Pokvaril se je monitor Samsung 2232BW.
Na desni strani kaže navpični flekasti trak, širok tri centimetre, ki poteka po celi višini desnega roba.
Monitor je lepo zapakiran v originalno škatlo.
Račun, garancijski list, in list z opisom napake je vstavljen v pvc folijo. in pred zapiranjem vložen v isti paket.
Paket poslan po pošti na servis DAST.
Minilo je 45 dni in monitor še ni popravljen.
Poklical DAST, ki pove, da oni popravljajo vse samsungove izdelke, razen monitorjev.
Monitor so posredovali (baje brez odpiranja škatle) na drugi servis _Birotehna d.o.o, Litijska 256 Ljubljana.
Na Birotehni pogledajo v računalnik, in povejo, da je monitor še v čakanju na popravilo, ker manjka eden dokument (račun, ali garancijski list).
Na vprašanje, zakaj tega niso sporočili lastniku, povejo: "Poklicali smo preko skrite številke, vendar nismo nikogar dobili na telefon"
Pred vlaganjem v paket so vsi dokumenti bili preverjeni.
Minilo je več kot 45 dni, ki jih zakon določa za popravilo.
Kakšen ukrep predlagate
Na desni strani kaže navpični flekasti trak, širok tri centimetre, ki poteka po celi višini desnega roba.
Monitor je lepo zapakiran v originalno škatlo.
Račun, garancijski list, in list z opisom napake je vstavljen v pvc folijo. in pred zapiranjem vložen v isti paket.
Paket poslan po pošti na servis DAST.
Minilo je 45 dni in monitor še ni popravljen.
Poklical DAST, ki pove, da oni popravljajo vse samsungove izdelke, razen monitorjev.
Monitor so posredovali (baje brez odpiranja škatle) na drugi servis _Birotehna d.o.o, Litijska 256 Ljubljana.
Na Birotehni pogledajo v računalnik, in povejo, da je monitor še v čakanju na popravilo, ker manjka eden dokument (račun, ali garancijski list).
Na vprašanje, zakaj tega niso sporočili lastniku, povejo: "Poklicali smo preko skrite številke, vendar nismo nikogar dobili na telefon"
Pred vlaganjem v paket so vsi dokumenti bili preverjeni.
Minilo je več kot 45 dni, ki jih zakon določa za popravilo.
Kakšen ukrep predlagate