Pucen Kitajci bodo rešili svet

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Za vse, ki polagate upe, kako bodo poceni kitajski EVji rešili svet in nas popeljali v čudovito zeleno, bio eko in oh in sploh prihodnost. V Rusiji lahko v živo spremljate, kakšen je način dela Kitajcev. ''Nategni in pobegni.''
In a letter to the Federal Anti-Monopoly Service, the Russian Auto Dealers Assn. accuse the Chinese OEMs of not helping with technical support and servicing and obliging dealers to buy more cars than the market can absorb. The dealer group also claims compensation for warranty cases is inadequate and, more broadly, that the Chinese automakers feel no obligations to dealers in cases where they withdraw from the market. Sergei Klimov, a co-founder of the Dolavto auto dealership, said in an interview with the Russian Kommersant business paper that Chinese car companies also try to force Russian dealers to sell non-core products, such as bicycles.

Glede tehnične podpore lahko osebno preverite pri slovenskih uvoznikih teh vozil, kako super je.

Pa še v živo iz malo bolj razvitega sveta, kako visoko leteči in čislan BYD (Burn Your Car) nategne kupca v Avstraliji:
Iz BYD EV apostola, v ... In samo 3 mesece je trajalo popravilo.
Bolj natančna razlaga ''natega'' in laganja BYD-a po avstralski zakonodaji (vključno s precej humornimi razlagami BYD kratice):
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

zcmr

Zelenc'
2. nov 2011
16
3
3
NM
Upam da smo Europejci dovolj odgovorni da ne bomo nasedli Kitajski prevari z temi smetmi. Imamo dovolj domačih kvalitetnih proizvodov in tovarn od katerih živi mogoče 30% in več europskih družin.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Tole sicer ni nekaj novega pa vseno . Ko v EU še niti točn ne vedo kako narediti infrastrukturo za vsa polnjena imajo kitajci že vse serijsko narejeno. Sicer je nekaj teh NIO postaj tudi že v EU (ker je delež njihovih vozil majhen) ampak po kitajskem rastejo kot gobe po dežju. Menjava pa hitrejša kot tankanje bencina pri zadnji generaciji postaj. Če greš na varianto najema baterije je v osnovi niti ne rabiš kupit skupaj z avtom pa niti se ne rabiš ukvarjat z njeno "degradacijo".

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Za vse, ki polagate upe, kako bodo poceni kitajski EVji rešili svet in nas popeljali v čudovito zeleno, bio eko in oh in sploh prihodnost. V Rusiji lahko v živo spremljate, kakšen je način dela Kitajcev. ''Nategni in pobegni.''
In a letter to the Federal Anti-Monopoly Service, the Russian Auto Dealers Assn. accuse the Chinese OEMs of not helping with technical support and servicing and obliging dealers to buy more cars than the market can absorb. The dealer group also claims compensation for warranty cases is inadequate and, more broadly, that the Chinese automakers feel no obligations to dealers in cases where they withdraw from the market. Sergei Klimov, a co-founder of the Dolavto auto dealership, said in an interview with the Russian Kommersant business paper that Chinese car companies also try to force Russian dealers to sell non-core products, such as bicycles.

Glede tehnične podpore lahko osebno preverite pri slovenskih uvoznikih teh vozil, kako super je.

Pa še v živo iz malo bolj razvitega sveta, kako visoko leteči in čislan BYD (Burn Your Car) nategne kupca v Avstraliji:
Iz BYD EV apostola, v ... In samo 3 mesece je trajalo popravilo.
Bolj natančna razlaga ''natega'' in laganja BYD-a po avstralski zakonodaji (vključno s precej humornimi razlagami BYD kratice):
Saj nekateri bodo to imeli urejeno (Geely recimo dela na tem). Ampak potem ne bodo več avti, ki so pri njih 20 K, tudi tukaj 20K, ampak bodo 30 K in več. Oz. praktično enako, kot evropski. Ker urejena poprodaja pač nekaj stane, njen zagon še več, in pri trenutnih številkah prodaje ima to velik vpliv na ceno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69 in dejan_

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.494
2.234
113
Samo tega povprečni slovencelj ne kapira.

Takoj ko se kitajski proizvod po kvaliteti in poprodajnih storitvah približa evropskim standardom, se izenači tudi cena.
Enako je bilo z japonskimi in kasneje korejskimi proizvodi.
In tako bo tudi s kitajskimi.
Pri avtih in motorjih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Nikoli in nikdar Nima veze samo, da je poceni. Poglej kako sranje vse se kupuje.
Če se svašta iz banggoda, wisha, temuja naroča se bojo pa še toti avti kupovali.
Na začetku.
Avto za 30 jurjev malo težje pozabiš, kot 1 kos plastike za 2 eura. Tudi manj dovzetni pa se na takih zadevah naučijo.