ampak avtoelektričarju), da bo ocenil, kaj je narobe, šele nato se bo iskalo rešitve. Z motornim računalnikom v tvojem primeru gotovo ni nič narobe, če je kaj narobe je to:

a) daljinec (oz. oba daljinca)
b) računalnik potniške kabine (UCH)
c) električna napeljava
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
171
20
18
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Najprej lepo počasi. Zaradi blokade motorja avto nikoli ne ugasne med vožnjo, ker računalnik kodo ključa preverja samo ob zagonu motorja. Svetujem, da pelješ k nekomu na tester (pa ne mehaniku, ampak avtoelektričarju), da bo ocenil, kaj je narobe, šele nato se bo iskalo rešitve. Z motornim računalnikom v tvojem primeru gotovo ni nič narobe, če je kaj narobe je to:

a) daljinec (oz. oba daljinca)
b) računalnik potniške kabine (UCH)
c) električna napeljava


V začetku sem že napisal, da sta oba daljinca odpovedala hkrati in potem tudi istočasno oba spet začela delat. V nadaljevanju sem tudi napisal, da avto zjutraj odpelje avtovleka k avtoelektričarju in vsekakor, da ga priklopi na tester. Sedaj čakam pač na klic, da me
avtoelektričar obvesti o napaki.
Vseeno lepa hvala za trud, bom vas pa obvestil, kaj je bil vzrok, mogoče kdaj komu lahko koristi.
LP Janko
 

ProDriver

Pripravnik
2. mar 2011
84
0
6
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Zaradi blokade motorja avto nikoli ne ugasne med vožnjo , ker računalnik kodo ključa preverja samo ob zagonu motorja. Svetujem, da pelješ k nekomu na tester (pa ne mehaniku, ampak avtoelektričarju), da bo ocenil, kaj je narobe, šele nato se bo iskalo rešitve.
Čak, a ti to resno?
Obstajajo oz. so obstajali alarmi ki ti dovolijo vžig vozila in po npr. 3 min ugasnejo oz. prekine dovod goriva. (primer kraje)
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
171
20
18
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Govorim o tovarniški blokadi, kdo pa še dandanes vgrajuje aftermarket alarme?

Da ne bo preveč ugibanja kako in kaj je stem alarmom, bom malo bolj natačno pojasnil. Avto je letnik 2000 in je takoj pri novem bila vgrajena ta alarmna naprava, tako, da tema, kaj se danes vgrajuje je nesmiselna.
Ta alarmna naprava je prilagojena za vozila, ki imajo že tovarniško vgrajeno daljinsko centralno zaklepanje in je priključena pač na modul za daljinsko zaklepanje, tako, da se avtomatsko vklopi, ko vozilo zaklenem in ni potrebno še enega daljinca. Blokada motorja iz alarma je vezana na tovarniško blokado, kar pa je po moje popolnoma nepotrebno, tukaj se samo poveča možnost napak. S stikalom za odklepanje, ki je na armaturi, se izklopi tudi alarm, deluje pa to stikalo samo pod kontaktom. To sem ugotovil šele sedaj, ko sem vrata odklenil s ključem in jih odprl, ker se je pa alarm drl, sem mu pač nekako poskušal zavezat gobec.
Nadaljevanje sledi, ko mi bo znanega kaj več.
LP Janko