Problem: Sony Xperia J (ST26i)

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.435
792
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Bratranec je prešaltal na SGS 3 in mi je za fer ceno (60 eur) prodal svojo še v garanciji in praktično novo Sony Xperia J, vendar z opozorilom (in celo priporočilom, da ga naj raje ne vzamem), saj da mu je zadnje čase obupno štekal..Telefon sem vseeno vzel, glede na to da je še v garanciji več kot leto dni pa vendar, telefon resnično "šteka" da je za popiz*it..Že med samim pomikanjem po menijih se mu sanja in deluje s precejšnjim zamikom. Seveda smo dali telefon na tovarniške nastavitve a ni prav nobene razlike. Ko je bil telefon popolnova nov je bojda deloval popolnoma brez problemov, torej brez zatikanja. Problemi so se pojavili šele v zadnjem času..Ima naloženo zadnjo verzijo Androida 4.1.2 (Jedrna različica telefona pa je 3.4.0), vendar ker je sam precejšen laik, niti ne ve, kakšna je bila naložena programska oprema v originalu, saj je sam kasneje, ko je začel telefon štekat, izvedel vse uradne posodbitve, upajoč. da bo rešil problem.

Telefon je bil kupljen pri mobitelu, zdaj pa me zanima, ali sam lahko še sploh kaj naredim (brez da zapravim garancijo) ali je bolje, da telefon reklamiram z dejstvi, ki so navedena.
confused-1.gif


hvala
 

mk20

Pripravnik
10. okt 2007
98
5
8
Drugače obstaja še en software update za Xperio J, samo moja (kupljena pri Mobitelu) ga ne najde in še zmeraj vztraja pri verziji 11.2.a.0.21, čeprav je zunaj uradno že 11.2.A.0.31 in to že ene dva meseca!!!

V nastavitvah, pri možnostih za razvijalce, izklopi vse animacije prehodov, meni se je to kar poznalo pri zatikanju oken.

Pa če imaš vklopljeno tisto varčevanje z baterijo -pod upravljanje energije (neko izklapljanje prenosa podatkov, ugašanje programov) bolje da kar izklopiš to zadevo, ker takrat res šteka (sicer podaljša delovanje baterije za pol dneva, samo dobiš zraven živčni zlom).
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.435
792
113
v leru