Program NP Musar:
...
Marketing – Promocija
Promocija obstoječih programskih vsebin TV Slovenija je zagotovo področje, na katerem se
lahko in se tudi mora narediti največji preskok v kakovosti in modernizaciji.
Moderna promocija programa mora namreč:
- Identificirati ciljno publiko, ki jo program nagovarja,
- Identificirati način, s katerim bo napovednik za program prepričal ciljno publiko (a
tudi ostale), da si ga bodo ogledali,
- Napovednik mora podati celostno in zanimivo zgodbo,
- Grafična obdelava napovednika mora biti prilagojena vsebini, gledalcem, mora pa
tudi ponujati ustrezno razpoznavnost – gledalci morajo vsaj iz zaključne grafične
podobe vedeti, na katerem programu (in kdaj) se bo promovirana vsebina
predvajala.
Trenutna promocija ne prepriča k ogledu vsebin, saj so napovedniki vsebinsko nedodelani,
grafično neenotni, predvsem pa je izbor promoviranih programskih vsebin
nereprezentativen.
Takoj je treba spremeniti pristop k produkciji napovednikov:
- Pripraviti prečiščene sezname vsebin, ki se jih bo promoviralo, spremeniti tipologijo
napovednikov (epizodična promocija za velike oddaje lastne produkcije in ne
generična promocija),
- Pripraviti vsebinski povzetek s strani programskega oddelka za vsako programsko
vsebino in za vsak napovednik,
RTV Slovenija - Sodobna radio in televizija
19
- Stremeti k presežkom v promociji – za večje projekte (kot na primer Olimpijske igre)
je potrebno napovednike tudi posneti in jih predstaviti kot samostojne kvalitetne
produkcijske izdelke,
- Revidirati je potrebno grafično in zvočno obdelavo napovednikov in zagotoviti večjo
enotnost in prepoznavnost.
Kot rečeno, ima TV Slovenija v promociji lastnega programa velike rezerve, ki jih je treba čim
prej začeti izkoriščati.
-------------------------------------------------
Očitno bo zdaj bolje