Luči so baje od firme FK....
Ja saj danes sem probal vzet tisto masko zadaj na luči dol pa s fenom posušit.....mi je kr ratalo......potem sem se peljal na probno kr brez tistega pokrovčka zadaj.....in luč je bla ok.....potem pa sem spet dal gor pokrovček......in šel še takrat na probno in spet se je začelo v kotih rosit...tako da je pomoje fora v preslabem odvajanju toplega zraka iz luči....mogče se pa na tisti strani vse skupaj bol greje od motorja al kaj naj bi to blo
Brez pokrovčka pa si ne upam vozit ker bi vsa nesnaga letela noter pa še voda mi lahko gor šprica.....pol pa tak vemo klko je ura
Zaj pa še citiram oz prepišem nekaj kar sem dobil na listu zraven luči.....da mi nebo kdo spet z kako foro ven prišel da luči ne tesnijo..
1. Na modernih žarometih s prozornim steklom, tudi serijsko izdelanimi, lahko pride do nabiranja vlage na steklu.
S sistemom kroženja zraka v žarometu zrak kroži od zunaj skozi žaromete. Zaradi odprtega sistema zračenja v žarometu, ki je potreben zaradi vzdrževanja tlaka, se nahajajo v žarometu različne klimatske cone; vroča mesta, kjer se steklo zaradi luči segreva in relativno hladna mesta, kjer se steklo zaradi vožnje hladi.
Zaradi teh okoliščin se lahko zgodi, da pri visoki zračni vlagi in velikih temperaturnih razlikah med steklom žarometa in okolico (deloma med vožnjo) pride do kondenzacije na notranji strani stekla žarometa, predvsem v hladnih letnih časih in/ali ob vlažnem vremenu itd...
Predvsem po fazi segrevanja motorja, pri kateri se segreva zadnji del žarometa in hkrati ohladitvi žarometa zaradi zunanjega hladnega zraka se tudi najmanjši delci vode odložijo na notranji strani žarometa. To je boljše vidno pri žarometih s prozornim steklom kot pri navadnih žarometih, ki nimajo prozorno steklo.
Ampak čudno da potem ni nobenga problema z levo lučjo samo desna
Še se komu sanja kaj nardit