Samsung LCD 2232BW, in težaven servis

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.450
9.739
113
EU
Pokvaril se je monitor Samsung 2232BW.
Na desni strani kaže navpični flekasti trak, širok tri centimetre, ki poteka po celi višini desnega roba.

Monitor je lepo zapakiran v originalno škatlo.
Račun, garancijski list, in list z opisom napake je vstavljen v pvc folijo. in pred zapiranjem vložen v isti paket.
Paket poslan po pošti na servis DAST.

Minilo je 45 dni in monitor še ni popravljen.
Poklical DAST, ki pove, da oni popravljajo vse samsungove izdelke, razen monitorjev.
Monitor so posredovali (baje brez odpiranja škatle) na drugi servis _Birotehna d.o.o, Litijska 256 Ljubljana.
Na Birotehni pogledajo v računalnik, in povejo, da je monitor še v čakanju na popravilo, ker manjka eden dokument (račun, ali garancijski list).

Na vprašanje, zakaj tega niso sporočili lastniku, povejo: "Poklicali smo preko skrite številke, vendar nismo nikogar dobili na telefon"
13.gif


Pred vlaganjem v paket so vsi dokumenti bili preverjeni.
Minilo je več kot 45 dni, ki jih zakon določa za popravilo.

Kakšen ukrep predlagate
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.224
7.038
113
Kako pa to, da se je čakalo tako dolgo? Zakaj nisi klical že po 1, 2 3 tednih?

Koga boš "gnjavil", da je minilo 45 dni? DAST ne moreš, ker niso servis za to, vprašanje pa je kdaj je birotehna dobila. Če veliko pozneje....potem še 45 dni ni minilo, ali pač?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.450
9.739
113
EU
Uradni servis je DAST, ker so sporočili naj jim pošljem.
Kateremu kooperantu oni posredujejo, ni moj problem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.224
7.038
113
Pošlje se tja, kar ti piše na garancijskem listu.

V bistvu bo problem, če boš še dlje brez monitorja, verjetno ti je interes, da ga čimprej dobiš? Ker če se boš spustil v neke tožbe z nekom zaradi spornih stvari zna trajati vrsto let.

Pošlji jim manjkajoče papirje in malo pojamraj da kaj tako traja, pa da je 45 dni že mimo in da naj čimprej rešijo, pa bo.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
če si poslal monitor tja kar piše na garancijskem listu potem si upravičen, da dobiš novga, ker je preteklo 45dni. če so oni prepošiljal paket to tebe ne zanima!
kot ti je darjan svetoval, pošlji mail na zps in naj oni naprej rešujejo. tožit ti ni potrebno nobenga, ker bodo oni uredili.
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
1. Ali je podjetje DAST navedeno kot pooblaščeni serviser na garancijskem listu?

Če je, potem...

2. Ali imaš dokazilo (potrdilo), da je bil artikel poslan na ta servis?

Če ja, potem...

3. Ni potrebno čakati 45 dni, ker te morajo oni v 8 dneh po prejemu v servis pisno obvestiti kaj se s tvojim garancijskim popravilom dogaja.

4. Napiši jim dopis, kjer zahtevaš ali nov monitor, ali kupnino, ali popravljen monitor (to je TVOJA! izbira).

5. Če odgovora v 8 dneh ne bo, obvesti tržno inšpekcijo, ki ti bo z veseljem pomagala
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik frido pravi:
1. Ali je podjetje DAST navedeno kot pooblaščeni serviser na garancijskem listu?

Če je, potem...

2. Ali imaš dokazilo (potrdilo), da je bil artikel poslan na ta servis?

Če ja, potem...

3. Ni potrebno čakati 45 dni, ker te morajo oni v 8 dneh po prejemu v servis pisno obvestiti kaj se s tvojim garancijskim popravilom dogaja.

4. Napiši jim dopis, kjer zahtevaš ali nov monitor, ali kupnino, ali popravljen monitor (to je TVOJA! izbira).

5. Če odgovora v 8 dneh ne bo, obvesti tržno inšpekcijo, ki ti bo z veseljem pomagala

Lahko pa še kakšen zakon v podporo tvojim izjavam napišeš.
Jaz bi rekel da nakladaš.

Veselo iskanje zakona.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Kakor vem DAST nima nič tukaj zraven

SAMSUNG LCD ima čez AVTERA ali DISS kot dobavitelj in pa BIROTEHNA kot SERVIS.

45 dni teče od dne ko si oddal LCD na pooblaščeni servis, ki piše v gar.listu ali pri trgovini, kjer si kupil.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.587
1.253
113
Citat:
Uporabnik frido pravi:
1. Ali je podjetje DAST navedeno kot pooblaščeni serviser na garancijskem listu?

Če je, potem...

2. Ali imaš dokazilo (potrdilo), da je bil artikel poslan na ta servis?

Če ja, potem...

3. Ni potrebno čakati 45 dni, ker te morajo oni v 8 dneh po prejemu v servis pisno obvestiti kaj se s tvojim garancijskim popravilom dogaja.

