Nova težava na starem avtu.
Torej: fluence, 2010 letnik.
Ga prodajam, pa je ravno ta vikend "crknila" notranja ventilacija.
Simptomi:
ventilator ves čas dela s polno močjo, ne upošteva nastavitev hitrosi, ki jo pri klimi določim. (včasih se mu za par sekund uredi in zmanjša obrate, potem pa spet na polno)
Diagnozo sem postavil kot crknjen upor, ki regulira napetost na ventilatorju. In gre do ventilatorja vedno max napetost, in se zato vedno vrti na najvišji hitrosti.
To naj bi bilo nekaj takega: https://www.autodoc.si/meat-doria/13663448
Vprašanji:
1. A je diagnoza pravilna? Še kakšna druga možnost?
2. Kje se ta del nahaja (kako komplicirana je zamenjava)?
A je to med varovalkami, a je treba avto dvignit al pa mogoče armaturko razmontirat?
Torej: fluence, 2010 letnik.
Ga prodajam, pa je ravno ta vikend "crknila" notranja ventilacija.
Simptomi:
ventilator ves čas dela s polno močjo, ne upošteva nastavitev hitrosi, ki jo pri klimi določim. (včasih se mu za par sekund uredi in zmanjša obrate, potem pa spet na polno)
Diagnozo sem postavil kot crknjen upor, ki regulira napetost na ventilatorju. In gre do ventilatorja vedno max napetost, in se zato vedno vrti na najvišji hitrosti.
To naj bi bilo nekaj takega: https://www.autodoc.si/meat-doria/13663448
Vprašanji:
1. A je diagnoza pravilna? Še kakšna druga možnost?
2. Kje se ta del nahaja (kako komplicirana je zamenjava)?
A je to med varovalkami, a je treba avto dvignit al pa mogoče armaturko razmontirat?