Se peljema po naši avtocesti do Črnega Kala. Grem proti Buzetu in tam po hitri cesti v Pulo oz. Šišan.
Se peljema po isti poti domov.
Potem pa začnem na glas razmišljat, kako je možno, da je hitra cesta na istrskem ipsilonu tako kvalitetno narejena, da je asfalt kljub zavidljivi starosti (še iz Titovih cajtov) prez napake, brez razpoke, brez kakršnekoli deformacije. Izjema je le pri Pazinu, ko so potegnili novo plast asfalta. Ki pa je glede kvalitete svetlobna leta pred nami. Vozim 120, 130 km/h, pa se mi zdi, kot da cinclam s 60. Mirna vožnja, brez vibracij, tresenja...
Pridema čez mejo, pa na Črnem Kalu nazaj na naš "autobahn". 90km/h, 100km/h... Avto se trese, vibrira, amortizerji delajo s polnim šusom. 120km/h, 130km/h... Dalje pa nočem, ker se mi avto smili. Sploh na odseku proti Razdrtem... Šoderjama.
Ne gre mi v glavo, kako je možno, da so hrvaške hitre ceste, asfaltirane pred 30 leti, v vrhunskem stanju, prav tako njihove avtoceste, naše nove, pa tudi malo manj nove avtoceste pa take, ko v puščavi Uzbekistana. Vse polno udrtin, puklov, razpok, zalitih z neko smolo...
DARS-u je dejansko v interesu, da SCT-ju, Primorju, CPM-ju ipd. nikoli ne bo zmanjkalo dela na naših "autobahnih". Pa da ne bo padla prodaja amortizerjev...
V nasprotnem primeru pa so v Sloveniji zaposleni res sami šalabajzerji, ki si dejansko ne zaslužijo svoje plače.
Se peljema po isti poti domov.
Potem pa začnem na glas razmišljat, kako je možno, da je hitra cesta na istrskem ipsilonu tako kvalitetno narejena, da je asfalt kljub zavidljivi starosti (še iz Titovih cajtov) prez napake, brez razpoke, brez kakršnekoli deformacije. Izjema je le pri Pazinu, ko so potegnili novo plast asfalta. Ki pa je glede kvalitete svetlobna leta pred nami. Vozim 120, 130 km/h, pa se mi zdi, kot da cinclam s 60. Mirna vožnja, brez vibracij, tresenja...
Pridema čez mejo, pa na Črnem Kalu nazaj na naš "autobahn". 90km/h, 100km/h... Avto se trese, vibrira, amortizerji delajo s polnim šusom. 120km/h, 130km/h... Dalje pa nočem, ker se mi avto smili. Sploh na odseku proti Razdrtem... Šoderjama.
Ne gre mi v glavo, kako je možno, da so hrvaške hitre ceste, asfaltirane pred 30 leti, v vrhunskem stanju, prav tako njihove avtoceste, naše nove, pa tudi malo manj nove avtoceste pa take, ko v puščavi Uzbekistana. Vse polno udrtin, puklov, razpok, zalitih z neko smolo...
DARS-u je dejansko v interesu, da SCT-ju, Primorju, CPM-ju ipd. nikoli ne bo zmanjkalo dela na naših "autobahnih". Pa da ne bo padla prodaja amortizerjev...
V nasprotnem primeru pa so v Sloveniji zaposleni res sami šalabajzerji, ki si dejansko ne zaslužijo svoje plače.