Sava Eskimo HP za celo leto

2. okt 2007
3.825
2.310
113
nan našem SX4 (4x4), ki je prišel k hiši kot drugo vozilo, s katerim se bo delalo letno okoli 5000-6000km, bo
potrebno zamenjati gume. Nagibam se, da nabavim zimske, saj ta avto ne bo šel na avtoceste (nima vinjete).

Kakšno je kaj vaše mnenje o gumi Sava Eskimo HP (205/60x16) za 72€, predvsem na mokrem, ker po snegu(koliko ga pač je v sezoni) že 4x4 "zagrabi", za poleti pa tako ni problema....

...priporočate oz. imate izkušnje še s kakšnimi drugimi gumami podobnega cenovnega razreda (~75€)....
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.634
1.241
113
Se ne strinjam, na testih so najslabše zimske gume boljše od celoletnih. Moje mnenje o teh gumah je dobro, od večine pa ne bo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Na suhi cesti ne morejo biti boljše,dvomim da so boljše tudi na mokrem....led in sneg je pa druga stvar.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Kupis zimske gume, ki se malo obrabljajo pa bo, jaz imam michelin alpine A4 in sem zadovoljen. Prejsnje A3 je sicer manj radiralo ampak tudi tele bodo zdrzale zimo-poletje-zimo-poletje. Delam pa nekje 4-5x vec km kot si napisal ti za svojega Suzukija.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Problem nekaterih zimskih gum z mehko zmesjo je da postanejo pod vplivom toplote trde, konkretno za sava S3 lahko potrdim da eno leto po vročem asfaltu je naredilo gumo nevozno v dežju pa tudi potem v snegu je postala zanič. Mogoče kakšne znamke dodajajo dodatke ki delujejo drugače mapak nekako je to to.

Skratka to da poleti pobira zimske gume hitreje je še najmanjši problem.

Glede snega in 4x4 je pa tudi bolje imet dobre gume ker s slabo gumo ne prideš dalj od 2WD, 4x4 s slabim oprijemom je v določenih situacijah še slabši (prenos navora preko odprtih deiferencialov se vedno zgodi na kolo ki ima najmanj oprijema, če imaš 4 kolesa v sistemu je možnost "slabega prenosa" 1x večja od 2WD).
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.634
1.241
113
Jaz zaradi premalo kilometrov zadnja leta vozim samo Savo Eskimo S3 + in guma zdrži čez poletje normalno. Delam pa letno okoli 7 do 8 tisoč km, od tega poleti približno pol ali celo kaj manj, zadnjih 5 let.

Lansko leto sem šel na dopust z zimskimi in sem naredil 7.000 samo na dopustu. Tam je pa prednji par obrabilo.

Recept je poleti imeti tlak v gumi nad 2,5 bara.

Če bi kupoval gume, kot sem jih včasih bi danes vrgel 8 starih gum z veliko profila proč.
 
2. okt 2007
3.825
2.310
113

mislim,da bo tako naredil.... kupil te Sava Eskimo HP, jih imel 4 leta potem pa menjal... se mi zdi najbolj ugodno....

tudi na mokrem naj ne bi bile slabe, saj imajo oznako C za mokro in E za porabo, kar je bolje od nekaterih dražjih....
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.230
3.885
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Če bi kupoval gume, kot sem jih včasih bi danes vrgel 8 starih gum z veliko profila proč.

V čem je pa razlika ali gre v kanto trda guma s 5 mm profila, ali do konca zlizana z 1mm profila?

Se mi je že zgodilo da sem zimske gume po dveh poletjih (in 15k km) vrgel v smeti ker so bile v dežju nevozne. Pa je šlo za mali jajček, ki ni videl fure daljše od 10 km in bi si mislil da je čisto vseeno kaj je gor, samo da je okroglo.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.634
1.241
113
Imam Eskimo DOT 2010, ko sem jih nataknil na avto jeseni 2010, je imel avto na števcu 45.000km manj (poraba.com). Letos jeseni bom rabil nove zimske. Niso še na markaciji za preobrabljene, prednje imajo na pamet ene 6mm mesa, zadnje pa kakšne 4mm. Go figure. Kar sem naredil z njimi je, da sem premontiral prednji par na zadnjo os in kontra pred prejšnjo zimo.

