Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Cio pa 1.2 motor je ena velika revščina. Sem to kombinacijo vozil kakšna dva tedna nazaj 4 dni AC Trojane-LJ, lahko rečem samo navadna polomija, to bi morali popisat pri popisu nepremičnin, clio komaj pride do 130, pri tem da ga moraš tiščat tako rekoč do podna.
Kangoo s tem motorjem bo pa še slabši. Za današnje potrebe, če res avto ni izključno za prevažanje po mestu, kjer je največja omejitev 70, mora imeti minimalno 1.4 motor, zaželeno pa vsaj 1.6, če govorimo o klasičnem bencinarju brez turbine in podobnih zadev. Za moje pojme optimalen avto ima danes med 70 in 80 kW pri ene 1300 do 1500 kg lastne mase. Po tovrstnih kriterijih jaz izbiram avtomobile.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Cio pa 1.2 motor je ena velika revščina. Sem to kombinacijo vozil kakšna dva tedna nazaj 4 dni AC Trojane-LJ, lahko rečem samo navadna polomija, to bi morali popisat pri popisu nepremičnin, clio komaj pride do 130, pri tem da ga moraš tiščat tako rekoč do podna.
Kangoo s tem motorjem bo pa še slabši. Za današnje potrebe, če res avto ni izključno za prevažanje po mestu, kjer je največja omejitev 70, mora imeti minimalno 1.4 motor, zaželeno pa vsaj 1.6, če govorimo o klasičnem bencinarju brez turbine in podobnih zadev. Za moje pojme optimalen avto ima danes med 70 in 80 kW pri ene 1300 do 1500 kg lastne mase. Po tovrstnih kriterijih jaz izbiram avtomobile.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kango je tudi malo boljše izdelan od cliota
Mislim WTF?Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Očitno ni bil 16V, je pa zagotovo bil 1.2. Sicer pa renault, kot renault. Pri 130 me je bilo strah, da bo razpadel, sploh se v njem nisem dobro počutil.