Pri ponovnem zagonu ga nekaj mori...

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Živjo,

moja italijanka nekaj štrajka. Ko je avto segret na delovno temperaturo in če se za hip ustavim ( petrol, trgovina ) mi pri ponovnem vžigu avto nekaj duši/mori...Tudi moči ni dovolj. Čez par kilometrov preneha.
Avto ne kadi
OBD ne pokaže nič.
Motor 1.9 jtd 85 kw.

Kje začeti ?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
obd pokaže. Samo podatke moreš znat brat in to je tudi začetek diagnoze.
pa iz zgoraj opisanega lahko samo tipamo v temi
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Imam samo torquepro na androidu možnost, druge žal ne.
Bom probal za vikend dobit koga z laptopom in FiatECU scanom, pa bomo videli...
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Da ti ne šteka loputka na sesalnem roru?
confused-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
EGR?

LP Sandi

update:

diagnostica ni zabeležila nobene napake. EGR je bil spucan cca 20k km nazaj, tko da dvomim.
Avto je bil na servisu, kjer so mi servisirali ( dofilali ) plin za klimo. Od takrat dalje ga biksa.
Je možno, da je kaj povezano s tem?
Včasih oz.pred posegom, se je slišal "cik" kompresorja in to je bilo to, sedaj se pri vročem motorju ( kot rečeno, pri ponovnem vžigu ), sliši 3x, 4x "cik" kompresorja.

Je možno, da je plina preveč in se tistih prvih nekaj 100m pač vklaplja kompresor klime in to vpliva na "morjenje" motorja ?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
EGR?

LP Sandi

diagnostica ni zabeležila nobene napake.

to pa potem reši dobrega mehaniaka od slabega. Napako zna vsak pogledat če je shranjena to ni težko.
dober mehanik bo pa e ostale zadeve pogledal kaj kažejo in bo videl anomalije.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Mi lahko kaj več poveš, recimo kakšni morajo biti parametri od:
- EGR
- šobe ( pri štandgasu in delnim gasom )
- boost valve

Hvala!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
nič od tega ti ni krivo za to.
egr blindiraj in rešeno če te skrbi (zakaj ga nisi prvi dan)
šobe ti ne pokažejo na obd nič razen korekcije. Za več bo teba dat šobo na stroj.
kaj si pod boostvalve predstavljaš nevem.

od tega je vse tako da če crkne crkne za vedno ne za par kilometrov. potem pa začne delat normalno
preko foruma diagnozo za to delat je pa nesmisel.

za začetek lahko še lmm odklopiš in vidiš če se zadeva ponavlja. Se zna podobno dogajat
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
EGR?

LP Sandi

update:

diagnostica ni zabeležila nobene napake. EGR je bil spucan cca 20k km nazaj, tko da dvomim.
Avto je bil na servisu, kjer so mi servisirali ( dofilali ) plin za klimo. Od takrat dalje ga biksa.
Je možno, da je kaj povezano s tem?
Včasih oz.pred posegom, se je slišal "cik" kompresorja in to je bilo to, sedaj se pri vročem motorju ( kot rečeno, pri ponovnem vžigu ), sliši 3x, 4x "cik" kompresorja.

Je možno, da je plina preveč in se tistih prvih nekaj 100m pač vklaplja kompresor klime in to vpliva na "morjenje" motorja ?

spucan EGR ti spet štrajka.blindiraj pa bo problem rešen.lahko pa odklopiš maf pa probaš.če bo potem laufal brez problema veš da je EGR