Range Rover Evoque - izkušnje in mnenja

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Ali je omenjeni model avta tudi v aktualni izvedbi še zmeraj takšna pokvarljiva limona kot prva generacija? Slednja namreč prepričljivo zaseda dno lestvice zanesljivosti (vir) in tudi sama Land Rover znamka se ne drži prav dobro (vir). Testne vožnje so drugače brez pripomb, dejansko je edini večji pomislek zanesljivost avta.

Konkretno se gleda torej drugo generacijo s štirikolesnim pogonom in (verjetno) dizelskim 150 KM motorjem. Od opreme srednji rang (S oz. SE), s polnim paketom asistenc in ogrevanj. LED luči so serijsko, na brzino pa ne najdem razlike med navadnimi LED in Premium LED, kar se tiče samih žarometov? Vem, da so pri Premium LED drugačne dnevne luči, a samo to ne more biti 1100 € doplačila, tako da bom vesel dodatnih info.

Od alternativ bi bil morda zanimiv Volvo XC40, vendar je hudo moteče dejstvo, da ves infotainment sistem bazira na touch screenu, kar je še posebej neprimerno za starejšega uporabnika. Povrhu vsega pa se zdi nadležno še vsakokratno dvakratno (!) premikanje prestavne ročice med R-N-D položaji (kao ekstra korak za varnost, medtem ko ima praktično večina ostalih proizvajalcev enkraten pomik).
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Moj nasvet kupi nekaj kar se boljše prodaja kot omenjena avta. Audi, Mercedes, BMW in pusti eksotiko pri miru. Sam v težave rineš z nakupom omenjeni dveh. Če pogledaš mal rabljene Landroverje in Volve ti bo takoj jasno zakaj 3 leta starih nobeden noče pa še cena je katastrofa glede na ceno novega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in softi

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.239
1.379
113
Moj nasvet kupi nekaj kar se boljše prodaja kot omenjena avta. Audi, Mercedes, BMW in pusti eksotiko pri miru. Sam v težave rineš z nakupom omenjeni dveh. Če pogledaš mal rabljene Landroverje in Volve ti bo takoj jasno zakaj 3 leta starih nobeden noče pa še cena je katastrofa glede na ceno novega.

Cist odvisno. Ce ga bo zvozil do 500k, ga ne rabi skrbet prodajna cena.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Oh seveda do 500 k km bo za popravila porabil vsaj še za en evoque. Pa dizla nabavlja za starejšo osebo pa 4 kolesni pogon, pa polno angleške elektronike. Ni da ni da nebi nabavil vsaj še enega s servisiranjem in popravili.
Ja, Volvo je čist uredu avto, dokler se ne začne kvariti potem pa kam ga boš peljal na popravilo. V Sloveniji je mogoče eden sposoben serviser drugi vejo zamenjati samo olje in filtre....
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Oh seveda do 500 k km bo za popravila porabil vsaj še za en evoque. Pa dizla nabavlja za starejšo osebo pa 4 kolesni pogon, pa polno angleške elektronike. Ni da ni da nebi nabavil vsaj še enega s servisiranjem in popravili.
Ja, Volvo je čist uredu avto, dokler se ne začne kvariti potem pa kam ga boš peljal na popravilo. V Sloveniji je mogoče eden sposoben serviser drugi vejo zamenjati samo olje in filtre....

Brat ima 3 Volve pri hisi. Nobenih posebnih tezav, edino elektronika pri XC90 ga vcasih heca. Verjetno tudi zato, ker ga je kupil takoj na zacetku, ko so ga zaceli prodajat. Servisira na Summit Avto in je zelo zadovoljen, pa vsaj pri XC90 ni samo olje in filter. Je zadnic dobil nadomestnega, novega XC40 in sem bil nad avto izredno presenecen, kako lepo se pelje. Predvsem me je presenetilo udobje glede na velikost avta. Zame osebno bistveno boljsa voznja, kot pa Evoque.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
Oh seveda do 500 k km bo za popravila porabil vsaj še za en evoque. Pa dizla nabavlja za starejšo osebo pa 4 kolesni pogon, pa polno angleške elektronike. Ni da ni da nebi nabavil vsaj še enega s servisiranjem in popravili.
Ja, Volvo je čist uredu avto, dokler se ne začne kvariti potem pa kam ga boš peljal na popravilo. V Sloveniji je mogoče eden sposoben serviser drugi vejo zamenjati samo olje in filtre....

