rabljen VW Sharan / Seat Alhambra

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
Iščem nov avto in bi imel: čim večji enoprostorec, avtomatski menjalnik in drsna vrata.
Če nočem pristati na kombijih (Spacetourer & company), mi ostaneta v rangu velikih enoprostorcev samo Sharan/Alhambra.
Vzel bi rabljenega iz DE za okoli 20K, letnik 2015+, se pravi po faceliftu.

Kot prvo - kaj je razlika med njima, razen značke in (malenkost) cene?
Na kaj biti pozoren? Je DSG občutljiv?
Kater motor vzeti - razmišljal sem o manjšemu dizlu, kaj od opreme? Kaj bistvenega za odklenit (MTL)?
 

Smajo

Fizikalc
15. maj 2012
549
25
28
hraše
Imam letnik 2013, sharan, uvožen, danes 230000 km, zaenkrat ok. Moteča samo zadnja dva sedeža, neuporabna.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Da taksno stvar sploh vprasas, sigurno da vzames Sharana, razen ce se ti gre za tistih 500€ razlike? :)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Razlik ni, razen določena oprema ni bila na voljo pri Alhambri: recimo dnevne luči so klasične halogenke in ne LED, itd.
Vključit se da precej stvari, tudi kakšna konkretno koristna: recimo Lane Assist, seveda pa mora avtomobil imeti kamero.
Listo vseh funkcij imaš pa tukaj:
http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/vkljucitev-dodatnih-funkcionalnosti/vw-sharan,-seat-alhambra.html
Jaz osebno bi vzel kateregakoli, le da je v čimboljšem stanju.
Motor nima nekih hudih težav, čeprav se zna zgodit EGR, menjalnik je top. Če ni imel PREVERJENO menjanega olja na 60.000km, ga preskoči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zerly in kegelj

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Znanec ima sharana, kupil novega. Ni nek pojem zanesljivosti, saj jih je v 3 letih 2x pustil na cesti (danes ima 70k km). Ne vem kakšne okvare so bile, bom ob priliki vprašal. Vsekakor slab občutek pri 40k vrednem avtu. Prostora sicer dovolj, pelje se pač tako kot bi pričakoval od avta te velikosti. Zadaj se še v drugi vrsti sedi bolj tako (odrasli), tretja pa sploh...

Kaj pa kakšna lancia / chrysler voyager? Meni je všečnejši, zanesljivost je verjetno podobna, prostora je še več. 2.8 motorji so ok (VM Motori), obvezno pa mora biti pri 80-100k zamenjano olje v avt. menjalniku. Bencinarji te verjetno ne zanimajo? Jaz sem nekaj tisoč kilometrov prevozil s 3.6 bencinarem 283 PS. Tisto gre zelo dobro, zvok 1A, poraba pa težko pod 15. :)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Kaj pa kakšna lancia / chrysler voyager?

Ko smo že pri gnilih starih kantah (mimogrede, kupuje se 2015+ letnik, torej avti izdelani ca. 5 let po tistem, ko so tudi najmlajši vojagerji in lanice bolj ali manj pregnile), kaj pa kakšna opel sintra, sigurno se kje na kmetih v kakšnih kropilah še kakšna najde.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Waw, ja , vidim, eden je celo v SLO zalutal. Se posipam s pepelom. Odličen predlog.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Avtorju teme samo opozorilo, da so osnovni sedeži v Sharanu obup.
Mehko, tako da sem po 300km vožnje še dva dni imel ritešnice boleče.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Jello: avtor teme bi avto nabavil v Nemčiji. Tam se jih prodaja cca. 150 (samo chrysler in lancia, dodge in plymouth nisem gledal :) 2015+ letnik). Še vedno malo v primerjavi s sharanom, avtor teme pa se bo odločil ali mu tak avto ustreza ali ne.
 

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
Hvala vsem za odgovore :)

Uf, chrysler in lancia ne. Rabim tudi 3 proper sedeže v drugi vrsti, brez sedežev v tretji vrsti, ker to ubije to kar želim doseči - velik prtljažnik :)

Smajo to govoriš o tretji vrsti?

AvtoFun za identičen avto ne vidim razlike - ok, mtl je napisal da neke razlika pri opremi so (pač, na silo razlika), ampak kaj dosti ni bilo

jonny77 to kakšen poseben tip opreme ali so vsi obup?
 

