Revolut račun

Pika1

Zelenc'
4. sep 2020
4
2
3
Prosim za pomoč, odpiram bančni račun Revolut. Vsi koraki so šli skozi razen enega in sicer me vedno opozarja, da moram priložiti dokument in sicer pravi: Please provide the power of attornev giving consent to open, man business users to manage Revolut account. Company name, date, years validity are required-signed by all parties authorised by the authorise representatives. Apostille is reyuired when place of ...
Zastopnik podjetja je dal pooblastilo, notarsko overjeno, z aposilom sem oddala že dvakrat a me čez par dni spet opozori, da manjka ta dokument.
A mogoče mi lahko kdo pomaga kaj naj predložim, da bo zadovoljivo?

Hvala!
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
Že to bi ti lahko nekaj povedalo...

drugače pa, domnevam, da je ta dokument, ki ga pošiljaš v angleščini.
Poleg tega domnevam da odpiraš revolut biznis račun. greš na spletno stran in desno spodaj imaš chat. Tako to gre pri teh bankah, N26 isti obup. Pa če ti najprej bota ponuja, poglej kaj moraš odtipkati, da prikličeš človeka.
 

Pika1

Zelenc'
4. sep 2020
4
2
3
Že to bi ti lahko nekaj povedalo...

drugače pa, domnevam, da je ta dokument, ki ga pošiljaš v angleščini.
Poleg tega domnevam da odpiraš revolut biznis račun. greš na spletno stran in desno spodaj imaš chat. Tako to gre pri teh bankah, N26 isti obup. Pa če ti najprej bota ponuja, poglej kaj moraš odtipkati, da prikličeš človeka.


Saj verjetno se vam zdi to neumno a pač taka situacije je, da bi ga nujno potrebovali a nekega denarnega poslovanja ne bomo vršili. Ja, dokumente sem z apostilom oddala v angleščini. Videla sem ta chat a nikakor ne morem do njega, ker še nimam odprtega Revolut računa.
A mogoče kaj narobe gledam?

Hvala vam za odgovor!
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
hm, ne vem. če grem jaz na revolut business (ne navadni revolut) stran in se ne logiram, vidim desno spodaj ikonico (dva oblačka) pa jo kliknem. Nisem pa res zdaj nič pogovora načela, da bi ti lahko naprej povedala, kako stvari gredo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.651
113
In stem chatom ni nič narobe....se takoj nazaj oglasijo!

Zadnjič ponesreči kliknil še eno kartico (5eur)....cez par dni se opogumim in razložim v angleščini tam da pač 2h kartic ne rabim in da sem kliknil ponesreči...čez 5min sem imel kartico stornirano in refundiranih 5eur na, računu....

Pa še pri vseh teh supportih kjerkol sem imel feeling da uporabljam boljšo angleščino od sogovornika... Ker tam opaziš sa, si nekateri pomagajo z google translate al pa ni ravno oxfordska itd

Tko da, sam pogumno....ne grizejo!
 

Pika1

Zelenc'
4. sep 2020
4
2
3
In stem chatom ni nič narobe....se takoj nazaj oglasijo!

Zadnjič ponesreči kliknil še eno kartico (5eur)....cez par dni se opogumim in razložim v angleščini tam da pač 2h kartic ne rabim in da sem kliknil ponesreči...čez 5min sem imel kartico stornirano in refundiranih 5eur na, računu....

Pa še pri vseh teh supportih kjerkol sem imel feeling da uporabljam boljšo angleščino od sogovornika... Ker tam opaziš sa, si nekateri pomagajo z google translate al pa ni ravno oxfordska itd

Tko da, sam pogumno....ne grizejo!


Hvala vsem za informacije, mi že odgovarjajo!

Lep dan!
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe in Kamele0N

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
jaz mel par dni isti problem, zgleda sem se pred casom registriral s svojim mailom in telefonsko s podatki dooja ki sem ga prodal, ampak ni bilo nobene aktivnosti, nobene kartice nic, včeraj oddam dokumente za verifikacijo pa dobim obvestilo da me ne morejo onboardat nakar vidim v appu da so podatki o firmi ze vpisani ... kontaktiram support če lahko kak zbrišejo acc ali bilokaj, da si lahko naredim na novo kot freelancer, ni mi mogo zrihtat nič, skratka naredil sem pol n26