sej rabis samo enega serviserja?
sicer pa super avti, ne bi jih bilo toliko po cestah, ce bi bil tak klump.

medtem ko evoque ni ravno pogost na nasih cestah.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Volvo XC40 bi bil tudi eden izmed mojih predlogov, pa se bodoči lastnik ne strinja oz. mu pač ne potegne. S ceno ob nadaljnji prodaji vozila in vzdržljivosti do pol milijona km se je v tem trenutku nesmiselno obremenjevati. Dovolj bi že bilo, da prvih nekaj let zdrži s čim manj izrednimi popravili in hrošči, kar pa bo glede na take reviewe presneto težko. https://www.wuwm.com/post/2020-range-rover-evoque-se-awd-review
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Ali je omenjeni model avta tudi v aktualni izvedbi še zmeraj takšna pokvarljiva limona kot prva generacija? Slednja namreč prepričljivo zaseda dno lestvice zanesljivosti (vir) in tudi sama Land Rover znamka se ne drži prav dobro (vir). Testne vožnje so drugače brez pripomb, dejansko je edini večji pomislek zanesljivost avta.

Konkretno se gleda torej drugo generacijo s štirikolesnim pogonom in (verjetno) dizelskim 150 KM motorjem. Od opreme srednji rang (S oz. SE), s polnim paketom asistenc in ogrevanj. LED luči so serijsko, na brzino pa ne najdem razlike med navadnimi LED in Premium LED, kar se tiče samih žarometov? Vem, da so pri Premium LED drugačne dnevne luči, a samo to ne more biti 1100 € doplačila, tako da bom vesel dodatnih info.

Od alternativ bi bil morda zanimiv Volvo XC40, vendar je hudo moteče dejstvo, da ves infotainment sistem bazira na touch screenu, kar je še posebej neprimerno za starejšega uporabnika. Povrhu vsega pa se zdi nadležno še vsakokratno dvakratno (!) premikanje prestavne ročice med R-N-D položaji (kao ekstra korak za varnost, medtem ko ima praktično večina ostalih proizvajalcev enkraten pomik).
Ko berem taka vprašanja, se sprašujem, kako takšni ljudje pridete skozi življenje :).
Bom poenostavil: kupuješ ČISTO NOV avto s kupom čisto NOVIH sistemov od znamke, ki je NA PODNU PO ZANESLJIVOSTI (zravne so pa še ekstremno dragi rezervni deli) in to avto, ki je bil v PREJŠNJI GENERACIJI ZNAN KOT PODEN OD ZANESLJIVOSTI. No, kaj meniš, kakšna je verjetnost, da bo ta avto pa sedaj super neproblematičen?

Lool.


Edit: vidim, da si že sam našel teste, kjer se vidi ''zanesljivost''. In to na testnih avtomobilih. Sedaj imaš samo še vprašanje ali bo oča vzel kanto, ne glede na to, da bo pač na servisih. Tudi to je namreč možno. Pa prej naj še preveri, kje ima najbližji servis, da ne bo rabil vsakič dopusta jemat za to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Ko berem taka vprašanja, se sprašujem, kako takšni ljudje pridete skozi življenje :).
Čisto preprosto - če človek ne uporablja računalnika in interneta, mu je marsikatera skrb prihranjena :) In če vozi japonske avte, tudi z zanesljivostjo ni težav. Žal pa je tanovi RAV4 konkretno prevelik, drugače bi znal biti odlična izbira.

Meni osebno se zdi sicer Evoque hudo precenjen glede na to, kar nudi in dvomljivo kakovost izdelave, ampak bomo videli, ali bodo argumenti prepričali bodočega lastnika za kakšno alternativo. Sam bi v tem rangu raje gledal XC40, X1, CX-5, Q3, ipd., ampak hej, ne kupujem jaz osebno...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Skoraj vse našteto v videu drži*, vendar ne razumem poante oz. navezanosti na temo nakupa avta? Lastnik že zdaj vozi SUV-e in to je tudi edini tip vozila, ki pride v poštev (višje sedenje, štirikolesni pogon, kompakten).

