Iščem program, lahko tudi excelov template, ki bi mi omogočal na pregleden način zapisovati:
- to-do list
- predloge določenim osebam
- koga moram poklicati
- uvoz reminderjev in taskov iz outlooka
- če nekaj končaš na to do list in obkljukaš, tega naslednji dan ni več na to-do listi in gre v arhiv
- uvoz podatkov (grafi, številke, trendi)
- vse skupaj pa bi lahko sprintal na A3 list (vzameš v roke in greš na recimo jutranji sestanek)
Navedel sem nekaj primerov. Sigurno ne obstaja kaj točno takega, ampak vseeno prosim za predloge.
- to-do list
- predloge določenim osebam
- koga moram poklicati
- uvoz reminderjev in taskov iz outlooka
- če nekaj končaš na to do list in obkljukaš, tega naslednji dan ni več na to-do listi in gre v arhiv
- uvoz podatkov (grafi, številke, trendi)
- vse skupaj pa bi lahko sprintal na A3 list (vzameš v roke in greš na recimo jutranji sestanek)
Navedel sem nekaj primerov. Sigurno ne obstaja kaj točno takega, ampak vseeno prosim za predloge.