Prodajalec se ne odziva na vračilo denarja

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.581
1.104
113
Titograd
Preko ene nemške spletne trgovine sem kupil sončna očala in jih tudi plačal, prejel pa napačen artikel, prodajalca sem obvestil da ni to to kar sem naročil, da bom zadevo vrnil in naj mi vrne denar, na kar je po mailu (v angleščini) odgovoril da je vredu, samo naj pazim da vrnem v 14 dneh od prejema artikla. Počasi bo 1 mesec, odkar sem mu nenošeno zadevo, v original embalaži in z vsemi tagi, poslal nazaj, denarja še vedno ni. Sem ga kontaktiral da denarja ni, da je že zdavnaj dobil artikel nazaj, da naj mi nakaže, odgovoril mi je samo da bo preveril in da mi javi.... zdaj 2 dni od njega nič. Mu pošljem spet mail, kaj se dogaja.... nič, tema.

Denar želim nazaj, kakšne so moje možnosti? Precej sem kupoval po tujini, preko ebaya sem z kitajcem nesporazum rešil v 1 dnevu, pred kratkim na Slovaškem naročil napačen artikel, pa sem ga na njihove stroške lahko vrnil nazaj in dobil denar v 3 dneh od vračila artikla... no tu pa se zatika in s tem v tujini izkušenj nimam. Gre se za skoraj 150€
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
A je že več kot 30 dni odkar je dobil vrnjen izdelek? Namreč 30 dni je zakonski rok.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.581
1.104
113
Titograd
Trgovina Sport Stephan oz. www.outdoorworlds.de

Zadevo danes predam dalje na evropski potrošniški center, odkar je prejel artikel nazaj, je že več kot 30 dni. Pa še na svoje stroške sem pošiljal nazaj, ker ima zastonj vračilo samo za nemčijo (čeprav to izrecno nikjer ne piše, ampak samo da krije poštnino vračila). Še to bom zahteval nazaj.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: igi

gig

Pripravnik
7. apr 2009
684
11
18
Na banki ponudnici tvoje kartice podaj Pritožbo imetnika kartice (tako je na NLB). Dodaj vso korespondenco in dokaze , s katerimi razpolagaš. Zelo verjetno boš denar dobil takoj nazaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Viper_XxL

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.581
1.104
113
Titograd
Ja saj tudi v tej smeri razmišljam, po zakonu so na to dejansko obvezani. Ker evropski potrošniški center bom sigurno kak mesec ali dva še čakal.
 

gig

Pripravnik
7. apr 2009
684
11
18
Ja saj tudi v tej smeri razmišljam, po zakonu so na to dejansko obvezani. Ker evropski potrošniški center bom sigurno kak mesec ali dva še čakal.
Pojdi osebno na tvojo banko in pojasni situacijo. Morajo ti pomagat. Meni se je zgodilo podobno. Nakup rabljenega kompa v Nemčiji. Na nobeni instanci nisem uspel. Na banki je ratalo uredit. Denar so mi vrnili takoj, nato pa so zadevo urejali s prejemniki sredstev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Viper_XxL

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.581
1.104
113
Titograd
Update: malo sem tole pustil na miru, saj sem imel še neke druge stvari ki so malo preveč okupirale glavo, tako da sem finančno reklamacijo izpolnil pred nekaj dnevi... poleg priložil scane računov, mailov in kronološko opisal potek dogodkov. Nič ne bo denar kar nakazan, saj bodo obravnavali mojo vlogo v sodelovanju z tujimi organi (pojma nimam katerimi) in bo trajalo 2-4 tedne, lahko pa tudi tam do 3 mesece, ni mi pa mogla nič reči ali izgleda zame ugodno ali ne :rolleyes:

Evropski potrošniški center je qrac palac, dobil sem avtomatski odgovor odzivnika, da je čakalna doba na odgovor vsaj 2 meseca, seveda me po 2 mesecih in 10 dneh ni kontaktiral nobeden. Še en "center" za praznjenje proračuna.

V praksi očitno v takem primeru marsikdo izvisi in si bolj ali manj prepuščen previdni izbiri spletnega trgovanja. Dobra šola za naprej, raje bom kupil pri nas in plačal malo več kot se zajebaval še z tujci, ki se v tujini lepo skrijejo.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.440
1.620
113
Katera banka?

Jaz za vse nakupe v tujini uporabim revolut (enkratno kartico). 2x so mi reševali reklamacijo, obakrat uspešno v parih dnevih. Lahko vse urediš preko app-a (posebna funkcija) in supporta na chatu v kolikor je potrebno še kaj razjasniti.