Meni osebno ja.
Drgac pa tko. Na obicajni cesti ne mores (morem) tako gnati motorja, da bi prislo do takih sprememb na gumi, to mi je jasno.
Veliko voznikov se odloci za amaterski trackday. Tam se bo pa ze marsikaj vidlo. In ce bom kdaj slucajno sel na trackday, je dobro vedet da ob pogledu na gumo lahko zves kaj se z motorjem dogaja. In vedet da lahko kam pogledam za informacije o tem. Pa ne zato da najdem se 2 desetinki na krog, ampak zato ker dober setup prakticno vedno vodi v bolj predvidljiv in varen motor, ter motor s katerim se ne 'boris' ampak je neopazen podaljsek tvojih misli. Glede na to, mislim da so tudi taki na tem forumu.
V nekem drugem videu je tip tudi reku enemu na trackdayu da mu gumo zre priblizno 40% hitreje samo zaradi napacne nastavitve. Glede na precej razlicne kilometrine ki jih folk dobiva na enakih gumah, podobnih motorjih in pri podobni voznji po obicajnih cestah, se najbrz tudi tu skriva del odgovora.
Na splosno pa. Lani sem preko celega leta pocasi rihtal setup in razlika med tem kar je prislo iz trgovine in tem kar imam sedaj je kot dan in noc. Ljudje imajo setup za bav bav in nekaj kar spreminjajo samo profici za najt desetinke na progi, pa to sploh ni tko. Dobro usklajen motor ti da neverjetno vec uzitkov v voznji in s svojo predvidljivostjo v varnosti.
In kar se setupa za cesto tice si jaz to predstavljam v dveh delih. Eno je, da sploh prilagodis motor svoji tezi, in to bi moral vsak narest:
http://www.onthethrottle.com/content/view/73/73/
Drugo pa da potem ves kaj ti posamezne nastavitve dajo v posameznih fazah zavoja, in se s tem igras neskoncno dolgo, da prilagodis motor svoji tehniki, dokler nisi happy.
No, to je moje misljenje in me je pripeljalo do vecjih uzitkov na motorju. Mogoce komu pomaga, predvsem taki, ki na voznjo gledate z malo bolj poglobljeno samokritiko in opazovanje motorja v posameznih fazah zavoja, ste pomoje bolj nagnjeni k temu, da vas take stvari zanimajo.
lp,
Sasa