Tako, da bom letos zavrgel 4 relativno obrabljene gume, namesto osmih 4-5 leta starih z dobrim profilom.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Jaz tudi samo še zimske celo leto furam...preveč gum sem v lajfu vrgel stran zaradi starosti, pa še kdo bo 100+ eur dajal za premontažo na leto...in ne, nimam dveh kompletov felten. In ja da se lepo furati zimske tri leta in potem kanta. Naslednje bom mogoče kupill all season, tako za probo...letne so mi pa meranje keša čez okno, še dobro da sem prišel h pameti...
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Goodyear vector 4 seasons. Moj kolega jih ma na subaruju. K šus
smile-1.gif
 

McBobo

Zelenc'
20. dec 2009
21
0
1
Gorenjska
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Problem nekaterih zimskih gum z mehko zmesjo je da postanejo pod vplivom toplote trde, konkretno za sava S3 lahko potrdim da eno leto po vročem asfaltu je naredilo gumo nevozno v dežju pa tudi potem v snegu je postala zanič. Mogoče kakšne znamke dodajajo dodatke ki delujejo drugače mapak nekako je to to.

Skratka to da poleti pobira zimske gume hitreje je še najmanjši problem.

Tole par let staro trditev glede trdote Eskimo S3, vožene tudi poleti po največji vročini lahko samo potrdim. Pnevmatike Eskimo S3, ki jih imam trenutno na Clio-tu na vseh 4 kolesih, so po dobrih 2 letih, pa je bila že lansko leto trda pozimi, sedaj s še 4-5mm profila spredaj in zadaj skoraj s še celotnim profilom toltalno neuporabne. 2 dni nazaj me je pri 100km/h na mokri avtocesti; sicer sem zapeljal v kolesnice polne vode pri Povodnju pred počivališčem, začelo rahlo zanašati, ko sem zapelaj iz njih. Ker živim malo bolj v hribih, sem včeraj komaj prišel domov po asfaltni cesti, pa jo redno plužijo, tako da je bilo snega res minimalno na cesti. Gume trde, skoraj plastične.
Tudi sam sem bil mnenja, da bi na vsaki 2 leti menjal sprednji gumi in jih dajal nazaj na zadnji kolesi. Ampak očitno bom moral spremeniti mišljenje. Danes gredo spredaj nove gume Eskimo gor, spomladi pa bom prešaltal na letne pnevmatike. Mislil sem, da jih bom menjal na vsaki 2 leti, čeprav na račun večje obrabe poleti, ampak na račun varnosti tole defenitivno ne bo šlo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Na mestnem jajčku imam celo leto že 3 leta hankook winter i-cept. Zadovoljen. Niso več enake kot nove, ampak včeraj po snegu se je dalo normalno peljati.
 

McBobo

Zelenc'
20. dec 2009
21
0
1
Gorenjska
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Za tvoj problem ni kriva trdota, ampak 4mm profila.
bonk.gif
Imaš samo delno prav in to tisti del o 4mm, prištej pa še trdoto, ki je ključni krivec
ne-ne-1.gif
.
Gume so že zamenjane; takoj ob 7.00 pri avtomehaniku. Ko sem se peljal k mehaniku, je bilo na cesti komaj omembe vredno kaj snega, pa je bil volan čisto mehak, tako da sem vozil kot po jajcih. Ko sem se peljal domov, je bilo že več snega na cesti, upor na volanu pa tak, kot mora biti.
Tako da jaz sem zaključil z zimskimi gumami poleti, razen, če jih je treba do jeseni do konca izrabit, potem pa jeseni nove.
 
2. okt 2007
3.825
2.310
113
No, da po štirih letih potrdim, kako so se HP obnesle, do sedaj smo naredili cca. 27km, vožene tudi poleti (dvakrat celo vleka prikolice na morje). Trenutno še 4,5 mm profila, in v včerajšnjem snegu so se še solidno obnesle, pozna pa se, da niso nove. Na mokrem pa (še) nismo opazili težav. Mogoče je razlika, ker smo vzeli H-hitrostni razred, kar pomeni, da zdržijo večje temperature (velja poleti).

Skratka zadovoljen, jeseni pridejo nove, po moje spet Eskimo HP2.