4. Napiši jim dopis, kjer zahtevaš ali nov monitor, ali kupnino, ali popravljen monitor (to je TVOJA! izbira).

5. Če odgovora v 8 dneh ne bo, obvesti tržno inšpekcijo, ki ti bo z veseljem pomagala

1. na garancijskem listu je napisan naslov pooblaščenega serviserja: DAST d.o.o. (njih smo tudi klicali in sami so rekli naj jim pošlemo monitor k njim)
oni so že naslednji dan po prejetju monitorja le tega posredovali naprej na Birotehno

2. Imamo dokazilo (potrdilo od pošte)

3. ni bilo nobenega pisnega obvestila

4. delamo na tem, vendar še tukaj sprašujemo za kakšen koristen nasvet
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.587
1.253
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Kakor vem DAST nima nič tukaj zraven

SAMSUNG LCD ima čez AVTERA ali DISS kot dobavitelj in pa BIROTEHNA kot SERVIS.

45 dni teče od dne ko si oddal LCD na pooblaščeni servis, ki piše v gar.listu ali pri trgovini, kjer si kupil.

DAST je napisan na garancijskem listu kot pooblaščeni serviser za državo slovenijo....
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:

Lahko pa še kakšen zakon v podporo tvojim izjavam napišeš.
Jaz bi rekel da nakladaš.

Veselo iskanje zakona.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)
Citat:

39. člen
(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

in še:
Citat:

37. člen
...
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
Še to... Ne vem, kdo je bil uvoznik za konkretno ta monitor, ki je na servisu. Ampak Samsung 2032BW, ki ga je uvozila Avtera ima na garancijskem listu amo enega pooblaščenega serviserja in to je Birotehna d.o.o.

Še enkrat pa poudarjam, da je popolnoma možno, da imajo drugi uvozniki (Diss in Avtera nista edina) lahko pogodbe tudi z drugimi serviserji.
 

kloko

Pripravnik
22. avg 2007
176
0
16
Stvarna napaka, o kateri govori ta del zakona, je nakaj drugega kot garancijsko popravilo. Da ne bos se koga zavajal, kolega.

L.p., Kloko
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik frido pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:

Lahko pa še kakšen zakon v podporo tvojim izjavam napišeš.
Jaz bi rekel da nakladaš.

Veselo iskanje zakona.


Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)
Citat:

39. člen
(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

in še:
Citat:

37. člen
...
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Saj sem vedel kaj mi bo nekdo prilepil sem.

NE MEŠAJ JABOLK IN HRUŠK!!!

Menimo se o Jabolkah!!!. Torej pospravi Hruške v torbo. In jih ne omenjaj.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik kloko pravi:
Stvarna napaka, o kateri govori ta del zakona, je nakaj drugega kot garancijsko popravilo. Da ne bos se koga zavajal, kolega.

L.p., Kloko

zmaga.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik frido pravi:
1. Ali je podjetje DAST navedeno kot pooblaščeni serviser na garancijskem listu?

Če je, potem...

2. Ali imaš dokazilo (potrdilo), da je bil artikel poslan na ta servis?

Če ja, potem...

3. Ni potrebno čakati 45 dni, ker te morajo oni v 8 dneh po prejemu v servis pisno obvestiti kaj se s tvojim garancijskim popravilom dogaja.

4. Napiši jim dopis, kjer zahtevaš ali nov monitor, ali kupnino, ali popravljen monitor (to je TVOJA! izbira).

5. Če odgovora v 8 dneh ne bo, obvesti tržno inšpekcijo, ki ti bo z veseljem pomagala

1. na garancijskem listu je napisan naslov pooblaščenega serviserja: DAST d.o.o. (njih smo tudi klicali in sami so rekli naj jim pošlemo monitor k njim)
oni so že naslednji dan po prejetju monitorja le tega posredovali naprej na Birotehno

2. Imamo dokazilo (potrdilo od pošte)

3. ni bilo nobenega pisnega obvestila

4. delamo na tem, vendar še tukaj sprašujemo za kakšen koristen nasvet


Kdaj točno so ga prejeli tam ?

Šteje se od naslednjega dneva prejetja. Če je od tega že več kot 45dni, jih veselo pokliči. In povej da ti morajo po zakonu dat identičen ali boljši monitor. Če tega ne morejo storiti ti pa naj vrnejo denar. Če nočejo nič od tega, kar veselo na tržno inšpekcijo...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.224
7.038
113
Samo hipotetično vprašanje, oz situacija.

Recimo da X podjetje začne uvažat neke izdelke in brez dovoljenja napiše podjetje Y za servis. Kaj pa v tem primeru?

Za uveljavljanje garancij mislim, da mora iti roba do pooblaščenega serviserja, in če neko podjetje to ni, se ne da kaj dosti.

Drugače bi vsak joža s.p. uvažal nekaj in potem pisal neke YY firme za servise, ki pa seveda sploh nič ne bi imeli s tem?