Kako imate kaj izkušnje s tem? Že nekajkrat sem opzail, da ko rabim storitve kakšne priznane gostilne v Sloveniji in me zanima podatek o rezervaciji, mogoče kakšna manjša želja po določeni mizi (zato tudi rezerviram precej vnaprej) in ker nočem težiti po telefonu, pošljem seveda mail. Odgovora enostavno ni. Pa to niso "splošne" gostilne, pač pa tiste kao malo boljše, pri katerih pričakuješ vse od postrežbe, do hrane na določenem nivoju. In ne vem kaj naj si mislim o njih, ko niti na mail ne odgovorijo.
Potem pa kličeš čez nekaj časa, ker drugače pač ne gre, pa marsikdo še omeni, aja, saj se spomnim, ste nam pisali. ja WTF, a res, hvala za neobstoječ odgovor. Od mene hočeš 100 EUR na osebo za en večer, ampak ne da se ti pa vsaj potrditi rezervacije po mailu ali mi odgovoriti na kakšno preprosto vprašanje?
Po novem grem samo še tja, kjer tudi ta način komunikacije jemljejo resno.
Potem pa kličeš čez nekaj časa, ker drugače pač ne gre, pa marsikdo še omeni, aja, saj se spomnim, ste nam pisali. ja WTF, a res, hvala za neobstoječ odgovor. Od mene hočeš 100 EUR na osebo za en večer, ampak ne da se ti pa vsaj potrditi rezervacije po mailu ali mi odgovoriti na kakšno preprosto vprašanje?
Po novem grem samo še tja, kjer tudi ta način komunikacije jemljejo resno.