Program za prijavo tezav

igi

Guru
13. okt 2007
5.607
1.207
113
Celje
V firmi zaposlenih 200+, vsak ima kaksno željo ali težavo z it področja. In ce gre to po mailih, telefonih, listkih se kar nekaj zadev zgubi.
Uporablja kdo kaj enostavnega in po moznosti brezplacnega da bi lahko uporabniki odprli primer, mu dodelili pomembnost in da bi potem lahko tudi ob resitvi dobil oznako zakljuceno... mora pa biti enostavno ker drugace ne bodo uporabljali.

Sharepoint zaenkrat se ni na voljo...
 

dune

Fizikalc
26. maj 2014
1.432
39
48
Tega je kot solate. En bolj razširjenih je http://www.redmine.org pa lahko instaliraš na svoj server.

Drugače pa išči issue tracking, ali project management. Več ali manj vsi podpirajo sistem, da se vnašajo taski, ki se lahko dodelijo posamezni osebi. Ko je končan, ga pa ta zaključi.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Mi uporabljamo jiro (https://www.atlassian.com/software/jira) verjetno pa ni zastonj.
 

Wild

Pripravnik
5. okt 2011
203
0
16
Živijo
Imamo rešeno pri eni stranki z helpdeski, kjer uporabnik napiše težavo, napišejo pomembnost, , opcijsko priložijo print screen, dodelijo področje v katerega naj bi bila težava spadala, tako dobimo admini svojega področja prijave. Seveda potem komunikacija poteka tudi na teh helpdeskov.
Zadeva je dobra za vse, ker primer rešuje lahko več ljudi, kdo je pač prej, beleži se številoprimerov.. Ko so vsi "ufurani" kar dobro teče
smile-1.gif

Ne vem pa če je app brezplačni, sem samo "admin" uporabnik in nisem bil pri zraven pri sami vzpostavitvi. Uporablja zadevo cca 100 uporabnikov in gre počasi naprej še na njihove stranke ki uporabljajo njihov sistem..
Če te bo zanimalo piši privat in se lahko pozanimam naprej kaj točno imamo.
lp
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.803
1.605
113
Emona / Carnium
Pri izbiranju helpdesk/support aplikacije ni za zanemariti zmožnosti analitike iz teh workflow-ov.
Glede na izkušnje lahko rečem, da nadrejeni oz. decision makerji ($$$) radi sežejo globje v žep, če se da iz podatkov zrisati kak piechart
grin1.gif


Aja, pri nas tudi uporabljamo Jiro (za razvoj, testiranje, inhouse tech support,...). Obstaja še SysAid, ki pa ga opuščamo...
 
Nazadnje urejeno:

majoneza

Pripravnik
8. jan 2008
312
6
18
še moja dva centa:
Mi nucamo osTicket . Zastonj pa super služi namenu, postavljeno na lastnih strežnikih.
Mogoče še nezanemarljiv razmislek: bi radi imeli to pri sebi postavljeno ali hosting?...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.607
1.207
113
Celje
Citat:
Uporabnik majoneza pravi:
še moja dva centa:
Mi nucamo osTicket . Zastonj pa super služi namenu, postavljeno na lastnih strežnikih.
Mogoče še nezanemarljiv razmislek: bi radi imeli to pri sebi postavljeno ali hosting?...

Zdaj ste mi dali dela, da tole vse potestiram...
mah kje bo stalo mi je vseeno. Gre se predvsem zato, da namesto 50 klicev dnevno mogoce kaksnih 30 preusmerim na "portal" in se uredi ko je cas.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Imam isto situacijo.. Delam kot IT support, dnevno je precej težav, uporabljamo google sheets.. Narediš obrazec, ga implementiraš v spletno stran, vse skupaj pa se ti steka v google docs tabelo. Simpl in efektivno.