Rok popravila, garancija...

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Torej, v garancijskem roku se mi pokvarila el. naprava, katera ni bila ravno poceni in sem jo nesel nazaj v trgovino, kjer sem jo kupil, v popravilo, sledila je standardna procedura izpolnjevanja papirjev, to je bilo pred skoraj 2 mesecema, po enem mesecu sem klical dol kdaj bo popravljeno, pa so nekaj mutili da nimajo rezervnega dela, sedaj pa sta minila skoraj dva meseca obvestila o popravljeni napravi pa še nobenega in me zanima ali moram jaz stalno telefonarit in poizvedovat kdaj bo popravljeno ali morajo oni obvestiti mene, kako je z zadevo? No in ker je minil čas 45 dni sem baje upravičen do novega izdelka, kako naj zdaj to izvedem, grem dol in zahtevam drug izdelek, ali me bodo odpravili s kakšno luknjo v zakonu, vaše izkušnje so zaželjene.
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Meni se je enkrat zgodilo, da sem po 43 dnevih dobil nov izdelek. Zakonodajno je bilo to OK, ampak s stališča odnosa do mene kot stranke pa obup. So ja hitro vedeli, da se zadeva ne bo dala popravit pa so mečkali... Tista vrsta napake se sploh ne popravlja...

Zakonodajno imaš pravico po 45 dneh do novega izdelka, sicer se lahko pritožiš na inšpekcijske službe. Pogosto se pa zgodi, da moraš sam poizvedovat za izdelek, čeprav bi to moralo biti njim v interesu. Ti boš očitno moral obvestiti tržno inšpekcijo, ker je rok 45 dni že krepko potekel...
uf-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.261
4.843
113
Če si jim nesel na servis imaš verjetno kakšem dokument, skopiraj ga in jim pisno - priporočeno, pošlji dopis
da na podlagi nerešene reklamacije zahtevaš, da ti dobavijo nov enakovreden ali boljši artikel v roku 8 dneh
od prejetja dopisa tega z novo garancijo. Vse PISNO, pozabi na telefone...
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
A naj jim kar pošljem? Kaj pa če bodo potem mutili da je bilo že pred 14 dnevi popravljeno pa da me niso dobili na telefon (sem dal 2 tel. št., mail naslov, domači naslov), etc...pa nobenega obvestila, vsega so zmožni gre denar težko od njih, kako naj jim pa potem dokazujem, saj bi mi bilo vseeno če dobim popravljenega nazaj, samo mi gre za princip in bom zahteval novega, ker so me takrat po telefonu kar tako mimogrede odpravili, kot da sem jim v breme, takrat ko sem pa brez trte mrte kupil drag izdelek jim pa nisem bil.
10.gif
 

excalibur

Pripravnik
24. sep 2007
321
0
16
je ni
Probaj najprej tko kot so ti povedali ostali, če pa te bojo kaj zajebavali se pa oglasi in ni vrag, da ne bomo kaj spravili skupaj. Lahko, da se sploh ne boš rabil več s tem ubadat. Malo jim še zagroziš z negativno reklamo, inšpekcijo ipd. in mogoče si bojo kupli pamet.
smile-1.gif
 

x5x

600.registrirani uporabnik
22. avg 2007
2.662
9
38
Ljubljana- okolica
Pomoje odvisno na koga naletiš.
Pri Telerayu sem čakaj 45 dni pa mi je gospodična rekla da bom novga dobil..
Kolegici pa so prenosnik takoj zamenjali ko ji je počil ekran.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.261
4.843
113
Imaš kakšen papir da si fal izdelek v popravilo?

Načeloma bi te mogli v 8 dneh po oddaji artikla na servis pisno obvestiti kako bodo reševali reklamacijo, če je
firma na nivoju majo reklamacije porihtane v roku teh dopisov sploh ne pošiljajo...

Če imaš dokument za sprejem na servis, jim napiši vljuden dopis, da so prekoračili vse zkonsko določene roke,
te niso obvestili kdaj in kako bo rešena reklamacija in ker je tega že dva meseca in pol, se strinjaš, da ti takoj oz.
v roku 8 dnih, dostavijo nov artikel z novo garancijo, kakor tudi določa zakonodja...
V nasprotnem primeru se boš moral obrniti na ustrezno ustanovo...
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Imam dva papirja da sem dal v popravilo ja, ma kakšno obveščanje po 8 dneh, še takrat ko sem jim ga prinesel v popravilo sem vprašal a ga pridem iskat ali dostavijo, so mi takoj odvrnili, da najbolje da iskat pridem ko bo popravljen, drugače bodo dostavili na moje stroške, da si ja ne bi mislil da bo dostava gratis.
bonk.gif
Po enem mesecu sem jih pa prvič klical, pa še to hudičevo pozno, ker zadeva ni tako kompleksna za popravit (vsaj meni se je zdelo), je pa tako izpadlo, najprej kot da so že pozabili na stvar, potem pa kot da jih nadlegujem in ravno zaradi tega odnosa bom šel zdaj do konca. Jutri jim napišem zahtevek, hvala vsem za nasvete.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.564
1.090
113
Titograd
Ko boš omenjal zakone ne pozabi omenit natančno ime zakona in na kateri člen se sklicuješ, boš bolj prepričljiv, več kot to preko dopisa ne moreš.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.261
4.843
113
Po zakonodaji so oni dolžni kriti stroške ( za upravičena garancijska popravila ) v obe smeri, torej so ti dolžni dostaviti
artikel na dom. Je pa odločitev na njihovi strani katero dostavno službo izberejo, najcenejšo naprimer oz. z tisto s katero imajo pogodbo.