Smajo

Fizikalc
15. maj 2012
549
25
28
hraše
Tako je 3 vrsta, samo prostor krade. Če imaš otroke pod 12 let, poglej če je kak z vgrajenimi otroškimi sedeži v 2. vrsti . Jih je kar nekaj v Nemčiji. Sem ga imel takrat na testu, zelo ok. Nisem pa potem dobil pravega rabljenega.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Pred časom sem bil v podobni situaciji, nato sem po temeljiti raziskavi v lastni režiji uvozil avto iz Nemčije, ko sem obupal nad ponudbo pri nas. Primerjalno gledano je bila Alhambra cenejša od Sharana oz. sem ob enaki ceni dobil več opreme. Sicer pa so razlike v:
- Sharan ima: DLA (Dynamic Light Assist), ACC radarski tempomat in LED dnevne luči (slednje je omenil tudi MTL)
- Drugačna maska spredaj in zadaj, skupaj z obliko luči, to je zgolj stvar dizajna
- Določeni senzorji in elektronika, npr. kontrolni modul za ključavnico voznikovih vrat je pri Alhambri Made in Romania, pri Sharanu pa Made in Germany, verjetno to ni izoliran primer :)

DLA Alhambra nima in po mojih info tudi ne bo imela, 2019 modeli Alhambre bodo imeli ACC oz. bi se ga teoretično dalo tudi nadgraditi.

Glede ostale opreme: toplo priporočam DSG menjalnik, pri avtu tega ranga in velikosti je dobrodošel. Minus je dodaten servis na 60k in 2-3 % višja poraba na AC zaradi krajših prestavnih razmerij. Naslednja super zadeva je Webasto ogrevanje na daljavo. To ima dosti vozil v DE in če nimaš zaprte garaže, pride pozimi še kako prav. Usedeš se v ogret avto z odtajanimi stekli - čisti luksuz. Pri starejših modelih je fino imeti vsaj RCD510 radio (se da nadgraditi za normalno ceno), medtem ko mene serije 310/315 ne prepričajo, navigacija je itak superiorna na vsakem telefonu z Google Maps... Ampak pri facelift modelu tega "problema" nimaš. Osebno mi je fajn še Light Assist, deluje dovolj dobro večino časa oz. situacij, je pa seveda VW-jev DLA še boljši. Xenon po želji, osebno mi je to muß.

Memory paket je komot, če avto redno uporabljata dva voznika z veliko razliko v višini ... se potem avtomatsko nastavijo zunanja ogledala in sedeži glede na ključ, ampak drugače je tudi funkcija sinhroniziranega poklopa špeglov zadosti komot. Elektronskega zapiranja vrat oz. kuferama nimam ... bi pa slednje prišlo prav v kombinaciji z easy open in Keyless.

Sedeži - osnovna izvedenka oz. Trendline imajo potrjeno slabše sedeže in se ne dajo poklopiti (sovoznikov). Pazi, ker imaš včasih top opremljen avto in šele po VIN vidiš, da je naloadan Trendline. Zadnji sedeži po mojih izkušnjah nudijo dovolj prostora tudi za višje odrasle (košarkaši in odbojkaši izvzeti), medtem ko lahko 3. vrsto enostavno odstraniš s Torx vijaki, če že dobiš avto s 7 sedeži. Enako velja za 2. vrsto, če je kdaj potreba: 6x Torx in odklop airbagov. Ni ravno 30-sekundna zadeva, ampak opraviš kljub temu doma. Sicer je prostora zares ogromno, sploh ob podrtih sedežih.

Kar se samega avta tiče pri skoraj 200k (od tega 60k v mojem lastništvu) zgolj dve izredni okvari (enkrat senzor višine, enkrat ključavnica vrat), pri prejšnjem lastniku 1x park senzor, ostalo tankaj in vozi. Seveda pa je po mnenju povprečnega slovenskega kupca voz z 200k samo še za v prešo :)

Avto je odličen, prijetno udoben, z zanesljivo lego na cesti in 140 KM TDI je dovolj tudi za kakšna tesnejša prehitevanja (ne pogrešam več moči, kickdown naredi svoje). Ob priliki bi rad sprobal DCC prilagodljivo podvozje, pa morda ACC za stop&go promet v zastojih. Dieselgate updata nisem delal in tudi ne nameravam, a če boš imel uvožen avto bo to že na žalost narejeno (se pa da revertati pri tunerjih). Poraba realnih-izračunanih ~6.5 l/100 km ob 90 % vožnje po AC. Prideš komot tudi pod deklariranih 5.7 litra, če se cijaziš po regionalkah v 6. prestavi.

Minusi? Zasnova avta je iz leta 2010 in nima predvidenega naslednika, po mestu je malo velik in okoren (v primeru ozkega parkiranja), v kombinaciji z merami in razmeroma visoko maso so temu primerne vozne lastnosti na zavitih cestah, ampak kdor je to kupil za dirkanje čez ovinke je malo falil. DSG je razen pri 4Motion izvedbi omejen na 6 prestav, kar na AC pomeni previsoke obrate in posledično porabo. Auto-hold se ne da nastaviti na najnižjo silo in pri hitrejšem speljevanju cukne, ker prepozno popusti.

Kot zanimivost, verjetno zaradi novega cikla porabe v 2019 konfiguratorjih ni več na voljo močnejših dizlov s 184 KM in tahudih bencinarjev :) Prav tako zaenkrat ni 4Motion/4Drive DSG izvedenke.