* Po mojem mnenju imamo skoraj vsi malo preveč samozavesti v sodobnih avtih, dokler ne gremo na kak nadaljevalni oz. celo intenzivni tečaj varne vožnje in tam spoznamo, da je v mejnih situacijah pravzaprav malo drugače :) Ampak to si pač malokdo prizna.

* Dodatno - a nima večina novejših šminkerskih terencev, pardon, SUV-ov samo občasni štirikolesni pogon, ki se vklopi po potrebi? Je treba v ovinku že malo bolj pritisniti, da se pogon prenese na vsa štiri kolesa, kot navaja avtor videa.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
4 kolesni pogon je mimo, razen če ga res potrebuješ - beri vuko in jebina ter podbne scene.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
4 kolesni pogon je mimo, razen če ga res potrebuješ - beri vuko in jebina ter podbne scene.

zakaj?
ravno poslušam o debatah mercedes in 4 matic. da ali ne. v E ali V. da ne, ker je vožnja, volan boljši za zadnjim pogonom, manj tresljajev itd. da za sneg daš pa neki v kufer pa je. pa gor dol. potem pa pogledam 5 cm snega na cesti, mal visečo cesto pa e z zadnjim..se kr knedl naredi.

torej zakaj ne bi imel v mb 4matica? za asfalt. za 12% klanec. za viseč rondo.

res pa je, da path ni imel teh težav in je vse omenjeno z lahkoto dal čez zadnjim pogonom. je pa to ločena tema, verjetno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
sem imel zadnji pogon, dobre gume, nekja v prtljažnik za tisti kritični mesec, kein problem, in malo več previdnosti. Zdaj smo v bregu (vuko i jebina z anekatere) 2dni na leto je 4matci must, zato sem vzel, za vse ostale dni pa je nepotreben... mal višja poraba, več možnih težav na pogonskih sklopih, težje dostopi za vzdrževanje itd. Tako da, če nebi bilo teh 2 dneh na leto, ki so lahko kakšno leto 5 dni ali pa kak mesec, potem ga neb vzel.
Bolj je to sistem, ima se može se.
Pač mora vsak sam presodit. Da pa si doma na ravnem, v mestu, delaš 5000 na leto in si neakitven pa potem rabiš 4x4 je pa to kategorija nenaguban možgan.

Druga stran palice pa je, da premium proizvajalci skačejo na vlak, kjer ni več ročnih menjalnikov in povečini se ponuja 4wd... za boljšo lego in trakcijo...pa si tam, ko niti nimaš več prave možnosti opcije izbire. :evil:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
ne rabiš hribov, ker že po mokrih ovinkih vidiš zakaj 4x4

če rad z ritjo opletaš je lahko nepotrebna motnja, pa še strošek za po vrhu. mimogrede nanese pol litra porabe pa redne menjave olja še v eni zadevi več.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Pa tist članek ima point. 4x4 ni vsemogočen. Še posebej na bremzanju je kvečjemu dodaten problem, pa v ovinkih višja teža tudi ni blagodejna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
sem imel zadnji pogon, dobre gume, nekja v prtljažnik za tisti kritični mesec, kein problem, in malo več previdnosti. Zdaj smo v bregu (vuko i jebina z anekatere) 2dni na leto je 4matci must, zato sem vzel, za vse ostale dni pa je nepotreben... mal višja poraba, več možnih težav na pogonskih sklopih, težje dostopi za vzdrževanje itd. Tako da, če nebi bilo teh 2 dneh na leto, ki so lahko kakšno leto 5 dni ali pa kak mesec, potem ga neb vzel.
Bolj je to sistem, ima se može se.
Pač mora vsak sam presodit. Da pa si doma na ravnem, v mestu, delaš 5000 na leto in si neakitven pa potem rabiš 4x4 je pa to kategorija nenaguban možgan.

Druga stran palice pa je, da premium proizvajalci skačejo na vlak, kjer ni več ročnih menjalnikov in povečini se ponuja 4wd... za boljšo lego in trakcijo...pa si tam, ko niti nimaš več prave možnosti opcije izbire. :evil:

ne vem. zanč sem na 5 cm na rudniku bil bogi. skoz rondo je šlo povprek kot že dolgo ne. proti ac komaj. je pa res, malce počasneje pa gre. si pa ne predstavljam hriba. recimo od supernove čez parking gor do proge. ali pa recimo s parkinga pri noni. mogoče iz broda do vižmarij..od blejskega jezera proti lescam..